Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355227/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie prania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny zakaźnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołdapska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 791941000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olmedica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=5631d0f8-2627-4c69-815f-74d136975a561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie prania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny zakaźnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbbdf8f4-23ef-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355227
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 179463,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prania, reperacji oraz prasowania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny zakaźnej pochodzącej z bloku operacyjnego, oddziału dziecięcego, neonatologicznego, ginekologiczno położniczego, chirurgicznego, wewnętrznego, izby przyjęć, jednostek diagnostycznych, sterylizatorni i działu higieny szpitalnej w ilości około 39 000 kilogramów (w tym ok 3 600 kg mopów) w ciągu 12 miesięcy trwania umowy (czyli w ilości około 3 250 kilogramów miesięcznie , w tym 300 kg mopów ) wraz z transportem w tym:
a) pranie wraz z całkowitą dezynfekcją pościeli i bielizny szpitalnej oraz maglowanie;
b) pranie i dezynfekcja materacy łóżkowych;
c) pranie z dezynfekcją i prasowanie odzieży służbowej medycznej również kolorowej ( fartuchy, sukienki, garsonki, spódnice, spodnie, bluzy, bluzy polarowe, komplety i kurtki Zespołu Ratownictwa Medycznego)
d) pranie z dezynfekcją koców, kołder, poduszek;
e) pranie ubrań roboczych personelu gospodarczego;
f) reperacja zniszczonej pościeli i odzieży. Dokonywanie krawieckich napraw pościeli i bielizny np.: przyszywanie uszkodzonych kieszeni, guzików, pasków oraz zszywanie uszkodzonych zamków innych podobnych uszkodzeń winno odbywać się po upraniu i wysuszeniu bielizny. Ilości asortymentu odłożone do reperacji winne być zapisane w uwagach w protokole zdawczo odbiorczym;
g) pranie wraz z całkowitą dezynfekcją mopów i ściereczek gospodarczych.
2. Asortyment przeznaczony do prania:
a) prześcieradła, poszewki, poszwy, podkłady, serwety, ręczniki, ścierki , pieluchy z tetry bawełniane, kocyki noworodkowe (występuje również pościel kolorowa),
b) bielizna operacyjna: prześcieradła bawełniane, podkłady bawełniane, serwety, fartuchy operacyjne, ubrania operacyjne bawełniane (spodnie + bluzy), obłożenie, fartuchy operacyjne barierowe wielokrotnego użytku,
c) piżamy, koszule, szlafroki, kaftaniki noworodkowe, śpiochy dziecięce,
d) parawany, zasłony łazienkowe,
e) mopy po sprzątaniu powierzchni płaskich, ściereczki gospodarcze.
3. Pralnia powinna stosować technologię przystosowaną do prania bielizny szpitalnej zgodnie z wymaganiami dotyczącymi prania i dezynfekcji nie powodującej jej zniszczenia ani uszkodzenia.
4. Bielizna zakaźna powinna być prana oddzielnie od bielizny ogólnoszpitalnej.
5. Proces prania z dezynfekcją bielizny powinien odbywać się w przelotowych pralnicach z oddzielnymi otworami do załadowania i rozładowania odpowiednio w obszarze brudnym i czystym.
6. Pralnia powinna mieć zapewnioną barierę higieniczną, czyli fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną, czystą oraz śluzę szatniową między strefami.
7. Bielizna czysta przechowywana winna być w wydzielonym pomieszczeniu, w strefie czystej.
8. Bielizna przeznaczona do prania winna być poddawana dezynfekcji w procesach prania w pralnicach. Nadrzędną metodą dezynfekcji bielizny ogólnoszpitalnej powinna być dezynfekcja termiczna, jeśli tkaniny wykazują tolerancję na działanie temperatury ? 90 st. C w czasie 5 minut od osiągnięcia wskazanej temperatury. Metoda chemiczno temicznej dezynfekcji bielizny powinna być przeznaczona do prania z dezynfekcją tkanin wrażliwych na działanie temperatury.
9. Wykonawca zobowiązuje się do osobnego prania i dezynfekcji bielizny Zamawiającego noworodkowej i operacyjnej w warunkach zgodnych z wymogami sanitarno epidemiologicznymi, obowiązującymi w pralniach wykonujących usługi na rzecz jednostek służby zdrowia. Pranie bielizny z bloku operacyjnego (zielonej) powinno odbywać się oddzielnie, aby nie było na niej nalotów z bielizny białej.
10. Środki piorące i dezynfekcyjne muszą być stosowane:
a) zgodnie z zaleceniami Państwowego Zakładu Higieny,
b) posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające dopuszczenie środków do stosowania w jednostkach służby zdrowia,
c) gwarantować właściwą jakość prania nie powodując przyspieszonego zużycia bielizny i umundurowania.
