Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00445706/01 - Wynik z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 3 w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351606707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 97
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole3@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p3wieliczka.szkolnastrona.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86051d24-3271-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00370154/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych w 2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9423233.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/942323.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452), dalej „rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych oraz środków komunikacji”, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/942323.
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej przy użyciu których Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale III
SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO), zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych Pani/Pana dziecka jest Marta Litwińska- Błażejewska Dyrektor Przedszkola Samorządowego nr 3, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 97 z siedzibą w Wieliczce..
2) Inspektorem ochrony danych w Przedszkolu Samorządowym nr3 jest Pan Jacek Krzyżaniak
e-mail: iod@synergiaconsulting.pl tel. 500-610-605.
3) Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na potrzeby (cel przetwarzania) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę artykułów spożywczych– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej zwana „Pzp”, a także podmiotom uprawnionym – na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (w szczególności podmiotom wspierających administratora w organizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, uwzględniając okres rękojmi i gwarancji oraz okres przedawnienia roszczeń.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7) W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
8) Posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO);
b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) – przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) – z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, to jest prawa do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
b) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO);
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – dostawa pieczywa i art. cukierniczych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: przedłużenia obowiązywania umowy o jedne miesiąc tj. do dnia 31.01.2025 r. lub zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).2. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w całości, nie skorzystać lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
3. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystanie tylko w części nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego o wykonanie prawa opcji w całości czy w części.
4. Uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5. W celu wykonania tego prawa Zamawiający złoży Wykonawcy zamówienie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej nie później niż na 10 dni przed upływem zakończenia terminu świadczenia dostaw.
6. Zamawiający zastrzega, iż z prawa opcji może skorzystać w całym okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego zamówienia publicznego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kilkukrotnego korzystania z prawa opcji nie przekraczając sumarycznie wielkości dostaw przewidzianego w prawie opcji i maksymalnej wartości prawa opcji.
8. Warunki dotyczące świadczenia dostaw objętych prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego, w tym w szczególności ceny jednostkowe produktów w ramach prawa opcji będzie taka sama jak ceny jednostkowe za świadczenie dostaw w ramach zamówienia podstawowego.
9. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowane godziny dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – dostawa warzyw i owoców
4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne
03222110-7 - Owoce tropikalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: przedłużenia obowiązywania umowy o jedne miesiąc tj. do dnia 31.01.2025 r. lub zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).2. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w całości, nie skorzystać lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
3. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystanie tylko w części nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego o wykonanie prawa opcji w całości czy w części.
4. Uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5. W celu wykonania tego prawa Zamawiający złoży Wykonawcy zamówienie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej nie później niż na 10 dni przed upływem zakończenia terminu świadczenia dostaw.
6. Zamawiający zastrzega, iż z prawa opcji może skorzystać w całym okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego zamówienia publicznego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kilkukrotnego korzystania z prawa opcji nie przekraczając sumarycznie wielkości dostaw przewidzianego w prawie opcji i maksymalnej wartości prawa opcji.
8. Warunki dotyczące świadczenia dostaw objętych prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego, w tym w szczególności ceny jednostkowe produktów w ramach prawa opcji będzie taka sama jak ceny jednostkowe za świadczenie dostaw w ramach zamówienia podstawowego.
9. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowane godziny dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – dostawa mięsa i wędlin
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: przedłużenia obowiązywania umowy o jedne miesiąc tj. do dnia 31.01.2025 r. lub zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).2. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w całości, nie skorzystać lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
3. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystanie tylko w części nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego o wykonanie prawa opcji w całości czy w części.
4. Uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5. W celu wykonania tego prawa Zamawiający złoży Wykonawcy zamówienie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej nie później niż na 10 dni przed upływem zakończenia terminu świadczenia dostaw.
6. Zamawiający zastrzega, iż z prawa opcji może skorzystać w całym okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego zamówienia publicznego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kilkukrotnego korzystania z prawa opcji nie przekraczając sumarycznie wielkości dostaw przewidzianego w prawie opcji i maksymalnej wartości prawa opcji.
8. Warunki dotyczące świadczenia dostaw objętych prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego, w tym w szczególności ceny jednostkowe produktów w ramach prawa opcji będzie taka sama jak ceny jednostkowe za świadczenie dostaw w ramach zamówienia podstawowego.
9. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowane godziny dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – dostawa nabiału
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: przedłużenia obowiązywania umowy o jedne miesiąc tj. do dnia 31.01.2025 r. lub zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).2. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w całości, nie skorzystać lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
3. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystanie tylko w części nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego o wykonanie prawa opcji w całości czy w części.
4. Uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5. W celu wykonania tego prawa Zamawiający złoży Wykonawcy zamówienie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej nie później niż na 10 dni przed upływem zakończenia terminu świadczenia dostaw.
6. Zamawiający zastrzega, iż z prawa opcji może skorzystać w całym okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego zamówienia publicznego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kilkukrotnego korzystania z prawa opcji nie przekraczając sumarycznie wielkości dostaw przewidzianego w prawie opcji i maksymalnej wartości prawa opcji.
8. Warunki dotyczące świadczenia dostaw objętych prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego, w tym w szczególności ceny jednostkowe produktów w ramach prawa opcji będzie taka sama jak ceny jednostkowe za świadczenie dostaw w ramach zamówienia podstawowego.
9. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowane godziny dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – dostawa tzw. produktów suchych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: przedłużenia obowiązywania umowy o jedne miesiąc tj. do dnia 31.01.2025 r. lub zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).2. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w całości, nie skorzystać lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
3. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystanie tylko w części nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego o wykonanie prawa opcji w całości czy w części.
4. Uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5. W celu wykonania tego prawa Zamawiający złoży Wykonawcy zamówienie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej nie później niż na 10 dni przed upływem zakończenia terminu świadczenia dostaw.
6. Zamawiający zastrzega, iż z prawa opcji może skorzystać w całym okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego zamówienia publicznego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kilkukrotnego korzystania z prawa opcji nie przekraczając sumarycznie wielkości dostaw przewidzianego w prawie opcji i maksymalnej wartości prawa opcji.
8. Warunki dotyczące świadczenia dostaw objętych prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego, w tym w szczególności ceny jednostkowe produktów w ramach prawa opcji będzie taka sama jak ceny jednostkowe za świadczenie dostaw w ramach zamówienia podstawowego.
9. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowane godziny dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – dostawa mrożonek
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: przedłużenia obowiązywania umowy o jedne miesiąc tj. do dnia 31.01.2025 r. lub zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).2. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w całości, nie skorzystać lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
3. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystanie tylko w części nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego o wykonanie prawa opcji w całości czy w części.
4. Uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5. W celu wykonania tego prawa Zamawiający złoży Wykonawcy zamówienie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej nie później niż na 10 dni przed upływem zakończenia terminu świadczenia dostaw.
6. Zamawiający zastrzega, iż z prawa opcji może skorzystać w całym okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego zamówienia publicznego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kilkukrotnego korzystania z prawa opcji nie przekraczając sumarycznie wielkości dostaw przewidzianego w prawie opcji i maksymalnej wartości prawa opcji.
8. Warunki dotyczące świadczenia dostaw objętych prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego, w tym w szczególności ceny jednostkowe produktów w ramach prawa opcji będzie taka sama jak ceny jednostkowe za świadczenie dostaw w ramach zamówienia podstawowego.
9. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowane godziny dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – dostawa jajek kurzych
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: przedłużenia obowiązywania umowy o jedne miesiąc tj. do dnia 31.01.2025 r. lub zwiększenia liczby poszczególnych produktów o 20% w stosunku do liczby określonej w załączniku nr 2 do SWZ (prawo opcji).2. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w całości, nie skorzystać lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
3. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystanie tylko w części nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego o wykonanie prawa opcji w całości czy w części.
4. Uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5. W celu wykonania tego prawa Zamawiający złoży Wykonawcy zamówienie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej nie później niż na 10 dni przed upływem zakończenia terminu świadczenia dostaw.
6. Zamawiający zastrzega, iż z prawa opcji może skorzystać w całym okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego zamówienia publicznego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kilkukrotnego korzystania z prawa opcji nie przekraczając sumarycznie wielkości dostaw przewidzianego w prawie opcji i maksymalnej wartości prawa opcji.
8. Warunki dotyczące świadczenia dostaw objętych prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego, w tym w szczególności ceny jednostkowe produktów w ramach prawa opcji będzie taka sama jak ceny jednostkowe za świadczenie dostaw w ramach zamówienia podstawowego.
9. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowane godziny dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z informacją zawartą w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zostały wykazane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/942323.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.