Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00325370/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej o nr ewid. gruntów 122 i 134 w Bachowie, nr 161 i 102 w Reczpolu, przebud. dróg dojazd. do gruntów rolnych w miejscow: Ruszelczyce dz. nr ewid. 414 i Krzywcza dz. nr ewid. 544
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywcza 36
1.5.2.) Miejscowość: Krzywcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-755
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krzywcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzywcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej o nr ewid. gruntów 122 i 134 w Bachowie, nr 161 i 102 w Reczpolu, przebud. dróg dojazd. do gruntów rolnych w miejscow: Ruszelczyce dz. nr ewid. 414 i Krzywcza dz. nr ewid. 5442.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15b4201d-2ad9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079684/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej o nr ewid. gruntów 122 i 134 w Bachowie, nr 161 i 102 w Reczpolu, przebud. dróg dojazd. do gruntów rolnych w miejscow: Ruszelczyce dz. nr ewid. 414 i Krzywcza dz. nr ewid. 544
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325370
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGI.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 445923,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zad. nr 1 - droga o nr ewid. gruntów 122 w Bachowie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót:-mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
-podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa- grubość po zagęszczeniu 5 cm.
Szczegóły prac określa STWiORB i przedmiar robót.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 31158,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zad. nr 2 - droga o nr ewid. gruntów 134 w Bachowie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót :- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
- podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa- grubość po zagęszczeniu 5 cm.
- podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - obustronne pobocze o szer. 0,30m.
Szczegóły prac określa STWiORB i przedmiar robót. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 29857,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zad. nr 3 - droga o nr ewid. gruntów 161 i 102 w Reczpolu.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót:-mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości-7cm
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
- podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
-nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4cm,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po zagęszczeniu 3cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8cm – obustronne pobocze o szer. 0,30m,
Szczegóły prac określa STWiORB i przedmiar robót. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 82323,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zad. nr 4 - droga o nr ewid. gruntów 414 w Ruszelczycach. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót:- mechaniczne wykonywanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20cm,
-mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV,
- podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm (tłuczeń) ,
- podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa dolna - za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu (kliniec) krotność=5,
Szczegóły prac określa STWiORB i przedmiar robót. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 179439,36 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zad. nr 5 - droga o nr ewid. gruntów 544 w Krzywczy.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót:- mechaniczne wykonywanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20cm,
-mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV,
-podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10cm,
-nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa- grubość po zagęszczeniu 4 cm,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa- grubość po zagęszczeniu 3cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8cm - obustronne pobocze po 0,3m.
Szczegóły prac określa STWiORB i przedmiar robót. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) został przedstawiony w dokumentach stanowiących Załącznik Nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 123144,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42197,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42197,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42197,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Hubert Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952540109
7.3.3) Ulica: Bachów 189
7.3.4) Miejscowość: Krzywcza
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42197,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41806,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41806,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41806,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Hubert Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952540109
7.3.3) Ulica: Bachów 189
7.3.4) Miejscowość: Krzywcza
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41806,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89866,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111482,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89866,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Ślimak - Bieżące Utrzymanie Dróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.3) Ulica: Ruszelczyce 107a
7.3.4) Miejscowość: Krzywcza
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89866,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120146,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120146,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120146,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Ślimak- Bieżące Utrzymanie Dróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.3) Ulica: Ruszelczyce 107a
7.3.4) Miejscowość: Krzywcza
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120146,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145274,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184211,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145274,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Ślimak- Bieżące Utrzymanie Dróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149
7.3.3) Ulica: Ruszelczyce 107a
7.3.4) Miejscowość: Krzywcza
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145274,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Obrzycko
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400112W Huta-Leszczyny"
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025 - z podziałem na części
- Przebudowa istniejącej rozdzielczej sieci wodociągowej w gminie Kietrz w miejscowości Chróścielów - Nasiedle oraz w miejscowości Kozłówki
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębowa Łąka na działce nr 425 od km 0+000 do km 0+277
- MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY ANDRESPOL
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.