Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00308816/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa leśnej drogi dojazdowej w leśnictwie Siedlice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO TRZEBIEŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zalesie 1
1.5.2.) Miejscowość: Tanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trzebiez@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebiez.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e957a1c-06b9-11ef-bfd2-32fa350b5bfc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna, leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa leśnej drogi dojazdowej w leśnictwie Siedlice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e957a1c-06b9-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380006
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055180/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa leśnej drogi dojazdowej w leśnictwie Siedlice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308816
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie leśnej drogi dojazdowej przebiegającej w leśnictwie Siedlice w ramach istniejących działek leśnych, w ślad istniejących dróg gruntowych naturalnych wraz z przebudową zjazdu z drogi powiatowej nr 3913Z w m. Siedlice.
W ramach zadania do realizacji jest budowa drogi o długości 3,749 km, szerokości 3,5 m, poboczem o szer. 0,75 m, poszerzeniami na łukach, 15 mijankami, 19 zjazdami na drogi wewnętrzne leśne i jednym zjazdem na drogę powiatową, o następujących warstwach (zgodnie z dokumentacją):
(1) podbudowa z kruszywa łamanego o śr. uziarnienia 0/63 mm o grubości 18 cm,
(2) warstwa ścieralna z kruszywa łamanego o śr. uziarnienia 0/31,5 mm o grubości 10 cm.
Na zakres rzeczowy budowy drogi składają się w szczególności:
(1) wyznaczenie, w uzgodnieniu z Zamawiającym drzew do wycinki, po wytyczeniu przez Wykonawcę drogi w terenie,
(2) usunięcie karp i krzewów w pasie prowadzących robót wraz z wywozem na miejsce wskazane przez zamawiającego,
(3) wykonanie robót ziemnych związanych z uformowaniem korpusu drogi,
(4) przygotowanie podłoża pod nawierzchnię jezdni,
(5) ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm – grubości 18 cm,
(6) ułożenie warstwy ścieralnej z kruszywa łamanego 0/31.5 – grubości 10 cm,
(7) budowa 15 mijanek dla potrzeb transportu,
(8) przebudowa zjazdu indywidualnego do drogi powiatowej nr 3913Z o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kostki kamiennej rzędowej o grubości 16 cm,
(9) uzupełnienie i plantowanie poboczy gruntem rodzimym,
(10)oczyszczenie i udrożnienie rowów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej składającej się z :
1) Projekt Budowlany i Wykonawczy,
2) Projekt przebudowy zjazdu i czasowej zmiany organizacji ruchu,
3) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na placu budowy,
4) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej: STWiOR),
5) Przedmiaru Robót (dalej: Przedmiar),
6) Uzgodnienia:
(1) Decyzja Nr 439/2019 z dnia 17.05.2019 r., AB.6740.336.P.2018.HG – pozwolenie na budowę,
(2) Decyzja Burmistrza Polic OŚ.6220.2.3.MG z dnia 18.01.2019 r. Dec. Środowiskowa,
(3) Decyzja Zarządu Powiatu w Policach DP.673.244.1.2023.NR z dnia 05.02.2024 r. - zgoda na przebudowę zjazdu zlokalizowanego w pasie drogowym drogi powiatowej 3913Z,
(4) Zgoda Zarządu Powiatu w Policach DP.673.244.2.2023.NR z dnia 05.02.2024 r. na dysponowanie gruntem w celu przebudowy zjazdu zlokalizowanego w pasie drogowym drogi powiatowej 3913Z,
(5) Zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu w ciągu drogi powiatowej nr 3913Z, nr DP.7120.14.1.2024.JW z dnia 14.02.2024 r. w związku z wykonaniem zjazdu.
- ww. dokumenty stanowią załącznik nr 1 do SWZ, zwane wspólnie „Dokumentacją Projektową”.
Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszę być zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej oraz muszą być zgodne z polskimi normami, posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie.
Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używa własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych własnym staraniem.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną w trakcie budowy oraz powykonawczą inwentaryzację geodezyjną.
W sytuacji kiedy niezbędna stanie się wycinka drzew, po geodezyjnym wytyczeniu przez Wykonawcę w terenie przebiegu drogi zgodnie z projektem, Zamawiający dokona wycinki drzew wraz z wywiezieniem drewna w maksymalnym terminie do 15 dni roboczych od dnia powzięcia informacji o konieczności wycinki.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Trzebież – powiat policki, Gmina Police na działkach geodezyjnych nr 806/1, 783, 784, 785 – obręb Siedlice, nr 765 obręb Sierakowo, nr 764, 742, 741, 740, 739 obręb Trzeszczyn. Droga rozpoczynać się będzie od zjazdu z drogi powiatowej nr 3913Z, kończyć zaś na drodze wewnętrznej gminnej N6Z, działka geodezyjna nr 332 obręb Trzeszczyn (32 1104_5 0012.332).
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
Na podstawie art. 95 PZP, Zamawiający określa wymagania dot. zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na obsłudze ciężkiego sprzętu budowlanego, m.in. maszyn budowlanych takich jak walce statyczne, równiarki samojezdne, spycharki, walce wibracyjne, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz.U. 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.).
Zamawiający informuje, że obowiązek zatrudnienia nie dotyczy osób wykonujących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie tj. kierownika budowy. Wykonawca może dysponować taką osobą w sposób bezpośredni (stosunek prawny istniejący bezpośrednio między wykonawcą, a osobą) bądź w sposób pośredni (więź prawna pomiędzy Wykonawcą, a podmiotem trzecim).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Okres gwarancji jakości, o którym mowa w stanowi kryterium pozacenowe oceny ofert, opisane zostało w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2645730,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3365442,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2645730,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS - MASZ S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542128309
7.3.3) Ulica: Na Grobli 4
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANS-MASZ PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTU I MASZYN DROGOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TRANS-MASZ PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTU I MASZYN DROGOWYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2645730,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-17 do 2024-12-16PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.