Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00232437/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00245515/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00251542/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stadionu sportowego w Gaci wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zapleczem szatniowo - sanitarnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GAĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 275
1.5.2.) Miejscowość: Gać
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-207
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: (16) 641-14-29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_gac@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stadionu sportowego w Gaci wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zapleczem szatniowo - sanitarnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-816ca003-dafb-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049725/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa stadionu sportowego w Gaci wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zapleczem szatniowo-sanitarnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232437
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGO.271.5.2024.JS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4064526,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty umożliwiające i mające na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa stadionu sportowego w Gaci wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zapleczem szatniowo - sanitarnym”. Inwestycja zlokalizowana zostanie na działkach nr ewid. 1614/1, 1568/23, 1616, 1619, 1614/5, 1608/1, 1620/2, 1618/5 położonych w miejscowości Gać, gmina Gać. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich koniecznych prac, które doprowadzą do osiągnięcia rezultatu opisanego w Załącznikach nr 11 i 12 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, konstrukcyjno-budowlanych, instalacyjnych oraz zrealizowanie dostaw urządzeń i materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót objętych przedmiotem postępowania i umowy zgodnie z dokumentami zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wszelkiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne użytkowanie obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania w imieniu Zamawiającego zgód, zezwoleń, dokumentów, uzgodnień, decyzji administracyjnych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (jeśli jest wymagane), a także wszelkich innych czynności koniecznych do należytego wykonania przedmiotu umowy.
Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 12 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących elementów:
Przebudowę płyty boiska z nawierzchnią trawiastą: likwidacja istniejącej murawy stadionu; wykonanie nowej nawierzchni stadionu,
Budowę bieżni lekkoatletycznej,
Oświetlenie boiska: likwidacja istniejącego oświetlenia stadionu; wykonanie oświetlenia boiska oraz monitoringu i nagłośnienia,
Ogrodzenie boiska wraz z piłkochwytami: rozbiórka istniejącego ogrodzenia oraz piłkochwytów; budowa nowego ogrodzenia i piłkochwytów,
Budowa nowej trybuny sportowej wraz z częściowym zadaszeniem,
Budowa zaplecza szatniowo – sanitarnego w technologii kontenerowej,
Wykonanie wewnętrznych ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej,
Budowa boiska do piłki siatkowej z nawierzchnią poliuretanową,
Budowa boisk do koszykówki z nawierzchnią poliuretanową,
Budowa elementów małej architektury: obiekty i elementy zagospodarowania terenu,
Budowa przyłączy instalacji: elektroenergetycznej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej,
Dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych,
Dostawa wyposażenia: zakup sprzętu sportowego oraz wyposażenia głównej murawy boiska.
Głównym celem inwestycji jest zwiększenie aktywności fizycznej oraz stworzenie sprzyjających warunków dla rozwoju sportu i prowadzenia zdrowego stylu życia przez dzieci, młodzież i dorosłych. Realizowana inwestycja wpłynie na podniesienie walorów estetycznych Gminy. Dodatkowo pozwoli poszerzyć ofertę kulturalno-społeczną Gminy Gać, poprzez poprawienie dostępności do trybun i innych obiektów osobom z niepełnosprawnościami, a także wszystkim, którzy zechcą korzystać z obiektów.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych dla zagwarantowania należytego użytkowania obiektu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac, w tym operatu geodezyjnego dla całego zamierzenia inwestycyjnego.
Zakres całościowy robót budowlanych wszystkich branż musi uwzględniać dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów w każdym zakresie, a szczególnie ochrony przeciwpożarowej oraz wymogów sanitarnych a także do obowiązujących warunków technicznych dla tego typu obiektów. Wykonywane prace budowlane, w tym zastosowane materiały i rozwiązania, muszą uwzględniać również charakter i typ użytkowy obiektu oraz być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u Zamawiającego (podczas odbioru końcowego robót), w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zawłaszcza:
1. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości),
2. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania,
3. dokumentację konieczną do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana).
Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, protokół odbioru końcowego robót, kosztorys powykonawczy, ostateczną decyzję Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Przeworsku udzielającą pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu w całości (bez możliwości wykazania prac pozostałych do wykonania) – jeśli jest wymagana. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w wersji papierowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45262210-6 - Fundamentowanie
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4999548,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6235453,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4999548,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHART Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 181138531 NIP: 7922290576
7.3.3) Ulica: Piwoda 150
7.3.4) Miejscowość: Wiązownica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-522
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
podwykonawca: USŁUGI REMONTOWO – BUDOWLANE Krzysztof Balawender z siedzibą: Studzian 292; 37-200 Przeworsk (podmiot udostępniający zasoby)
część robót budowlanych: wykonanie budynku tj. zaplecza szatniowo-sanitarnego, wykonanie nawierzchni boiska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4999548,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Obowiązującą formą rozliczenia z Wykonawcą, zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Przedmiotowe zamówienie jest objęte dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - Edycja 8.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- "Budowa sieci ciepłowniczej łączącej kotłownię przy ul. Partyzantów 34A w Kazimierzy Wielkiej z kotłownią przy ul. Partyzantów 5 w Kazimierzy Wielkiej" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.