Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00317867/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00327003/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00379054/01 - Wynik z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie specjalistycznych oprogramowań oraz dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STAROGARDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 587673500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatstarogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatstarogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatstarogard.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie specjalistycznych oprogramowań oraz dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3780b9b0-260c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033315/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup akcesoriów komputerowych, urządzeń drukujących oraz sprzętu i oprogramowania komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Cyfrowy Powiat” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/PG.042.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 116142,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla Części 1 jest:- Zakup i wdrożenie specjalistycznego oprogramowania - System zintegrowanego zarządzania infrastrukturą i bezpieczeństwem IT – 1 sztuka
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
3. Specjalistyczne oprogramowania będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać obowiązującym normom, posiadać stosowne certyfikaty oraz spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w godzinach od 8.00 do 14.00 w dni robocze do Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku Nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio:
Dla Części 1 - Załącznik Nr 4a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48420000-8 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest:- Wdrożenie specjalistycznego oprogramowania - System scentralizowanego zarządzania logami.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
3. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku Nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio:
Dla Części 2 - Załącznik Nr 4b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 10455,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla Części 3 są:- Urządzenia sieciowe i osprzęt sieciowy pozwalający na przyłączenie do szerokopasmowego Internetu – Switche - Przełączniki sieciowe (Warstwa rdzenia sieci/dystrybucji) – 2 sztuki,
- Urządzenia sieciowe i osprzęt sieciowy pozwalający na przyłączenie do szerokopasmowego Internetu – Switche - Przełączniki sieciowe (Warstwa dostępu) – 7 sztuk.
2. Przełączniki sieciowe (switche) będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fabrycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w godzinach od 8.00 do 14.00 w dni robocze do Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku Nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio:
Dla Części 3 - Załącznik Nr 4c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 105400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9717,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9717,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9717,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Network Security Services - Piotr Wojtasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961369609
7.3.3) Ulica: Walerego Sławka 15/170
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-633
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9717,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94944,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126726,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94944,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITM Marcin Deja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932129775
7.3.3) Ulica: Ks. Jana Twardowskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94944,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania objętych pomocą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej" - nr OPS.252.2.SUO.2024
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Usługi dostarczania żywności dla pacjentów Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gd. i odbiór odpadów pokonsumpcyjnych
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI TERENÓW UTWARDZONYCH, NIEUTWARDZONYCH I ZIELONYCH W OKRESIE OD 01.01.2025 DO 31.12.2025
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ OCHRONY MIENIA KOCIEWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Tyczyn"
- "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i serwera, w podziale na części
- Asysta techniczna i konserwacja systemu SIDAS
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd-Gmina Szamocin"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.