eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › KWP RADOM - Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11-ego Listopada 37/59



Ogłoszenie z dnia 2024-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
KWP RADOM – Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie
Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11-ego Listopada 37/59

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KWP RADOM – Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie
Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11-ego Listopada 37/59

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b71d344-06dd-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 KWP Radom - modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308764

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107696,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KWP RADOM – Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11-ego Listopada 37/59

ROBOTY BUDOWLANE BĘDĄ REALIZOWANE NA TERENIE OBIEKTU CZYNNEGO

Adres którego dotyczy zamówienie:
ul. 11 – go Listopada 37/59
26-600 Radom

OPIS TECHNICZNY

Podstawa opracowania
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. 2021r. poz. 2454),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1225),
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2022r. poz. 1679),
- obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane
z procesem budowlanym.

Zakres robót
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji kosztorysowej wraz
z uzgodnieniem i zatwierdzeniem kart materiałowych oraz realizację robót budowlanych
Zamawiający w przedmiarach zawarł zakres prac niezbędne do wykonania związane z zamówieniem.
1) W zakres przedmiotu niniejszej umowy wchodzi:
- opracowanie dokumentacji kosztorysowej,
- wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedstawionymi i zatwierdzonymi przez Zamawiającego kartami materiałowymi,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- opracować dokumentację powykonawczą.

W związku z brakiem inwentaryzacji obiektu Zamawiający przed złożeniem oferty nakłada obowiązek wykonania wizji lokalnej. W przypadku nie odbycia wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego lub w terminie innym ustalonym indywidualnie na wniosek Wykonawcy oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1pkt 18 ustawy Pzp.

Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone protokołem odbycia wizji lokalnej zgodnie
z załączonym wzorem protokołu.
Terminy wizji lokalnej:
1) 07.05.2024r. od godz. 8.00 do godz. 12.00.
2) 08.05.2024r. od godz. 8.00 do godz. 12.00.
Zamawiający oczekuje wcześniejszej telefonicznej deklaracji Wykonawcy zainteresowanego odbyciem wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego.
W celu indywidualnego ustalenia terminu odbycia wizji lokalnej lub deklaracji odbycia wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego należy kontaktować się telefonicznie z inspektorem nadzoru od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00 na numery: (47) 701 -23-66.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy.
Prace będą wykonywane na terenie działającej Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu,
ul. 11 – go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
Opis ogólny przedmiotu zamówienia
Ogólny zakres prac elektrycznych będzie polegał na wymianie lamp oświetlenia zewnętrznego. Zakres prac niezbędnych do wykonania został przedstawiony w przedmiarach. Po pracach elektrycznych należy przywrócić teren do wcześniejszego stanu. Lampy z demontażu należy złożyć we wskazanym miejscu przez zamawiającego z przeznaczeniem do ponownego wykorzystania.
W zakres prac wchodzi branża elektryczna
Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie.

Branża elektryczna
W zakres prac elektrycznych będzie polegał na wymianie oświetlenia zewnętrznego. Wymiana opraw sodowych na oprawę Led zawieszonych na słupach oświetleniowych.
Podstawowe parametry lampy Led:
- moc znamionowa 60W
- stopień ochrony min. IP65
- obudowa aluminiowa




Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został także w Projekcie umowy oraz przedmiarze roboty instalacyjne, elektryczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52600,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109189,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52600,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SLIM LIGHT DESIGN Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5223168236

7.3.3) Ulica: Cietrzewia nr 23

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-492

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52600,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy nie później niż 90 dni od dnia zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.