Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00304100/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa ulicy Jeziornej w miejscowości Piotrowice” w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPCA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632743676
1.5.8.) Numer faksu: 632743676 wew. 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e214f6a0-1f0b-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa ulicy Jeziornej w miejscowości Piotrowice” w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e214f6a0-1f0b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050246/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa ulicy Jeziornej w Piotrowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.6.11.2023.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5940520,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Rozbudowa ulicy Jeziornej w miejscowości Piotrowice”. Na planowane zamierzenie inwestycyjne Zamawiający uzyskał dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy infrastruktury, o której mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU) w tym uzyskanie w imieniu Inwestora
prawomocnego pozwolenia na budowę w formie wymaganej przepisami prawa.
- robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji oraz przygotowaniem dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu w formie wymaganej przepisami prawa, jeżeli zajdzie taka konieczność.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno Użytkowym – plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie PDF. Nazwa pliku „zal. 11 – PFU + pozostała dokumentacja”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7361114,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9200400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7361114,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BUDMAR Firma Remontowo- Budowlana Gutowski Marcin
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usług Ogólnobudowlanych Roma Ruszkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300349638
7.3.3) Ulica: 64
7.3.4) Miejscowość: Rozalin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWOMOSTOWYCH SPÓŁKA AKCYJNA, ul. TORUŃSKA 200, 62 – 600 KOŁO w zakresie: drogowe nawierzchnie z betonu asfaltowego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDMAR Firma Remontowo- Budowlana Gutowski Marcin
jakie przetargi wygrała firma
BUDMAR Firma Remontowo- Budowlana Gutowski Marcin
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7361114,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 2"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie obrębu miasto Zagórów
- "Realizacja zajęć dodatkowych i warsztatów" realizowanych w projekcie Liczy się każde dziecko! Edukacja włączająca w Gminie Miejskiej Słupca
- Rozbudowa budynku przedszkola w ramach zadania pod nazwą "Utworzenie pierwszego Miejskiego Żłobka w Słupcy"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - powtórka.
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej numer 32L w Leśnictwie Borowina na odcinku od km 0+000,00 do km 2+119,80
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
- Dostawa wraz z montażem na wynajem modułów dla utworzenia 2 oddziałów( dwóch sal lekcyjnych) przy Szkole Podstawowej w Świbie
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Powiatu Hrubieszowskiego - budynki Zespołu Szkół Nr 1 w Hrubieszowie C,D,E,F,G"
- Opracowanie koncepcji projektowej przebudowy lokali mieszkalnych i usługowych, należących do zasobu m.st. Warszawy w budynku przy Al. Solidarności 149 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.