Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311199/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM.FRANCISZKA RATAJCZAKA W RYDZYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SOSW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000230214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 2
1.5.2.) Miejscowość: Rydzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-130
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswry@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soswrydzyna.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6528501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bfc8348-1f35-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064290/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311199/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOSW-271/01/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 649560,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zajęcia logopedyczne w szacunkowej ilości od 60 do 120 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zajęcia neurologopedyczne w szacunkowej ilości od 10 do 20 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Zajęcia surdologopedyczne w szacunkowej ilości od 10 do 20 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Zajęcia psychologiczne w szacunkowej ilości od 80 do 160 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Zajęcia pedagogiczne w szacunkowej ilości od 30 do 60 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Zajęcia oligofrenopedagogiczne w szacunkowej ilości od 20 do 40 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Zajęcia surdopedagogiczne w szacunkowej ilości od 20 do 40 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Zajęcia tyflopedagogiczne w szacunkowej ilości od 10 do 20 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - Zajęcia Integracji Sensorycznej w szacunkowej ilości od 80 do 160 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 – Zajęcia rehabilitacji ruchowej w szacunkowej ilości od 80 do 160 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 - Dogoterapia w szacunkowej ilości od 80 do 160 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Łagoda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971984746
7.3.3) Ulica: św. Maksymiliana Kolbe 35
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Logopedyczno -Językowe Agata Łagoda
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Logopedyczno -Językowe Agata Łagoda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Giera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 70082600667
7.3.3) Ulica: Zachodnia 20B
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leciejewska Andżelika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 76040806483
7.3.3) Ulica: 17 Pułku Ułanów Wlkp. 3
7.3.4) Miejscowość: Rydzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-130
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Loga-Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972162928
7.3.3) Ulica: Jana z Czerniny 5da
7.3.4) Miejscowość: Rydzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-130
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisława Witkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 75051106388
7.3.3) Ulica: Os. Prymasa Tysiąclecia 47
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-111
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Jaskulska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 79042200125
7.3.3) Ulica: Hugo Kołłątaja 14A
7.3.4) Miejscowość: Rydzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-130
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Sikora
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 82073006129
7.3.3) Ulica: Kościuszki 35b
7.3.4) Miejscowość: Rydzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-130
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Części 8 zamówienia Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od podpisania umowy, a dodatkowo była to jedyna oferta złożona w tej części postępowania, w związku z czym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w zakresie Części 8 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1700,00 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Części 9 zamówienia Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od podpisania umowy, a kolejna oferta przewyższała o 4 800,00 zł kwotę, jaką Zamawiający planował przeznaczyć na realizacje zamówienia, w związku z czym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w zakresie Części 9 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200,00 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Dworznikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792086776
7.3.3) Ulica: Karwowskich 1/6
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Jaworski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971059594
7.3.3) Ulica: O.E. Frankiewicza 12
7.3.4) Miejscowość: Osieczna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
INNE PRZETARGI RYDZYNA
więcej: przetargi RYDZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 7 części.
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.