eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica"Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Pierzchnica"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Pierzchnica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pierzchnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Pierzchnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-015

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 370 56 00

1.5.8.) Numer faksu: 41 353 81 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pierzchnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa2ea7ce-11bc-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Pierzchnica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa2ea7ce-11bc-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041351/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Pierzchnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322284

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2024.MP1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2286171,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Inwestycja polegać będzie na budowie i modernizacji infrastruktury drogowej na terenie gminy Pierzchnica w tym:
1). Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid.868 w msc. Maleszowa, odc. o dł. 79,0 m, w km 0+061 do km 0+140 w gminie Pierzchnica
2). Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid. 431 w msc. Skrzelczyce ,odc. o dł. 166,20 m, w km 0+600 do km 0+766,02” w gminie Pierzchnica
3). Przebudowa drogi wewnętrznej nr ewid.535 w msc .Pierzchnianka, odc. o dł. 79, w km 0+000 do km 0+079 w gminie Pierzchnica
4). Modernizacja drogi wewnętrznej nr ewid. 213 i nr 220 w msc. Górki odc. o dł. 509,45 w km 0+000 do km 0+509,45 w gminie Pierzchnica
5). Budowa drogi wewnętrznej- ul. Podgórskiej w Skrzelczycach, obręb 0014- dz.nr ewid.176/3,176/28,427 (w tym wykonanie projektu techniczno-wykonawczego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniami na budowę), i uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń na użytkowanie przedmiotowych dróg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
- dokumentacji technicznej, w tym przedmiary robót i STWiORB
- Program funkcjonalno-użytkowy- zadanie 5- Budowa drogi wewnętrznej- ul. Podgórskiej w Skrzelczycach
- stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Uwagi:
1) W ramach wynagrodzenia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do:
- zorganizowania zaplecza na potrzeby socjalne pracowników oraz składowania niezbędnych materiałów
- ustalenie harmonogramu i organizacji prowadzenia robót w uzgodnieniu z zamawiającym,
- przygotowanie i zabezpieczenie kontenerów do gromadzenia materiałów z rozbiórki, (Wykonawca realizujący zamówienie przedstawi dokumenty utylizacyjne Zmawiającemu);
- bieżącego porządkowania terenu prowadzenia robót ;
- Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz ze wskazaniami objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji wraz z ewentualną budową tymczasowych odcinków dróg objazdowych wynikającej z przyjętej technologii robót;
- Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót powinien sporządzić projekt zabezpieczenia i organizacji ruchu na czas budowy uwzględniający zasady bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- Wykonawca dokona wycinki drzew oraz krzewów w niezbędnym zakresie zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi na usunięcie drzew oraz krzewów lub w razie potrzeby uzyska zezwolenie na wycinkę oraz ich uprzątnięcia. Wykonawca dokona również wycinki drzew oraz krzewów, na których wycinkę zezwolenie nie jest wymagane oraz ich uprzątnięcia. Materiał w postaci karpiny i gałęzi Wykonawca uprzątnie i zutylizuje we własnym zakresie. W wycenie należy ująć załadunek, transport, rozładunek i koszty utylizacji.
- Wykonawca zabezpieczy drzewa na czas wykonywania prac.
Pozostałe prace określa dokumentacja techniczna, w tym przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ (zamieszczone w odrębnym pliku).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2730948,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3969451,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2730948,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290962168

7.3.3) Ulica: Szczukowskie Górki 1

7.3.4) Miejscowość: Piekoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-065

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) roboty przygotowawcze, podbudowy, pobocza, roboty wykończeniowe (zad. 1-4)- nazwy podwykonawców nie są jeszcze znane
2) prace projektowe, roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy, zjazdy, pobocza, roboty brukarskie, roboty wykończeniowe, odwodnienie, oznakowanie, roboty elektryczne, teletechniczne, kolizje (zad. 5)- nazwy podwykonawców nie są jeszcze znane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2730948,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.