Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00254951/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00284394/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-15
- 2024/BZP 00288511/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00295906/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie nawierzchni sportowych na ternie Gminy Zabierzów- 3 zadania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Zabierzów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Zabierzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-080
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 285-21-16
1.5.8.) Numer faksu: (12) 285-21-09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zrp@zabierzow.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zabierzow.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e40d887-e76e-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie nawierzchni sportowych na ternie Gminy Zabierzów- 3 zadania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e40d887-e76e-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021704/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont boiska przy Szkole Podstawowej m. Bolechowice
1.1.14 Wykonanie wymiany nawierzchni boiska przy przedszkolu w Zabierzowie przy ul. Sportowej 15
1.1.17 Remont nawierzchni bezpiecznej placu zabaw- 4 lokalizacje i wymiana nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZRP.271.1.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1049243,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zadanie nr 1 - Remont boiska przy Szkole Podstawowej m. Bolechowice z niezbędnymi robotami budowlanymi określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.2.Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 1 z załącznikiem- - Załącznik nr 10a do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 10a - Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 1”;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami
4.5.5.) Wartość części: 700000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zadanie nr 2 - Wykonanie wymiany nawierzchni boiska przy przedszkolu w Zabierzowie przy ul. Sportowej 15 z niezbędnymi robotami budowlanymi określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.2.Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 2 z załącznikiem- - Załącznik nr 10b do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 10b - Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 2”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 3 - Remont nawierzchni bezpiecznej placu zabaw – 4 lokalizacje i wymiana nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym z niezbędnymi robotami budowlanymi określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia2.Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 3 z załącznikiem - Załącznik nr 10c do SWZ. Nazwa pliku „Zał. Nr 10c -Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 3”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami
4.5.5.) Wartość części: 534000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453686,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453686,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Leszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262550242
7.3.3) Ulica: Lipowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-923
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BELLSPORT GRZEGORZ LESZCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
BELLSPORT GRZEGORZ LESZCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453686,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vital Sport Tomasz Pajdzik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372043050
7.3.3) Ulica: Lubomierz 22
7.3.4) Miejscowość: Lubomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1107000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vital Sport Tomasz Pajdzik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372043050
7.3.3) Ulica: Lubomierz 22
7.3.4) Miejscowość: Lubomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 34-736
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI ZABIERZÓW
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PN. "ROZBUDOWA DROGI NR 601657K W M. KARNIOWICE UL. RYCERSKA NA ODC. OD UL. OSIEDLOWEJ DO UL. KRAKOWSKIEJ W KOBYLANACH, ODC. OK. 310 MB"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PN. "ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ NR 601713K, UL. TENCZYŃSKICH W M. BRZOSKWINIA, GMINA ZABIERZÓW NA ODC. OK. 240 M"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZABIERZÓW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
więcej: przetargi ZABIERZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.