Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00308512/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00331390/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„KWP zs. w Radomiu - wymiana okien w budynku Nr 3”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 477013103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„KWP zs. w Radomiu - wymiana okien w budynku Nr 3”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dec78ffa-06cc-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 KWP zs. w Radomiu - wymiana okien w budynku nr 3.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308512
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1128931,61 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1117868,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zadania, pn „KWP zs. w Radomiu - wymiana okien w budynku nr 3”
ROBOTY BUDOWLANE WYKONYWANE BĘDĄ NA TERENIE CAŁODOBOWO CZYNNEGO OBIEKTU.
Adres którego dotyczy zamówienie:
ul. 11-go Listopada 37/59
26-600 Radom
Zakres robót:
Każdorazowo należy z użytkownikiem obiektu na bieżąco ustalać zakres prac.
Ogólny zakres prac budowlanych będzie polegał na wykonaniu prac remontowych w budynku nr 3 KWP zlokalizowanym w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59. Prace będą polegały na demontażu wraz z utylizacją istniejącej stolarki okiennej PCV wraz z dopasowaniem (podcięciem uwzględniającym szerokość ramy nowego okna) istniejących nakładek parapetów wykonanych z płyty meblowej, montaż nowej stolarki PCV z pakietem trzyszybowym, współczynnik przenikania okna Uw ≤ 0,9 W/m2K od strony południowej pakiety szybowe o obniżonym współczynniku przenikania promieni słonecznych. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie.
Roboty obejmują branżę budowlaną:
- demontaż istniejących okien PCV wraz z ich utylizacją
- dopasowanie nakładek parapetów do szerokości ram nowych okien
- montaż nowej stolarki PCV zgodnie z załączonym zestawieniem stolarki okiennej, stolarka okienna szklona pakietem trzyszybowym, współczynnik przenikania ciepła dla stolarki Uw≤ 0,9 W/m2K, od strony południowej pakiet szybowy o zmniejszonym współczynniku przenikania promieni słonecznych,
- okna od strony południowej oraz pomieszczenie centrum operacyjne i gabinety naczelników wraz z pomieszczeniami sekretariatów wyposażone w roletę przeciw słoneczną umożliwiającą zaciemnienie pomieszczeń.
- wykonanie obróbki okien wraz z odmalowaniem glifów okiennych.
- naprawa ewentualnych uszkodzeń glifów zewnętrznych
- demontaż oraz powtórny montaż wraz z dostosowaniem do szerokości ramy okiennej nakładek na parapety
- ewentualny demontaż oraz powtórny montaż zabudów meblowych oraz wewnętrznych krat okiennych jeśli będą kolidowały z prowadzonymi pracami
Zamawiający ustanowił ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonane i bezusterkowo odebrane roboty.
Wykonawca którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu kosztorys ofertowy uproszczony w celach informacyjnych.
WYMAGANA WIZJA LOKALNA
W związku z brakiem inwentaryzacji obiektu diagnostyki Zamawiający przed złożeniem oferty nakłada obowiązek wykonania wizji lokalnej. W przypadku nie odbycia wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego lub w terminie innym ustalonym indywidualnie na wniosek Wykonawcy oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1pkt 18 ustawy Pzp.
Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone protokołem odbycia wizji lokalnej zgodnie z załączonym wzorem protokołu – załącznik nr 13 do SWZ.
Zamawiający udostępni obiekty w zakresie niezbędnym dla oględzin, pomiarów, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Terminy wizji lokalnej: 1) 07.05.2024r. od godz. 8.00 do godz. 12.00.
2) 08.05.2024r. od godz. 8.00 do godz. 12.00.
Zamawiający oczekuje wcześniejszej telefonicznej deklaracji Wykonawcy zainteresowanego odbyciem wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego.
W celu indywidualnego ustalenia terminu odbycia wizji lokalnej lub deklaracji odbycia wizji lokalnej w jednym z terminów wskazanych przez Zamawiającego należy kontaktować się telefonicznie z inspektorem nadzoru od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00 na numery: 47 701 23 53.
Zamawiający ustanowił ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonane i bezusterkowo odebrane roboty.
W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia nie uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, gdyż nie takiej możliwości ze względu na zakres robót: przebudowa, modernizacja wraz z wyposażeniem Stacji Kontroli Pojazdów KWP zs. w Radomiu.
Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy.
Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu na przedmiot zamówienia min. 5 lat gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po bezusterkowym odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737812,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1209926,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737812,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABRYKA OKIEN SPECTRUM SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462285757
7.3.3) Ulica: ul. Ceramiczna 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA OKIEN "SPECTRUM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737812,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa produktów głęboko mrożonych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na jej zaopatrzeniu w roku 2025 r.
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji przebudowy magistrali wodociągowej o śr. 800 mm w ul. Żółkiewskiego i Czarneckiego w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Usługa Wsparcia dla Oprogramowania Financial Trail
- " Dzierżawa urządzenia do naświetlania, zakup zestawów do redukcji patogenów oraz zestawów do pulowania osocza".
- " Sprzątanie i utrzymanie czystości siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ".
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- Modernizacja dźwigu w paw. B-4 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-709/24
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.