Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00268017/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00269781/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa Infrastruktury sieciowej o sieć bezprzewodową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT CHEMII FIZYCZNEJ PAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marcina Kasprzaka 44/52
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-224
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223433069
1.5.8.) Numer faksu: 223433333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ichf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichf.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ichf.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie badań naukowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Infrastruktury sieciowej o sieć bezprzewodową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4ddeea4-0f67-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028658/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 „Rozbudowa sieci strukturalnej na potrzeby uruchomienia sieci WiFi na terenie Instytutu Chemii Fizycznej PAN”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268017
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2401.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres wdrożenia:
1. Instalacja fizyczna nadajników Wifi- przy użyciu patchcordu LAN 6Cat do 4mb od miejsca instalacji gniazda LAN.
2. Autoryzacja nadajników AP w kontrolerze WiFi
3. Rejestracja urządzeń na stronie producenta na koncie zamawiającego.
4. Upgrade nadajników AP WiFi do najnowszej dostępnej na stronie producenta wersji oprogramowania
5. Naniesienie opisów AP pozwalającym na lokalizację instalacji urządzenia na terenie Zamawiającego
6. Przygotowanie map budynków zleceniodawcy oraz rozmieszczenie zgodnie z miejscem instalacji nadajników AP na mapach wgranych do kontrolera WiFi (podkłady budynków dostarcza Zleceniodawca)
7. Konfiguracja max 4 sieci SSID w trybie Tunel lub Bridge.
8. Podział nadajników AP na grupy – max 4 grupy
9. Przygotowanie Profili AP – max 4 profile pracy
10. Przypisanie sieci SSID do profili AP
11. Przygotowanie Policy Route dla użytkowników sieci WiFi – max 5 polityk.
12. Integracja z Forti Authenticator w celu wdrożenia centralnej autoryzacji/autentykacji użytkowników WiFi
13. Dodanie drugiej metody autentykacji (lokalne konta) na kontrolerze w celu zapewnienia działania w przypadku problemów z działaniem autentykacji na Forti Authenticatorze. Utworzenie 10 użytkowników lokalnych.
14. Utworzenie obiektów adresowych dla użytkowników WiFi – 10 obiektów adresowych
15. Utworzenie do 10 Group Adresses dla sieci WiFi
16. Konfiguracja polityk dla sieci SSID/użytkowników Wifi zgodnie z wymaganiami klienta - max 5 polityk
17. Utworzenie sieci gościnnej – dedykowane SSID, Portal Gościnny inne wg. Wytycznych zleceniodawcy w oparciu o możliwości techniczne i licencyjne posiadanego rozwiązania– 1szt
18. Uruchomienie logów systemowych dla sieci WiFi i urządzeń AP. Utworzenie jednego scenariusza automatycznego działania systemu w oparciu o wskazany log z systemu WiFi.
19. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej wykonanego wdrożenia.
20. Szkolenie z wdrożonego rozwiązania WiFi – 4 osoby max 2 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 635795,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 635795,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 635795,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERBICOM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720897365
7.3.3) Ulica: Fryderyka Skarbka 36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-348
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 635795,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-20INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Poczesna"
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników(switchy )
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.