Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00286223/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
- 2022/BZP 00305649/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-16
- 2022/BZP 00308567/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa tężni solankowych wraz z zagospodarowaniem terenu w Zabrzu w ramach programu „Miasto przestrzenią rozwoju”w formie „zaprojektuj i wybuduj” Zad.1-Tężnia w Maciejowie
Zad. 2-Tężnia w Kończycach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa tężni solankowych wraz z zagospodarowaniem terenu w Zabrzu w ramach programu „Miasto przestrzenią rozwoju”w formie „zaprojektuj i wybuduj” Zad.1-Tężnia w MaciejowieZad. 2-Tężnia w Kończycach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c707810f-0cf2-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024271/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Budowa tężni solankowych wraz z zagospodarowaniem terenu w Zabrzu w ramach programu „Miasto przestrzenią rozwoju” w formie „zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane ze środków zewnętrznych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 „MIASTO PRZESTRZENIĄ ROZWOJU”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286223/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.35.2022.IK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1221600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa budowa tężni solankowej wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania wszystkich opisanych w załączonym PFU robót. Zakres prac obejmuje:a. wykonanie projektu budowlanego;
b. w imieniu Zamawiającego opracowanie i złożenie wniosku o wydanie właściwej decyzji o pozwolenie na budowę/przyjęcie zgłoszenia;
c. wykonanie projektów technicznych wraz z określeniem rodzaju materiałów, parametrów technicznych;
d. wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;
e. wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót;
f. sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
g. uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, zezwoleń, opinii i decyzji;
h. wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia niezbędnych do funkcjonowania obiektu;
i. wykonanie rozruchów, uruchomień wraz z dostawą niezbędnej solanki do ich wykonania;
j. złożenie wniosku w imieniu Zamawiającego i otrzymanie pozwolenia na użytkowanie;
k. przeszkolenie personelu w zakresie obsługi tężni.
Zakres prac projektowych:
a. uzyskanie materiałów przedprojektowych, w tym m.in.:
zakup i aktualizację mapy do celów projektowych;
wykonanie uzupełniających niezbędnych prac odkrywkowych;
wykonanie uzupełniających (w miarę potrzeb) badań geotechnicznych, niezbędnych dla prawidłowego sporządzenia dokumentacji projektowej;
wykonanie uzupełniającej dokumentacji zdjęciowej stanu istniejącego;
b. opracowanie projektu budowlanego wraz z informacją BIOZ - 5 egz.;
c. opracowanie projektów technicznych branżowych tężni wraz z małą architekturą – 5 egz.;
d. opracowanie przedmiarów robót w formie szczegółowej– 3 egz.;
e. opracowanie kosztorysu inwestorskiego (kwota kosztorysu nie może być wyższa niż podana za ten zakres w ofercie) – 2 egz.;
f. opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – 3 egz.;
g. złożenie kompletnego wniosku, w imieniu Zamawiającego, o wydanie właściwej zgody na realizację - decyzji pozwolenia na budowę/wniosku o przyjęcie zgłoszenia rozpoczęcia robót do organu administracji arch. – bud. wraz z jej uzyskaniem;
h. uzyskanie potrzebnych uzgodnień, pozwoleń, warunków technicznych i decyzji wraz z uzyskaniem uzgodnienia z wymaganymi rzeczoznawcami;
i. szczegółowy zakres oraz przyjęte rozwiązania Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym. Dokumentacja przed złożeniem do Wydziału Inwestycji i Remontów winna być pisemnie uzgodniona z przyszłym Zarządcą infrastruktury;
j. wykonanie zapisu całości dokumentacji na płycie CD w 3 egz. w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej;
k. pełnienie nadzoru autorskiego w okresie trwania niniejszej umowy od dnia przekazania placu budowy.
Zakres robót budowlanych zamówienia:
a. wykonanie tężni solankowej;
b. dostawa/wykonanie podziemnego zbiornika na solankę;
c. wykonanie kompletnej instalacji solankowej (automatyka, sterownia, pompa);
d. dostawa/wykonanie kompletnej podziemnej studni technicznej;
e. wykonanie rdzenia tarninowego;
f. wyposażenie terenu w małą architekturę (ławki, kosze, stojak na rowery);
g. montaż słupa z panelem fotowoltaicznym oraz akumulatorem (podstawowe zasilanie tężni)- część instalacji elektrycznej hybrydowej;
h. budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej z podłączeniem do istniejącego budynku (pomocnicze zasilanie tężni);
i. wykonanie instalacji oświetlenia o źródłach światła LED RGB_W (do koloroterapii);
j. montaż czujnika zbliżeniowego zintegrowany z instalacją solankową;
k. montaż czujnika zmierzchu i wyłącznika czasowego zintegrowane z instalacją oświetleniową
l. budowa dojść pieszych i komunikacji wewnętrznej;
m. montaż regulaminu.
