Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00309713/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-02
- 2024/BZP 00373318/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowego
w Sokołowie Podlaskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sądowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: (25) 64-07-803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.cibor@siedlce.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.siedlce.so.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4aa421ed-03b1-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowegow Sokołowie Podlaskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aa421ed-03b1-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233348/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskigo w trakcie remontu budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania remontowego pod nazwą „Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim ”w następujących specjalnościach:
1) konstrukcyjno – budowlanej – bez ograniczeń;
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń;
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych – bez ograniczeń.
4) inżynieryjnej drogowej - bez ograniczeń,
2. Wykonawca zobowiązuje się do nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ oraz zgodnie z:
1) dokumentacją projektową i STWiORB;
2) wiedzą techniczną;
3) wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi;
4) ofertą Wykonawcy na usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania remontowego pod nazwą „Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim ”(załącznik nr 2 do umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51777,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Burta Zakład Usługowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710014231
7.3.3) Ulica: Grabianowska 23
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW BURTA ZAKŁAD USŁUGOWY
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW BURTA ZAKŁAD USŁUGOWY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa narożnika dla Osiedla Studenckiego.
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w Zakładzie Karnym w Siedlcach"
- Zakup sprzętu ratowniczego dla 5 jednostek OSP z terenu Gminy Siedlce
- "Remont drogi powiatowej nr 3659W na odcinku Kępa - Oleksin"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3663W w zakresie budowy drogi dla pieszych w m. Góry
- "Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3644W w m. Nowe Iganie"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania "Modernizacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w obrębie zespołu zabudowy na Jazdowie ..."
- Wykonanie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zad. inw. "Rozwój stref przemysłowych na obszarze Powiatu Wołomińskiego poprzez rozbudowę dróg na terenie Gminy Radzymin (...)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji "Budowa Przedszkola w Tuliszkowie w celu zwiększenia dostępu do edukacji przedszkolnej"
- Pomoc Techniczna i Nadzór Inwestorski dla Inwestycji: Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wojszczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.