Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00310778/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00331451/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz
z wykonaniem zadrzewień przydrożnych w zw. z realiz. projektu „Scalenie gruntów wsi Brunów gmina Chocianów, powiat polkowicki"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f960920b-03a4-11ef-b21f-3ab44b58c1d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wrazz wykonaniem zadrzewień przydrożnych w zw. z realiz. projektu „Scalenie gruntów wsi Brunów gmina Chocianów, powiat polkowicki"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f960920b-03a4-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086372/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Prace budowlane z zakresu zagospodarowania poscaleniowego w ramach projektu „Scalenie gruntów wsi Brunów, gmina Chocianów, powiat polkowicki”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizacja projektu: „Scalenie gruntów wsi Brunów, gmina Chocianów, powiat polkowicki” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310778
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG.GN.272.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9424062,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z wykonaniem zadrzewień przydrożnych w związku z realizacją projektu „Scalenie gruntów wsi Brunów, gmina Chocianów, powiat polkowicki” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020”.
2. Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
3. Zamówienie obejmuje budowę i przebudowę dróg o łącznej długości 3 000,29 m, a w tym:
Droga nr 1 (część działki nr 664) na odcinku o długości 197,89 m,
Droga nr 2 (działka nr 174) na odcinku o długości 1563,85 m,
Droga nr 3 (działka nr 57) na odcinku o długości 1238,55 m.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- przebudowę (oraz budowę) wymienionych dróg z wykonaniem nawierzchni utwardzonej o szerokości od 3,5 do 5,0 m (oraz 6 m w miejscu projektowanych mijanek);
- budowę zjazdów na działki przyległe do dróg;
- zapewnienie systemu odwodnienia poprzez budowę rowów przydrożnych, zbiorników retencyjno-filtracyjnych oraz fragmentu kanalizacji deszczowej;
- wykonanie nasadzeń w pasach dróg nr 2 i 3, wraz z pielęgnacją nasadzonej zieleni w okresie udzielonej Zamawiającemu gwarancji (Przez pielęgnację nasadzeń, mającą na celu utrzymanie ich żywotności, należy rozumieć w szczególności ich bieżące utrzymanie, podlewanie, przycinanie oraz reagowanie na sytuacje zagrażające żywotności tychże nasadzeń);
- wykonanie skrzyżowań drogi nr 1 z drogą nr 2 oraz drogi nr 2 z drogą nr 3,
- przebudowę zjazdów z drogi powiatowej nr 1126D na drogę nr 1, drogę nr 2 i drogę nr 3.
Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w Dokumentacji Projektowej stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7312350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11748390,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7312350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo- Budowlane Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932989044
7.3.3) Ulica: Gajowa 23/14
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-519
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7312350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na basenie pływackim w obiekcie Aquapark Polkowice.
- Usługa całodobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie i na terenach zewnętrznych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla Aquapark Polkowice.
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.