Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00347958/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę artykułów spożywczych – słodycze, napoje
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę artykułów spożywczych – słodycze, napoje2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c85e69bc-1da3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008213/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Artykuły żywnościowe (jarzyny, ziemniaki, artykuły spożywcze, nabiałowe, żywność dla dzieci i niemowląt, napoje, słodycze, mięso, wędliny, drób, mrozonki, pieczywo, jajka, pieczarki)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347958
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/59/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86096,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych – słodycze, napoje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ (pakiety od 1-2):Pakiet nr 1- słodycze
4.5.3.) Główny kod CPV: 15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 58613,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych – słodycze, napoje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ (pakiety od 1-2):Pakiet nr 2 – napoje
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 27482,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54978,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54978,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54978,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa SUŻYW sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521003110
7.3.3) Ulica: Nad Skawą 4
7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA WIELOBRANŻOWA "SUŻYW" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA WIELOBRANŻOWA "SUŻYW" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54978,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29037,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29037,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29037,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa Sużyw sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521003110
7.3.3) Ulica: Nad Skawą 4
7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA WIELOBRANŻOWA "SUŻYW" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA WIELOBRANŻOWA "SUŻYW" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29037,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
- Prace związane z unieszkodliwianiem i transportem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych z terenu powiatu suskiego w 2025r.
- Zorganizowanie wycieczki w Bieszczady dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej niezbędnych do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie III
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie do umów 2024r
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz wody mineralnej na potrzeby Politechniki Lubelskiej
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2025
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych w okresie od 25.04.2025 do 30.09.2025 roku do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego "Bajka" w Łukęcinie przy ul. Słonecznej 10 w Kamieniu Pomorskim (72-400)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.