11. Pranie powinno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala.
12. Dla środków do prania bielizny noworodkowej i niemowlęcej wymagana jest pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji.
13. Bielizna zakaźna ( bielizna użyta podczas leczenia, badania i opieki nad chorym zakaźnie lub podejrzanym o chorobę zakaźną lub zakażenie oraz bielizna od chorych z nieustalonym czynnikiem zakaźnym ; bielizna zanieczyszczona krwią, płynami ustrojowymi, wydzielinami, wydalinami) umieszczana będzie w podwójnych workach: bezpośrednio w rozpuszczalnym worku a na zewnątrz w worku czerwonym .
14. Kontrola wagi upranej bielizny odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy i Zamawiającego i notowana w kontrolce, potwierdzona podpisami osób: przyjmującego i zdającego pranie.
15. Kontrola ilości i jakości upranego asortymentu odbywać się będzie w komórce organizacyjnej Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia braków w ilości asortymentu lub złej jakości prania czy maglowania, zostanie sporządzony protokół reklamacyjny.
16. Protokół reklamacyjny nienależytego wykonania usługi przekazany zostanie do Wykonawcy w celu dokonania wpisu wyjaśniającego. Po dokonaniu wpisu Wykonawca winien w/w protokół przekazać do Zamawiającego.
17. Przyjmowanie i wydawanie bielizny odbywać się będzie na podstawie druków stosowanych u Zamawiającego protokół zdawczo odbiorczy bielizny szpitalnej, który powinien zostać wypełniony, potwierdzony czytelnym podpisem przez pracownika pralni i odesłany z upraną bielizną).
18. Odbiór bielizny brudnej i dostarczane bielizny upranej odbywać się winien każdego dnia roboczego w godzinach 7:00 - 10:00 oraz w przypadku następujących po sobie trzech lub więcej dni ustawowo wolnych od pracy, w jeden z tych dni ustalonych przez Zamawiającego. Termin wykonania zleconych usług sukcesywnych: dzień odbioru jest dniem dostarczenia ostatnio odebranej partii bielizny.
19. Środek transportu musi posiadać dwie odrębne komory dla bielizny brudnej i czystej, przy zachowaniu warunków sanitarnych gwarantujących utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarno- epidemiologicznego (komora do transportu bielizny winna być szczelna, łatwo zmywalna, wymagany jest rozdział bielizny czystej od brudnej) lub oddzielny samochód na bieliznę czystą i brudną.
20. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kontrolki dezynfekcji środka transportu w którym przewożona jest bielizna i winien udostępnić ją każdorazowo na żądanie Zamawiającego.
21. Bielizna czysta, dokładnie wysuszona, do szpitala winna być transportowana w sposób gwarantujący nie zabrudzenie jej podczas transportu i rozładunku. Bielizna winna być pakowana w przezroczyste worki foliowe z zaznaczeniem oddziału, poradni lub pracowni, której pranie zawiera), z listą w formie papierowej zawierającą wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz informację dotyczącą ewentualnych braków (protokół zdawczo odbiorczy). Worki do transportu zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. Czysta bielizna powinna być transportowana w wózkach o zamkniętej przestrzeni ładunkowej (np. pokrowiec zabezpieczający powierzchnie wózka). Wózki do transportu zapewni Wykonawca we własnym zakresie.
22. Fartuchy i odzież służbowa medyczna winna być dostarczana na wieszakach, zabezpieczona przed zabrudzeniem.
23. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi pralnicze w zakresie, jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych: Stacja Sanitarno Epidemiologiczna, Państwowa Inspekcja Pracy, BHP i inne.
24. Zamawiający ma prawo przeprowadzenia kontroli i audytów przez pracowników i audytorów wewnętrznych Zamawiającego, pojazdu przeznaczonego do transportu oraz bezpośrednio u Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności, stanu sanitarno epidemiologicznego pomieszczeń gdzie wykonywana jest usługa.
25. Miejsce realizacji: Olmedica Olecko Sp. z o.o., ul. Gołdapska 1, 19 - 400 Olecko.
26. Miejsce realizacji zamówienia: kod NUTS: PL623 Ełcki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216060 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorado s.c. Robert Maciejczuk, Agnieszka Maciejczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8440006347
7.3.3) Ulica: Noniewicza
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DORADO" S.C. ROBERT MACIEJCZUK, AGNIESZKA MACIEJCZUK
jakie przetargi wygrała firma
"DORADO" S.C. ROBERT MACIEJCZUK, AGNIESZKA MACIEJCZUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216060 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do doposażenia karetek szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- USŁUGI PRALNICZE
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
- Usługi pralniczej obejmującej pranie i czyszczenie bielizny szpitalnej i odzieży oraz innych wyrobów wymagających prania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.