Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00239314/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doposażenie i modernizacja placów na terenie Gminy Celestynów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.michalska@celestynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie i modernizacja placów na terenie Gminy Celestynów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61e14747-df9c-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054078/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Doposażenie placów zabaw na terenie Gminy Celestynów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239314
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 postępowania: dostawa i montaż zabawki linarium stożek wraz z nawierzchnią syntetyczną w strefie bezpieczeństwa urządzenia na palcu zabaw w miejscowości Celestynów1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zabawki linarium stożek wraz
z wykonaniem nawierzchni syntetycznej w strefie bezpieczeństwa urządzenia na placu zabaw w miejscowości Celestynów (dz. ew. 516/2 obr. Celestynów), w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie i modernizacja palców zabaw na terenie Gminy Celestynów”.
2. Kolorystyka urządzenia i nawierzchni zostanie ustalona na etapie realizacji przedmiotu zamówienia (Zamawiający przewiduje kolory: niebieski, żółty, zielony).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz dokumentacji projektowej
i przedmiarze robót. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 postępowania: dostawa i montaż zabawki zjeżdżalni dużej – tunelowej wraz z nawierzchnią syntetyczną w strefie bezpieczeństwa urządzenia na placu zabaw w miejscowości Celestynów1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zabawki zjeżdżalni dużej – tunelowej wraz z wykonaniem nawierzchni syntetycznej w strefie bezpieczeństwa urządzenia na placu zabaw w miejscowości Celestynów (dz. ew. 515/5 obr. Celestynów), w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie i modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Celestynów”.
2. Kolorystyka urządzenia i nawierzchni zostanie ustalona na etapie realizacji przedmiotu zamówienia (Zamawiający przewiduje kolory: niebieski, żółty, zielony).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz dokumentacji projektowej
i przedmiarze robót. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 postępowania: dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw w miejscowości Dąbrówka1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw
w miejscowości Dąbrówka (dz. ew. 491 obr. Dąbrówka) wraz z wykonaniem nawierzchni piaskowej w strefie bezpieczeństwa urządzenia na placu zabaw o HIC – 100 cm, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie i modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Celestynów”.
2. Przedmiot zamówienia polegać będzie na dostawie i montażu urządzeń
1) Zestaw gimnastyczny sześciokątny,
2) Mostek łańcuchowy,
3) Huśtawka sprężynowa podwójna,
3. Kolorystyka urządzenia zostanie ustalona na etapie realizacji przedmiotu zamówienia (Zamawiający przewiduje kolory: niebieski, żółty, zielony).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania, sposób płatności oraz pozostałe elementy realizacji przedmiotu zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz dokumentacji projektowej
i przedmiarze robót. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy te dokumenty traktować jako wzajemnie uzupełniające się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 32300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104181 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128485,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104181 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922302693
7.3.3) Ulica: Osiedle im. Wojska Polskiego 4C lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104181 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 128080
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922302693
7.3.3) Ulica: Osiedle im. Wojska Polskiego 4C lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128080 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48708 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60213,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480708 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST CONSULTING Jarosław Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321586070
7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 28,
7.3.4) Miejscowość: Glina
7.3.5) Kod pocztowy: 05-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST CONSULTING Jarosław Czarnecki
jakie przetargi wygrała firma
INVEST CONSULTING Jarosław Czarnecki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48708 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych z podziałem na części:
- Budowa drogi pomiędzy miejscowościami Dyzin-Glina, etap II
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Budowa górki saneczkowej z elementami małej architektury w Komornikach przy ul. Pasieki
- Budowa placu zabaw wraz ze strefą fitness na Osiedlu Tuszyny w Koronowie
- "Budowa placu zabaw w ramach zadania "Przebudowa części Publicznej Szkoły Podstawowej z adaptacją pomieszczeń na żłobek, ul. Jagiellońska 1, 36-110 Majdan Królewski wraz z budową placu zabaw"
- Budowa placu zabaw w miejscowości Sitowiec
- Zagospodarowanie rekreacyjne Miejskiej Góry w Starym Sączu
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.