Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380180/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-04
- 2023/BZP 00380212/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-04
- 2023/BZP 00380228/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-583b40a4-40cf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający (MPO) jest podmiotem, któremu m.st. W-wa powierzyło do realizacji zadanie własne polegające m. in. na zagospodarowaniu odpadów pochodzących z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie m. st. W-wy w instalacjach własnych i zewnętrznych od 2019 r. (Uchwała Nr LII/1251/2017 Rady m.st. W-wy z dn. 6.07.2017 r.).
Umowa wykonawcza w sprawie świadczenia usług publicznych w zakresie zagospodarowania odpadów zawarta z m.st. W-wa z dn. 12.12.2017 r., zobowiązuje MPO do wyłaniania podmiotów trzecich prowadzących instalacje do przetwarzania odpadów w zakresie, w jakim zagospodarowanie odpadów nie będzie następowało w instalacjach prowadzonych przez MPO.
Uwaga: dalszy ciąg uzasadnienia w sekcji IX Informacje dodatkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.32.2023.LK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132750 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez okres (dalej w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ): „Okres realizacji zamówienia”) od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2023 r.
Termin rozpoczęcia Okresu realizacji zamówienia zostanie wskazany w umowie.
Zamawiający planuje przedłużenie w drodze aneksu Okresu realizacji zamówienia
w przypadku utrzymywania się przesłanki do kontynuacji niniejszego zamówienia z wolnej ręki, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy oraz do maksymalnej wartości wynagrodzenia wykonawcy w ramach umowy mniejszej niż 957 524 zł netto.
Informacja o zmianie wielkości zamówienia oraz czasie, na jaki zostanie przedłużona umowa zostanie Wykonawcy przekazana pisemnie w terminie nie późniejszym niż 10 dni przed końcem Okresu realizacji zamówienia.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do skrócenia Okresu realizacji zamówienia w przypadku, gdy w wyniku prowadzonej procedury przetargowej Zamawiający dokona wyboru podmiotu zagospodarowującego odpady z PSZOK w zakresie odpadów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, zawrze umowę oraz przystąpi do jej realizacji. Informacja o zakończeniu zamówienia zostanie Wykonawcy przekazana pisemnie w terminie nie późniejszym niż 5 dni przed planowanym skróceniem Okresu realizacji zamówienia. W przypadku, gdy informacja ta zostanie przekazana w terminie przed dniem 31.10.2023 r., deklaracja Zamawiającego dotycząca realizacji zamówienia w minimalnym zakresie, o którym mowa w pkt 29, nie obowiązuje.
W przypadku skrócenia Okresu realizacji zamówienia, Okres obowiązywania umowy nie ulegnie skróceniu.
Z uwagi na konieczność rozliczenia umowy, będzie ona obowiązywała od dnia podpisania umowy do 7 miesięcy po zakończeniu Okresu realizacji zamówienia (dalej w OPZ: „Okres obowiązywania umowy”). Okres obowiązywania umowy może ulec wydłużeniu w przypadku przedłużenia przez Zamawiającego Okresu realizacji zamówienia, a także, gdy na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy nie jest możliwe jego dotrzymanie. Decyzja w drugim przypadku należy wyłącznie do Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
3. Maksymalna planowana ilość odpadów do zagospodarowania w okresie realizacji zamówienia została określona na poziomie 210 Mg.
4. Zamówienie obejmuje zagospodarowanie następujących rodzajów odpadów wraz ze wskazaniem szacunkowych ilości odpadów przewidzianych do zagospodarowania [Mg]:
-15 01 01 Opakowania z papieru i tektury- 75
-15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe -10
-15 01 07 Opakowania ze szkła -20
-16 01 03 Zużyte opony -105
5. Umowa będzie realizowana w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym, zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego z zastrzeżeniem, że umowa będzie realizowana do wyczerpania maksymalnej wielkości zamówienia.
W przypadku, gdy wielkość maksymalna zamówienia lub wartość łącznego wynagrodzenia określonego w umowie zostanie w pełni wykorzystana przed zakończeniem Okresu realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji zamówienia.
6. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie na poziomie 84 Mg i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałej ilości zamówienia (czyli do jej maksymalnej wielkości określonej w pkt 3) na zasadach prawa opcji. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w sytuacji, w której ilość odpadów przekazywana do zagospodarowania w okresie wskazanym w § 2 ust. 2 – umowy, osiągnie minimalną ilość określoną w niniejszym pkt.Ilość odpadów przekazywanych do zagospodarowania jest zależna od ilości odpadów przyjmowanych do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych od mieszkańców m.st. Warszawy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w przypadku, gdy ilość przekazanych do zagospodarowania odpadów w okresie realizacji umowy będzie niższa od maksymalnej ilości określonej w pkt 3. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga dodatkowego powiadomienia Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242893139
7.3.3) Ulica: ul. ALEJA JANA PAWŁA II, nr 80, lok. 158,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-175
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-09 do 2024-05-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie świadczeń zdrowotnych w SOR w zakresie chirurgii ogólnej
- Remont budynku Przedszkola nr 237 przy ul. Tyszkiewicza 33 w Warszawie - numer postępowania: 2/ZP/25
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do nieruchomości Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt
- Zapewnienie świadczenia usług wsparcia technicznego na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie Oracle
- Wydrukowanie i kolportaż w latach 2025 i 2026 12 wydań czasopisma "Gazeta Policyjna".
- Usługa wykonania przeglądów technicznych kardiomonitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz odpadów komunalnych stałych, odpadów segregowanych oraz odpadów biodegradowalnych
- "Transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 15 01 02, 16 01 03, 17 09 04, 20 03 07 z Punktu Przeładunku przy ul. Ceglarskiej w Krotoszynie oraz (...)
- " Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyryki w 2025 roku."
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyryki w 2025 roku.
- NLZ.2025.271.04 Utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kat. 3 i odpadów z tekstyliów
- Obsługa komunalna wydarzeń akcji ekologicznych i miejsc wyznaczonych w zakresie pojemników na odpady
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.