Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00319346/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia w ramach projektu „Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni „Roztocze” przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JANOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Zamoyskiego 59
1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatjanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15770f05-26ee-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia w ramach projektu „Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni „Roztocze” przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15770f05-26ee-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059824/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia w ramach projektu ,,Rewitalizacja terenu po dawnej spółdzielni ,,Roztocze" przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane ze środków EFRR w ramach RPO Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich w ramach projektu pt. „Rewitalizacja terenu po dawnej Spółdzielni „Roztocze” przy ul. Bialskiej 69 w Janowie Lubelskim poprzez nadanie odnowionym obiektom nowych funkcji społecznych”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L-II.272.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli tapicerowanych i biurowych:- krzesła - 113 szt.;
- biurka - 13 szt.;
- fotele biurowe - 9 szt.;
- kontenery do biurek – 4 szt.;
- szafy biurowe - 10 szt.;
- stoły - 22 szt.;
- regały - 7 szt.;
- fotele wypoczynkowe - 8 szt.;
- kanapy (sofy) - 2 szt.;
- stoliki - ławy - 5 szt.;
- półki - 14 szt.;
- komody - 8 szt.;
- skrzynie z funkcją siedziska - 1 szt.;
- narożnik - 1 szt.;
- łóżka - 2 szt.;
- stoliki nocne - 2 szt.;
- szafki pod telewizor - 2 szt.;
- szafy garderobiane - 3 szt.;
- meble kuchenne z wyspą kuchenną – 1 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska – energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ. Ponadto w załączeniu rzut parteru budynku (AW-2/2a), przedstawiający rozmieszczenie mebli – stanowiący załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39121000-6 - Biurka i stoły
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39130000-2 - Meble biurowe
39141300-5 - Szafy
39121200-8 - Stoły
39131000-9 - Regały biurowe
39113100-8 - Fotele
39516100-3 - Meble tapicerowane
39143310-2 - Stoliki
39157000-7 - Części mebli
39143122-7 - Komody
39111000-3 - Siedziska
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39143123-4 - Stoliki nocne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
4.5.5.) Wartość części: 186178,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu AGD i RTV:- suszarka kondensacyjna - 1 szt.;
- pralka - 2 szt.;
- kuchnia elektryczna z piekarnikiem elektrycznym (termoobieg) - 1 szt.;
- lodówka - 1 szt.;
- telewizor - 2 szt.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta oraz nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób trzecich.
2. Zakres zamówienia obejmuje transport, wniesienie, ustawienie, montaż, złożenie, podłączenie w miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Wyposażenie musi być przyjazne dla środowiska – energooszczędne i niskoemisyjne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39713210-8 - Pralki i suszarki
39711361-7 - Kuchenki elektryczne
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 10784,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369532,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WRM RAFAŁ WIELGUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060346648
7.3.3) Ulica: ZARAJEC 53
7.3.4) Miejscowość: Modliborzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 23-310
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39618,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39618,30 PLN
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Dostawy materiałów operacyjnych kręgosłupa - 2025
- Budowa kanalizacji sanitarnej z podłączeniami posesji za pomocą podłączeń w postaci łączników oraz odtworzenie nawierzchni drogowych
- Modernizacja budynku garażowego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim poprzez wzmocnienie konstrukcji budynku wraz z przywróceniem go do użytkowania
- "Zagospodarowanie odpadów medycznych - 2025"
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wyposażenia w meble w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- "Strzelnica w powiecie 2025"
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.