eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyryki-PołódOrganizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu „Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRYKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyryki Połód 154

1.5.2.) Miejscowość: Wyryki-Połód

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-205

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825913003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wyryki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wyryki.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a04afc2b-ec0e-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu „Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a04afc2b-ec0e-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035727/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu „Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 na realizację projektu pt.: „WŁĄCZAMY KSZTAŁCENIE W GMINIE WYRYKI” nr wniosku FELU.10.03-IZ.00-0185/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2024.KG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 48780,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

organizacja wyjazdu edukacyjnego: Ojców-Kraków-Wileliczka której zakres rzeczowy obejmuje organizację czterodniowej wycieczki dla 38 osób w tym m.in.:
− przygotowanie szczegółowego programu wyjazdu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i w uzgodnienie z Zamawiającym;
− realizację programu wyjazdu;
− zapewnienie biletów wstępu do atrakcji/miejsc objętych programem wyjazdu;
− zapewnienie osób sprawujących nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacją programu merytorycznego–opiekuna merytorycznego/pilota;
− zapewnienie wyżywienia dla uczestników wyjazdu;
− zapewnienie zakwaterowania uczestnikom wyjazdu;
− pokrycie wszystkich wymaganych opłat związanych z zakwaterowaniem uczestników (m.in. opłaty klimatycznej, parkingowa itd.);
− zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar);
− ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków;
− Wyjazd spełnia definicję imprezy turystycznej wg Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 42396 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

organizacja wyjazdu do Lublina:,
- organizacja jednodniowej wycieczki dla 38 osób w tym m.in.:
- zapewnienie dojazdu do Centrum Kreatywności w Lublinie i powrót do m. Kaplonosy (odległość ok. 110 km w jedną stronę),
- realizację programu wyjazdu;
- zapewnienie transportu uczestnikom wyjazdu (autokar);
- zapewnienie biletów wstępu do Centrum Kreatywności w Lublinie
- Ilość uczestników: 28
- ubezpieczenie uczestników, imienne od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 3128 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport uczestników wyjazdu do Włodawy:
− Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dojazd (środek transportu: autokar, bus lub samochód osobowy) do siedziby Straży Granicznej we Włodawie oraz siedziby Państwowej Straży Pożarnej we Włodawie oraz powrót do Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w m. Wyryki (odległość ok. 13 km w jedną stronę),
− Ilość uczestników: 3
− Ilość wyjazdów: 2 wyjazdy(przybliżony termin: maj-czerwiec 2024 r)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 700 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport uczestników wyjazdu do Włodawy:
− Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dojazd (środek transportu: autokar, bus lub samochód osobowy)do siedziby Straży Granicznej we Włodawie oraz siedziby Państwowej Straży Pożarnej we Włodawie oraz powrót do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w m. Kaplonosy (odległość ok. 20 km w jedną stronę),
− Ilość uczestników: 2
− Ilość wyjazdów: 2 wyjazd (przybliżony termin: maj-czerwiec 2024 r)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 700 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42396 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49780 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42396 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COUNTRY TRAVEL Małgorzata Firlejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532418010

7.3.3) Ulica: Za Wodą 22

7.3.4) Miejscowość: Gilowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-322

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

transport-P.W. Impex Trans Mariusz Besztak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42396 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3128 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3128 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COUNTRY TRAVEL Małgorzata Firlejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532418010

7.3.3) Ulica: Za Wodą 22

7.3.4) Miejscowość: Gilowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-322

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

transport - Centrum Kreatywności Bricks 4 Kidz Lublin


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3128 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2268 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COUNTRY TRAVEL Małgorzata Firlejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532418010

7.3.3) Ulica: Za Wodą 22

7.3.4) Miejscowość: Gilowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-322

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Transport _ Taxi Włodawa, Bogusław Sołoń


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1512 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COUNTRY TRAVEL Małgorzata Firlejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532418010

7.3.3) Ulica: Za Wodą 22

7.3.4) Miejscowość: Gilowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-322

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Transport_Taxi Włodawa, Bogusław Sołoń


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.