eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekPrzebudowa drogi leśnej, dojazdu pożarowego w leśnictwie Dąb i Mursk



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi leśnej, dojazdu pożarowego w leśnictwie Dąb i Mursk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910507855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ziębia 13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542349800

1.5.8.) Numer faksu: 542349281

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wloclawek@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi leśnej, dojazdu pożarowego w leśnictwie Dąb i Mursk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a46d9870-2451-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00195090/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi leśnej, dojazdu pożarowego w leśnictwie Dąb i Mursk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320615/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.270.1.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1013697,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi leśnej, dojazdu pożarowego leśnictwie Dąb ( dojazd ppoż nr 11 )Projektowana do przebudowy droga leśna zlokalizowana jest w leśnictwie Dąb, dz. nr 564, 565, 566, obręb Dobiegniewo, gmina Włocławek. Parametry techniczne projektowanej przebudowy: klasa drogi –D; prędkość projektowa 30 km/h; szerokość jezdni 3,5 m; spadek poprzeczny jezdni- jednostronny 3%; szerokość mijanki – 3,0 m; spadek poprzeczny mijanki – jednostronny 3%; szerokość poboczy 2 x 0,75 m; spadek poprzeczy poboczy 6%; skrajnia drogi – szer. 6,0 m, wys. 4,0 m; skrajnia drogi z mijanką- szer. 9,0 m, wys. 4,0 m. Projektowana przebudowa drogi została wpisana w istniejący układ komunikacyjny ( przebieg istniejącej drogi ). Zestawienie powierzchni: powierzchnia jezdni 3701,4 m2, powierzchnia mijanek 391,5 m2, powierzchnia placów utwardzonych 157,70 m2, powierzchnia zjazdów 56,5 m2, powierzchnia poboczy 1520,3 m2. Projektuje się nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( sjenit ), na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie ( sjenit), z warstwą odcinającą z pisaku gr. 10 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 573172,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi leśnej, dojazdu pożarowego w leśnictwie Mursk ( dojazd ppoż nr 32). Projektowana do przebudowy droga leśna zlokalizowana jest w leśnictwie Mursk, dz. nr 434, 435, 436, 437 obręb Dębniaki, gmina Kowal. Parametry techniczne projektowanej przebudowy: klasa drogi –D; prędkość projektowa 30 km/h; szerokość jezdni 3,0 m; spadek poprzeczny jezdni – dwustronny 3%; szerokość mijanki 3,0 m ; spadek poprzeczny mijanki – jednostronny 3%; szerokość poboczy gruntowych 2 x 0,50 m; spadek poprzeczny poboczy 6%; skrajnia drogi – szer. 4,0m , wys. 4,0 m; skrajnia drogi z mijanką – szer. 7,0m, wys. 4,0 m. Projektowana przebudowa drogi została wpisana w istniejący układ komunikacyjny ( przebieg istniejącej drogi ). Zestawienie powierzchni: powierzchnia utwardzona płytami IOMB 1998,0 m2, powierzchnia nawierzchni z kruszywa ( pomiędzy śladami z płyt IOMB ) 999,0 m 2; powierzchnia mijanek 384,3 m2; powierzchnia zjazdów 183,5 m2; powierzchnia poboczy gruntowych 1009,0 m2. Projektuje się nawierzchnię z płyt IOMB ( 100x75x12,5cm ), nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( sjenit ) na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie ( sjenit ) z warstwą odcinająca z piasku 10 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 440525,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699800,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 852301,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699800,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Prace Ziemne Piotr Leśków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891488495

7.3.3) Ulica: Holendry Bytońskie 8

7.3.4) Miejscowość: Bytoń

7.3.5) Kod pocztowy: 88-231

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699800,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 62 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 oraz art. 259 PZP . Zgodnie z art. 255 pkt 2 PZP zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu”
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Na postępowanie o udzielenie zamówienia, do czasu upływu terminu na składania ofert tj. do dnia 09.09.2022 r. do godz. 9:00 na część II wpłynęła jedna oferta od firmy PPHU Budpal Paweł Rusicki 87-800 Włocławek, ul. Wiosenna 3. W trakcie badania
oferty stwierdzono, że kosztorys ofertowy, który stanowi załącznik do oferty został złożony w formacie pliku z rozszerzeniem (.kst) tj. w sposób niezgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego w pkt 16.4 lit b) SWZ”. W odpowiedzi na wezwanie do wyjaśnienia skierowane przez zamawiającego w trybie art. 223 ust. 1 PZP wykonawca przekazał, że nie jest w stanie wskazać odpowiednich narzędzi do otwarcia pliku w formacie .kst tj. opisanych w pkt 16.4 lit b SWZ. Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 PZP, oferta podlega odrzuceniu:
„Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: nie została złożona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub -2- przekazania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez
zamawiającego”. W związku z powyższym ziściła się przesłanka unieważnienia postępowania, o której
mowa w art. 255 pkt. 2 w związku z art. 259 PZP. W postępowaniu na część II złożono tylko jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.