Dodatkowo dla zadania nr 1: „Budowa tężni w Maciejowie”:
a. wykonanie ogrodowej pergoli;
b. nasadzenie roślin pnących.
Zadanie nr 1: Lokalizacja przy ul. Kondratowicza, w pobliżu Orlika Maciejów, dz. nr 2936/94
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 634400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa budowa tężni solankowej wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania wszystkich opisanych w załączonym PFU robót. Zakres prac obejmuje:a. wykonanie projektu budowlanego;
b. w imieniu Zamawiającego opracowanie i złożenie wniosku o wydanie właściwej decyzji o pozwolenie na budowę/przyjęcie zgłoszenia;
c. wykonanie projektów technicznych wraz z określeniem rodzaju materiałów, parametrów technicznych;
d. wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich;
e. wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót;
f. sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
g. uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, zezwoleń, opinii i decyzji;
h. wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia niezbędnych do funkcjonowania obiektu;
i. wykonanie rozruchów, uruchomień wraz z dostawą niezbędnej solanki do ich wykonania;
j. złożenie wniosku w imieniu Zamawiającego i otrzymanie pozwolenia na użytkowanie;
k. przeszkolenie personelu w zakresie obsługi tężni.
Zakres prac projektowych:
a. uzyskanie materiałów przedprojektowych, w tym m.in.:
zakup i aktualizację mapy do celów projektowych;
wykonanie uzupełniających niezbędnych prac odkrywkowych;
wykonanie uzupełniających (w miarę potrzeb) badań geotechnicznych, niezbędnych dla prawidłowego sporządzenia dokumentacji projektowej;
wykonanie uzupełniającej dokumentacji zdjęciowej stanu istniejącego;
b. opracowanie projektu budowlanego wraz z informacją BIOZ - 5 egz.;
c. opracowanie projektów technicznych branżowych tężni wraz z małą architekturą – 5 egz.;
d. opracowanie przedmiarów robót w formie szczegółowej– 3 egz.;
e. opracowanie kosztorysu inwestorskiego (kwota kosztorysu nie może być wyższa niż podana za ten zakres w ofercie) – 2 egz.;
f. opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – 3 egz.;
g. złożenie kompletnego wniosku, w imieniu Zamawiającego, o wydanie właściwej zgody na realizację - decyzji pozwolenia na budowę/wniosku o przyjęcie zgłoszenia rozpoczęcia robót do organu administracji arch. – bud. wraz z jej uzyskaniem;
h. uzyskanie potrzebnych uzgodnień, pozwoleń, warunków technicznych i decyzji wraz z uzyskaniem uzgodnienia z wymaganymi rzeczoznawcami;
i. szczegółowy zakres oraz przyjęte rozwiązania Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym. Dokumentacja przed złożeniem do Wydziału Inwestycji i Remontów winna być pisemnie uzgodniona z przyszłym Zarządcą infrastruktury;
j. wykonanie zapisu całości dokumentacji na płycie CD w 3 egz. w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej;
k. pełnienie nadzoru autorskiego w okresie trwania niniejszej umowy od dnia przekazania placu budowy.
Zakres robót budowlanych zamówienia:
a. wykonanie tężni solankowej;
b. dostawa/wykonanie podziemnego zbiornika na solankę;
c. wykonanie kompletnej instalacji solankowej (automatyka, sterownia, pompa);
d. dostawa/wykonanie kompletnej podziemnej studni technicznej;
e. wykonanie rdzenia tarninowego;
f. wyposażenie terenu w małą architekturę (ławki, kosze, stojak na rowery);
g. montaż słupa z panelem fotowoltaicznym oraz akumulatorem (podstawowe zasilanie tężni)- część instalacji elektrycznej hybrydowej;
h. budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej z podłączeniem do istniejącego budynku (pomocnicze zasilanie tężni);
i. wykonanie instalacji oświetlenia o źródłach światła LED RGB_W (do koloroterapii);
j. montaż czujnika zbliżeniowego zintegrowany z instalacją solankową;
k. montaż czujnika zmierzchu i wyłącznika czasowego zintegrowane z instalacją oświetleniową
l. budowa dojść pieszych i komunikacji wewnętrznej;
m. montaż regulaminu.
Zadanie nr 2: Lokalizacja przy ul. Dorotki 3, na terenie DOK Kończyce, dz. nr 2747/178.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 587200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720720,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849911,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720720,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aquarius Środa & Holisz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 937 272 25 33
7.3.3) Ulica: Międzyrzecze Dolne 195
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AQUARIUS ŚRODA&HOLISZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AQUARIUS ŚRODA&HOLISZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720720,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615457,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 828609,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615457,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aquarius Środa & Holisz Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 937 272 25 33
7.3.3) Ulica: Międzyrzecze Dolne 195
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AQUARIUS ŚRODA&HOLISZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AQUARIUS ŚRODA&HOLISZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615457,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.