Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00317282/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 0048 77 4 311 300
1.5.8.) Numer faksu: 0048 77 4 311 346
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lambinowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7958481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cea0d0f9-2632-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001364/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317282
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 166562,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzienna ilość kilometrów pierwszej części zamówienia – 131 km;Suma długości trasy (obejmującej miejscowości; Dworzysko, Szadurczyce, Malerzowice Wielkie, Bielice, Okopy, Sowin, Wierzbie) zgodnie z przyjętym planem 4-tras dowozu.
Ilość osób przewożonych na trasie, zgodnie z załączonym rozkładem jazdy, jest zmienna i ze względu na osoby wsiadające i wysiadające może w sumie dziennie wynosić nawet 114 osób (tej liczby nie przekroczy), jednakże w tym samym czasie w autobusie nie będzie przewożonych więcej niż 55 osób, dlatego wykonawca ma obowiązek użycia pojazdu co najmniej 55 osobowego, w tym z 44 miejscami siedzącymi. Przyjęta do rozliczeń długość dziennej trasy 131 km, w stosunku do poprzedniego zamówienia (z poprzedniego okresu - roku), zwiększyła się o 4 km dziennie, tj. o 3,15%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 92000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówienia:Dzienna ilość kilometrów drugiej części zamówienia – 151,5 km;
Realizujący II część zamówienia wykonawca, będzie przewozić dzieci z miejscowości; Malerzowice Wielkie, Bielice, Dworzysko, Łambinowice, Wierzbie, Budzieszowice, Drogoszów i Lasocice, do Nysy jednym kursem dowozu i odwozić po zajęciach do w/w miejscowości realizując w tym celu dwukrotny kurs odwozu w ciągu dnia (jeden dowóz do szkoły w Nysie i 2 odwozy do domu). W odwozach uwzględnia się różny czas kończenia zajęć i indywidualny ich plan, który na dzień szacowania nie jest możliwy do przewidzenia. Uwzględniono fakt, że najmłodsi uczniowie kończący zajęcia najwcześniej mieszkają w Drogoszowie, Wierzbiu i Łambinowicach. Zakłada się, że do Lasocic nie będzie potrzeby trzykrotnego przejazdu w ciągu jednego dnia (1 dowóz i 2 odwozy) mimo 2 uczniów z tej miejscowości. Do obliczeń przyjęto łączną długość trasy rozliczanej jednego dnia, uwzględniając start z Łambinowic i powrót do Łambinowic 151,5 km;
- zebranie i dowóz dzieci do Nysy z Malerzowic Wielkich, Bielic, Dworzyska, Łambinowic, Wierzbia, Budzieszowic, Drogoszowa i Lasocic – 59,5 km;
- I odwóz uczniów ze szkoły z Nysy do Drogoszowa, Łambinowic i Wierzbia z uwzględnieniem przejazdu przez Budzieszowice i powrót do Nysy - 46,0 km;
- II odwóz uczniów ze szkoły do pozostałych miejscowości – 46,0 km
Łączna długość trasy jednego dnia do rozliczenia wynosić będzie 151,5 km (1 dowóz i 2 odwozy).
Oznacza to, że przyjęta w zamówieniu do rozliczeń dzienna ilość km wynosząca 151,5 km ulega zmianie w porównaniu z minionymi 12 miesiącami (przy wielokrotnych zmianach długości trasy) i zmniejsza się o 10,4 km dziennie (6,42%).
Dowozem objętych może być minimum grupa 10 uczniów + opiekun. Należy jednak uwzględnić zmiany, które mogą wystąpić w trakcie roku w skutek decyzji rodziców.
Zakłada się konieczność zapewnienia 2 dodatkowych miejsc, dlatego pojazd musi być przystosowany do przewozu co najmniej 13 osób + kierowca, w tym wszystkie miejsca siedzące.
Ilość dowożonych uczniów może się zwiększyć bez konieczności wydłużenia trasy lub, w przypadku dodatkowych dzieci z miejscowości, których nie obejmują aktualne trasy przewozu, długość dziennej trasy będzie musiała ulegać zmianie. Dlatego zakłada się możliwość zmiany treści umowy w trakcie realizacji zamówienia.
W związku z możliwością zmiany ilości dzieci dowożonych do szkoły w Nysie (II część zamówienia) w trakcie realizacji zamówienia, przewiduje się możliwość zmiany treści umowy zawartej w wyniku postępowania przetargowego na dowóz uczniów do tej szkoły.
Dzienna ilość kilometrów drugiej części zamówienia została ustalona na 151,5 km.
Ilość ta może ulec zmianie w przypadku pojawienia się w trakcie roku szkolnego objętego okresem realizacji zamówienia albo jeszcze przed jego rozpoczęciem konieczności dowozu ucznia z innej miejscowości niż objęte obecną trasą dowozu lub ucznia wymagającego organizacji dodatkowego przewozu albo brak konieczności dowozu któregoś z uczniów. Z doświadczenia z dotychczasowych wieloletnich dowozów wynika, że taka sytuacja jest prawdopodobna i należy przyjąć, że zmiany te mogą okazać się konieczne. Do obliczeń przyjmuje się, że może to być konieczność organizacji dodatkowej trasy dowozu do najbardziej odległej miejscowości leżącej poza ustaloną obecnie trasą. Co oznacza, że dzienna długość trasy może wzrosnąć o 30 km (2 x 15,0 km).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 74562,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180792 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180792 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180792 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH EUROTAM Zbigniew Paradowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540068850
7.3.3) Ulica: Opolska 1
7.3.4) Miejscowość: Tułowice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-130
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBIGNIEW PARADOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EUROTAM"
jakie przetargi wygrała firma
ZBIGNIEW PARADOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EUROTAM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180792 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-06-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106020 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120528 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106020 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowy Ewa Maciejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262764196
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Niemodlin
7.3.5) Kod pocztowy: 49-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWY EWA MACIEJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWY EWA MACIEJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106020 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-06-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.