Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00267757/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój strefy przemysłowej Powiatu Myszkowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34-31-59-104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój strefy przemysłowej Powiatu Myszkowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebaee70b-f0e1-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091061/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozwój strefy przemysłowej Powiatu Myszkowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267757
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 23877269,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w formule „zaprojektuj i wybuduj”, pn.: „Rozwój strefy przemysłowej Powiatu Myszkowskiego”.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ oraz
w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik Nr 3 do SWZ.
1.3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu
umowy na wykonane roboty (w tym materiały i urządzenia) na okres min. 36
miesięcy. Okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa
w Rozdziale XI ust. 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71243000-3 - Projekty planów (systemy i integracja)
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
71351100-4 - Usługi przygotowania i analizy podłoża
71351500-8 - Usługi badania gleby
71351910-5 - Usługi geologiczne
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71510000-6 - Usługi badania terenu
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29729981,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26144244,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum firm: Lider: Jan Gorol prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: JAN GOROL PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "INSTAL-BUDOTECH"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner: HUCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA:
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5750000863
7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska nr 38c
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 42-287
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca, który powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zobowiązuje się do realizacji zakresu Przedmiotu umowy obejmującego:
1) sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej swym zakresem:
- sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej i/lub kopanej
- sieć kanalizacji deszczowej
- wykonanie zbiornika retencyjnego
za pomocą TERRABUD PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, 40-861 Katowice, ul. Gliwicka nr 228; KRS 0000637406
2) sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej swym zakresem: chodniki
za pomocą Grzegorza Glanowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Usługi Projektowe mgr inż. Grzegorz Glanowski, 43-356 Bujaków, ul. Zdrojowa nr 11a;
NIP 5531122193
3) sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej swym zakresem: sieci kanalizacji teletechnicznej za pomocą Edwarda Miedunieckiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: EDWARD MIEDUNIECKI PRACOWNIA SYSTEMÓW ALARMOWYCH
I ŁĄCZNOŚCI, 40-857 Katowice, ul. Józefa Wolnego nr 14; NIP 62510625
4) sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej swym zakresem: drogi z odwodnieniem za pomocą Tomasza Gacka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Pracownia Projektowa Niweleta mgr inż. Tomasz Gacek, 43-303 Jesionowa nr 14 lok. 131, NIP 9372430552
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26144244,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
w tym: w terminie do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy Wykonawca opracuje dokumentację projektową oraz uzyska decyzje administracyjne umożliwiające realizację robót budowalnych;
2. W podanym powyżej terminie Wykonawca zrealizuje kompleksowo Przedmiot umowy oraz zgłosi Przedmiot umowy do odbioru końcowego, zgodnie z postanowieniami § 11 ust. 3 i nast. Umowy.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.