Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00285902/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
07160 07180 Budowa Park & Ride we Wrocławiu w zakresie:
Część 1: 07180 Park & Ride przy stacji kolejowej Wrocław Leśnica
Część 2: 07160 Park & Ride w rejonie skrzyżowania ulic Żmigrodzka/Wołowska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020568529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Oświęcimskich 36
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-059
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wi.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wroclawskie_inwestycje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
07160 07180 Budowa Park & Ride we Wrocławiu w zakresie:Część 1: 07180 Park & Ride przy stacji kolejowej Wrocław Leśnica
Część 2: 07160 Park & Ride w rejonie skrzyżowania ulic Żmigrodzka/Wołowska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e726d65-116d-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031360/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 07160 - „P&R w rejonie skrzyżowania ulic Żmigrodzka/Wołowska"- opracowanie koncepcji wraz z oraz opracowanie PFU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285902/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/39/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie koncepcji, projektu budowlanego, wykonawczego, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych dla niżej wymienionego zadania nr 07180 pn. „Park & Ride przy stacji kolejowej Wrocław Leśnica” (zwana dalej „Dokumentacją”), w tym :- opracowanie koncepcji dla przedmiotowego zadania,
- opracowanie projektu budowlanego oraz innych dokumentów niezbędnych dla uzyskania stosownych zgód/decyzji administracyjnych oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów, opinii, uzgodnień, celem uzyskania decyzji administracyjnych,
- opracowanie projektów wykonawczych,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opracowania przedmiarów robót (opracowania kosztorysu ofertowego) i kosztorysu inwestorskiego,
- uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz sporządzenia i złożenia kompletnego wniosku do właściwego organu celem uzyskania decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych oraz dostarczenie Zamawiającemu ostateczności tych decyzji [uzyskanie i dostarczenie Zamawiającemu zaświadczenia o ostateczności decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót (jeśli zakres opracowania będzie to dopuszczał zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym)].
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:
- uczestnictwa w procesie udzielania zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych
na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej (przygotowanie odpowiedzi na pytania oferentów
w zakresie rozwiązań technicznych zawartych w dokumentacji projektowej),
- sprawowania nadzoru autorskiego nad ww. Dokumentacją w trakcie całego procesu inwestycyjnego realizowanego na jej podstawie do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub równoważnego dokumentu w świetle przepisów Prawa Budowlanego,
- przeniesienia w sposób wskazany w umowie autorskich praw majątkowych na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia wynikającego z niniejszej umowy,
- wykonania pozostałych obowiązków opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) oraz
we wszystkich dokumentach składających się na SWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla inwestycji, o której mowa w niniejszym punkcie, w tym także wynikających z przepisów prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 został przedstawiony w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 132200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dla Części 2: Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dwóch odrębnych, wzajemnie ze sobą skoordynowanych koncepcji wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i decyzji o warunkach zabudowy, opracowaniem szacunkowej wyceny robót budowalnych, jak również opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanymi dalej „Dokumentacją”) dla niżej wymienionych zadań:- Zadanie 1 – P&R w rejonie skrzyżowania ulic Żmigrodzka/Wołowska – Etap I (strona południowo-zachodnia)
- Zadanie 2 – P&R w rejonie skrzyżowania ulic Żmigrodzka/Wołowska – Etap II (strona północno-zachodnia)
2. w ramach inwestycji nr 07160 pn. „Park & Ride w rejonie skrzyżowania ulic Żmigrodzka/Wołowska”,
w tym dla każdego z Zadań odrębnie do:
- koncepcji programowo-przestrzennych (projektów koncepcyjnych branżowych) zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego i pozyskanymi przez Wykonawcę decyzjami o warunkach zabudowy wraz z uzyskaniem opinii jednostek miejskich, gestorów sieci i Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
- opinii geotechnicznej odpowiedniej dla kategorii projektowanego obiektu,
- operatu dendrologicznego z planem wycinki,
- szacunkowej wyceny robót budowalnych,
- Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej PFU).
3. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:
- uczestnictwa w procesie udzielania zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych
na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej (przygotowanie odpowiedzi na pytania oferentów
w zakresie rozwiązań technicznych zawartych w dokumentacji projektowej),
- przeniesienia w sposób wskazany w umowie autorskich praw majątkowych na Zamawiającego
w ramach wynagrodzenia wynikającego z niniejszej umowy,
- wykonania pozostałych obowiązków opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) oraz we wszystkich dokumentach składających się na SWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla inwestycji, o której mowa w niniejszym pkt, w tym także wynikających z przepisów prawa.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 został przedstawiony w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 94071,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267894,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowo-Doradcze WROTECH sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-26-06-741
7.3.3) Ulica: Kunickiego 15
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-616
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-DORADCZE "WROTECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-DORADCZE "WROTECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169494,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowo-Doradcze WROTECH sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-26-06-741
7.3.3) Ulica: Kunickiego 15
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-616
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-DORADCZE "WROTECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-DORADCZE "WROTECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do obiektów Sądu Rejonowego w Miliczu, Sądu Rejonowego w Strzelinie oraz Sądu Rejonowego w Wołowie.
- Dostawa leków w programach lekowych - PT Ponesimodum
- 40/ŚRCZ/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy
- "Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- sukcesywny zakup paliwa i AdBlue (płyn AdBlue z dystrybutora) w syst. bezg. realiz. trans. przy użyciu kart paliw. na terenie kraju na potrzeby MCUS we Wrocławiu - część I
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1; Zadanie 2.; Zadanie 3."
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie projektu drogi gminnej Skarbiewo-Buszkowo
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: "Termomodernizacja budynków oświatowych w Powiecie Niżańskim"
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją remontu i przebudowy oficyny prawej kamienicy przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 23 w Szczecinie
- Modernizacja sali sesyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie ul. Bobrecka 29 w formule: "zaprojektuj i wybuduj"
- Zaprojektowanie i budowa farmy wiatrowej o mocy łącznej min. 47,5 kWp
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.