Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00331714/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-29
- 2023/BZP 00341926/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie: dowozu zorganizowanego uczniów z terenu gminy Liszki w roku szkolnym 2023/2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Liszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mały Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Liszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e4534bb-2d3b-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie: dowozu zorganizowanego uczniów z terenu gminy Liszki w roku szkolnym 2023/2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e4534bb-2d3b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043962/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zorganizowany dowóz uczniów z terenu Gminy Liszki w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331714
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZEAS-262-2/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 431711,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz zorganizowany uczniów z niepełnosprawnością wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu do szkół oraz ośrodków szkolno-wychowawczych na terenie Krakowa, Radwanowic i Skawiny w roku szkolnym 2023/2024”. Usługa będzie realizowana codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii . Ilość uczniów: 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdz. III specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 319929,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Dowóz zorganizowany uczniów zamieszkałych na terenie miejscowości Baczyn i Czułów do Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie w roku szkolnym 2023/2024:1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów zamieszkałych na terenie miejscowości Baczyn i Czułów do Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie i z powrotem w okresie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r., codziennie, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii według następującego przebiegu:
1) dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Czułowie z miejscowości Baczyn przez Czułów rozpoczynać się będzie o godzinie 7:30 począwszy od przystanku Baczyn Bór Sanka, dalej Baczyn Dom Ludowy, Baczyn Most drewniany, Czułów Rezerwat Zimny Dół, Czułów Skały, a kończyć się będzie na przystanku Czułów Szkoła;
2) powrót uczniów ze Szkoły Podstawowej w Czułowie do miejscowości Baczyn przez Czułów Skały rozpoczynać się będzie o godzinie 14:30 z przystanku Czułów Szkoła dalej Czułów Skały, Czułów Rezerwat Zimny Dół, Baczyn Most drewniany, Baczyn Dom Ludowy, a kończyć się będzie na przystanku Baczyn Bór Sanka.
2. Trasa dowozu obejmuje 18 uczniów dojeżdżających codziennie do Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie w okresie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. przez 186 dni w roku szkolnym 2023/2024.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdz.III specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 39060,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Dowóz zorganizowany uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Liszki na zajęcia wychowania fizycznego1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Liszki na zajęcia wychowania fizycznego tj.
Zadanie A: dowóz ze Szkoły Podstawowej nr 1 im. św. Józefa w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach,
Zadanie B: dowóz ze Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie na salę gimnastyczną w Szkole Podstawowej im. św. Matki Teresy z Kalkuty w Cholerzynie,
Zadanie C: dowóz ze Szkoły Podstawowej nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach,
Zadanie A:
Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. św. Józefa w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach :
Poniedziałki: grupa 15 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (10:45-12:25)
grupa 19 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (12:45-14:25)
2 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach: 10:45 do 14:25
Środy: grupa 15 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (10:45-12:25)
grupa 10 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (12:45-14:25)
2 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach: 10:45 do 14:25
Piątki: grupa 19 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (9:50-11:30)
grupa 15 uczniów + nauczyciel – dowóz + powrót (11:40-13:30)
2 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach: 9:50 do 13:30
Razem: 3 dni x 2 kursy x 8 km = 48 km (tygodniowo). Łącznie 90 dni, 180 kursów.
Zadanie B:
Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej im. Antoniego Sewiołka w Czułowie na salę gimnastyczną w Szkole Podstawowej im. św. Matki Teresy z Kalkuty w Cholerzynie
Poniedziałki: grupa 16 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (12:35-14:30)
grupa 10 uczniów + nauczyciel – dowóz + powrót (14:40-16:25)
2 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach od 12:35 do 16:25
Wtorki: grupa 11 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót
1 kurs - Autobus do dyspozycji w godzinach od 12:35 do 14:30
Razem: 1 dzień x 2 kursy x 12 km + 1 dzień x 1 kurs x 12 km = 36 km (tygodniowo). Łącznie 61 dni, 91 kursów.
Zadanie C:
Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Kaszowie na halę sportową w Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Liszkach
Poniedziałki: grupa 24 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (7:00-8:50)
grupa 17 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (8:50-10:40)
grupa 17 uczniów + nauczyciel – dowóz + powrót (10:40-12:30)
3 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach od 7:00 do 12:30
Czwartki: grupa 24 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (7:00-8:50)
grupa 17 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (8:50-10:40)
grupa 17 uczniów + nauczyciel - dowóz + powrót (10:40-12:30)
3 kursy - Autobus do dyspozycji w godzinach od 7:00 do 12:30
Razem: 2 dni x 3 kursy x 8 km = 48 km (tygodniowo). Łącznie 59 dni, 177 kursów
Jeden kurs obejmuje dowóz uczniów na zajęcia wychowania fizycznego i powrót uczniów z zajęć wychowania fizycznego.
2. Dowóz odbywać się będzie w okresie od 2 października 2023 r. do 31 maja 2024 r. wg ustalonego harmonogramu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdz. III specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 72722,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369016,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369016,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369016,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-BUS Malik Ewa, Malik Konrad S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441952734
7.3.3) Ulica: Czułów 16
7.3.4) Miejscowość: Liszki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-060
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAL-BUS" MALIK EWA, MALIK KONRAD SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MAL-BUS" MALIK EWA, MALIK KONRAD SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369016,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73923,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "WITOMPOL" S.J. Witold Zajger, Tomasz Zajger
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441513733
7.3.3) Ulica: Czułów 8
7.3.4) Miejscowość: Liszki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-060
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powody unieważnienia (podać podstawę prawną i uzasadnienie faktyczne): Działając na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.) zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania dla zadnia nr 3 pn. „Dowóz zorganizowany uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Liszki na zajęcia wychowania fizycznego”.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z zapisem w art. 255 pkt. 3) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu do dnia otwarcia ofert tj. 09.08.2023 r. do godz. 13:00 wpłynęły dwie oferty dla zadania nr 3:
Oferta nr 1: MAL-BUS Malik Ewa, Malik Konrad S.J. Czułów 16, 32-060 Liszki,
Cena oferty brutto: 240 261,12 zł, czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii:15 min.
Oferta nr 2: Firma Handlowo – Usługowa „WITOMPOL” S.J. Witold Zajger, Tomasz Zajger, Czułów 8, 32-060 Liszki, cena oferty brutto:134 400,00 zł, czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii: 15 min.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał na stronie prowadzonego postępowania informację, iż może przeznaczyć na wykonanie zadania nr 3 kwotę: 80 955,00 zł brutto. Ceny ofert złożonych przez ww. wykonawców przewyższają tą kwotę.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Wartość ogólna zamówienia 431 711,93 zł netto,
2) zamówień (w przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert
częściowych) z podziałem na części:
1) Część 1: 319 929,75 zł netto,
2) Część 2: 39 060,00 zł netto,
3) Część 3: 72 722,18 zł netto
2.Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w przypadku zwiększenia liczby dzieci lub zmiany placówki oświatowej. Maksymalna wartość tych zamówień wynosi do 10% wartości zamówienia podstawowego (dla każdego z zadań).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu medycznego typu P realizowane na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.