Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00285344/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
- 2024/BZP 00299787/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@cuwkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/4c973fb9-f83d-4248-a063-ea0139b565ea1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d725168-f89d-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058806/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.16.2024.AŚ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na poprawie efektywności energetycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika przy ul. Jana Matejki 19, 47-220 Kędzierzyn-Koźle.
Zakres robót związanych z realizacją zadania obejmuje:
1. Roboty budowlane związane z termomodernizacją i wykonaniem kolorystyki elewacji budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu:
1.1 Demontaże i rozbiórki:
- demontaż rynien rur spustowych, osłon rynnowych,
- demontaż krat stalowych i siatek osłonowych, oświetlenia zewnętrznego, uchwytów flagowych, tablic informacyjnych, kamer monitoringu CCTV i innych elementów montowanych do elewacji,
- demontaż instalacji odgromowej,
- demontaż oświetlenia zewnętrznego montowanego do elewacji,
- demontaż obróbek blacharskich,
- demontaż parapetów zewnętrznych,
- demontaż stolarki drzwiowej (tylko tej przeznaczonej do wymiany),
- utylizacja materiału rozbiórkowego – wywóz na wysypisko,
- utylizacja – przekazanie inwestorowi (zgodnie z protokołem) materiałów zdemontowanych.
1.2 Prace budowlane, wykończeniowe i instalacyjne oraz montażowe:
- montaż drzwi,
- wykonanie ocieplenia ścian elewacyjnych budynku,
- wykonanie ocieplenia ościeży okiennych,
- wykonanie tynków barwionych w masie,
- montaż parapetów zewnętrznych,
- montaż elementów odwodnienia dachu oraz osłon,
- montaż instalacji odgromowej,
- montaż obróbek blacharskich,
- montaż elementów zdemontowanych z elewacji.
2. Prace związane z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz wykonanie zasilania nowej pompy obiegowej C.O.:
2.1 Instalacje:
- instalacja odgromowa,
- instalacja uziemiająca,
- połączeń wyrównawczych,
- instalacja zasilania pompy obiegowej C.O.,
- instalacja ochrony przeciwporażeniowej.
2.2 Modernizacja rozdzielnic:
- modernizacja rozdzielnicy RGnN,
- modernizacja rozdzielnicy RWC (węzła cieplnego).
2.3 Instalacja fotowoltaiczna:
- rozdzielnica RGPV,
- rozdzielnice RDC,
- instalacja fotowoltaiczna PV o mocy 46,02kWp,
- falowniki hybrydowe oraz falownik inwerterowy,
- magazyny energii 2x20kWh wraz z wykonaniem systemu wentylacji,
- wewnętrzne linie zasilające (wlz) do prowadzenia kabli i przewodów.
2.4 Prace budowlane po pracach instalacyjnych.
3. Prace związane z wykonaniem rozbudowy instalacji centralnego ogrzewania dla potrzeb ogrzewania sali gimnastycznej:
3.1 Instalowanie centralnego ogrzewania:
- przebicie otworów w ścianach z cegieł,
- przebicie otworów w stropie ceramicznym,
- wstawienie odgałęzienia z rur stalowych,
- wykonanie rurociągów w instalacjach c.o.,
- montaż zaworów przelotowych i zwrotnych o połączeniach gwintowanych,
- montaż pompy obiegowej do centralnego ogrzewania (z demontażu),
- próby szczelności instalacji c.o. z rur stalowych i miedzianych,
- montaż zaworów odpowietrzających,
- montaż grzejników wraz z głowicami termostatycznymi i zaworami grzejnikowymi powrotnymi,
- próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco),
- izolacja cieplna rurociągów.
3.2 Roboty uzupełniające:
- zabezpieczenie folią ścian i podłóg,
- wywiezienie gruzu spryzmowanego,
- wykonanie osłon na grzejniki,
- izolacja szczelin dylatacyjnych pionowych,
- obudowa przewodów instalacji c.o. w korytach kablowych.
Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
1) Dokumentację projektową sporządzoną przez: ANPROJEKT Studio Projektów, ul. Krakowska 37, 45-018 Opole,
2) Przedmiary robót (stanowią tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny),
3) STWiOR,
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt. 5 ust.1 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
09332000-5 - Instalacje słoneczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1778076,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2240418,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1778076,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY S.C. A&S Janusz Adamów, Renata Adamów, JANUSZ ADAMÓW S.C. A&S ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY S.C. A&S Janusz Adamów, Renata Adamów, RENATA ADAMÓW S.C. A&S ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 531615992
7.3.4) Miejscowość: Twardawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- branża sanitarna
- branża elektryczna
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY S.C. A&S JANUSZ M. ADAMÓW - RENATA ADAMÓW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1778076,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Pkt. 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni od dnia przekazania terenu robót placu budowy
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku - 4 części zamówienia
- Utrzymanie oznakowania pionowego dróg w latach 2025 - 2027
- Dostawa materiałów biurowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 4 zadania częściowe
- Budowa ul. Astrów w Kędzierzynie-Koźlu.
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.