Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa unowocześnienia urządzenia do elektronolitografii Voyager firmy Raith
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387374918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata.zygler@imif.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imif.lukasiewicz.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa unowocześnienia urządzenia do elektronolitografii Voyager firmy Raith2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2be45b3d-d226-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217215
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Urządzenie do elektronolitografii Voyager firmy Raith jest zaawansowanym technologicznie narzędziem do wytwarzania wzorów w warstwach emulsji elektronoczułych przy pomocy zogniskowanej wiązki elektronów. Ze względu na unikalne rozwiązania techniczne urządzenia oraz autorskie oprogramowanie sterujące, do jego naprawy niezbędna jest kompleksowa wiedza dot. mechanizmów działania całego systemu (podzespoły, elektronika, oprogramowanie). Ponadto, części zamienne muszą być certyfikowane przez producenta urządzenia oraz kompatybilne z całym systemem a naprawa z ich wykorzystaniem musi być objęta gwarancją i nie może mieć wpływu na poprawność działania reszty podzespołów. Z powyższych względów, usługę unowocześnienia systemu obejmującą jego uruchomienie po zaktualizowaniu oraz szkolenie może wykonać jedynie autoryzowany serwis producenta urządzenia tj firma Raith
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F2/3/2024/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192478,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa unowocześnienia urządzenia do elektronolitografii Voyager firmy Raith polegająca na dostosowaniu urządzenia do działania w oparciu o system Windows 10 (64 bit) obejmujący dostawę nowej stacji roboczej PC ( wraz z monitorem i akcesoriami) z zainstalowaną najnowszą wersją oprogramowania sterującego oraz wymianą niezbędnych elementów (obecnie zainstalowane są niekompatybilnych z Windows 10) w skład, których wchodzą :
1. Nowy kontroler generatora wzorów (High Speed Pattern Generator HSPG)
2. Nowy moduł automatycznego wykrywania wysokości (Automated Height Sensing AHM), w tym czujnik wysokości, kamera CCD, niezbędna elektronika sterująca, nowa wersja oprogramowania.
Po wykonanej usłudze, Wykonawca zademonstruje poprawność działania systemu oraz zapewni min. 12 miesięczną gwarancję na wymienione podzespoły. Dodatkowo, w ramach usługi Wykonawca zapewni dwudniowe szkolenie użytkowników demonstrujące nowe funkcjonalności systemu oraz najnowszej wersji oprogramowania sterującego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50412000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raith GmbH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE 124727617
7.3.4) Miejscowość: Dortmund
7.3.7.) Kraj: Niemcy
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47850,00 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.