Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00334842/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
60/PA/2022 Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali (pustostanów) oraz usług transportowych (przeprowadzki) dla potrzeb Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.adm.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
60/PA/2022 Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali (pustostanów) oraz usług transportowych (przeprowadzki) dla potrzeb Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2023302a-2db9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334842/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 60/PA/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: świadczenie usług w okresie 12 miesięcy obowiązywania umowy, polegających na sukcesywnym opróżnianiu lokali (pustostanów) mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi ze znajdujących się w nich: odpadów komunalnych i wielkogabarytowych, rzeczy osobistych i wszelkich innych pozostałości (np. lokale po zgonach, lokale porzucone itp.) oraz z pomieszczeń części wspólnych (np. pralnie, suszarni, ciągi komunikacyjne). Usługi realizowane każdorazowo na odrębne zlecenie (zamówienie jednostkowe) Zamawiającego. Zakres czynności objętych niniejszym zadaniem obejmuje również: zebranie, demontaż, wyniesie i dostarczenie ich do miejsc ich składowania wskazanych przez Zamawiającego i w określonym przez niego terminie.4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98392000-7 - Usługi relokacji
4.5.5.) Wartość części: 108776,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: świadczenie usług transportowych (przeprowadzki) w okresie 12 miesięcy obowiązywania umowy polegających na spakowaniu we własne materiał (opakowania i worki) (dostarczone przez Wykonawcę) wskazanych przez Zamawiającego ruchomości, w tym zabezpieczenie mebli do transportu, zniesienie (załadunek) ruchomości do meblowozu będącego w dyspozycji Wykonawcy, a następnie ich przewiezienie (transport) i wniesienie (rozładunek) bez rozpakowywania do wskazanego przez Zamawiającego miejsca docelowego a pozostałych nienadających się do dalszego wykorzystania wyrzucenia do pojemników lub wiat śmietnikowych, tj. do kontenerów na odpady drobne a dla wielkogabarytowych w miejsce z łatwym dostępem dla samochodu. Usługi realizowane każdorazowo na odrębne zlecenie (zamówienie jednostkowe) Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98392000-7 - Usługi relokacji
4.5.5.) Wartość części: 71726,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130475,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788307,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130475,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M-Trans Magdalena Ziółkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5592029849
7.3.3) Ulica: ul. Kraszewskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Świecie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130475,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68458,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259776,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68485,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M-Trans Magdalena Ziółkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5592029849
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Świecie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68485,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych (...) nad realizacją Zadania: "Modernizacja dróg wojewódzkich (...) - Rozbudowa skrzyżowania DW nr 558 i 562 w m. Dyblin w formie ronda wraz z oświetleniem"
- Bieżąca konserwacja naw. bitumicznych, polegająca na wykonaniu mikrodywanika z mieszanki mineralno-emulsyjnej na drodze powiatowej 1527C Prosperowo-Wojnowo, na terenie gminy Sicienko, pow. bydgoski
- Zakup samochodu typu SUV na potrzeby Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy
- SZPiFP-10-25 Transport pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję
- Dostawa enteroskopu jednobalonowego
- Dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych i konserwowych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 3/TRNS_PiT/DCZP/2025/P Udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - transport sanitarny typu P i T dla pacjentów "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."
- Kompleksowa usługa transportu obiektu muzealnego dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- "Usługa organizacji wyjazdów edukacyjnych oraz wyjazdów wzmacniających tożsamość regionalną"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.