Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00303221/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Brodnica w roku szkolnym 2023/2024–na podstawie zakupu biletów miesięcznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brodnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazurska 13
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Brodnica w roku szkolnym 2023/2024–na podstawie zakupu biletów miesięcznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f397d8e0-2088-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017036/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci do szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Brodnica w roku szkolonym 2023/2024 - na podstawie zakupu biletów miesięcznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303221
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AS.271.1.2023.AB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 383805,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci do szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Brodnica w roku szkolnym 2023/2024 –na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
2. Zamówienie obejmuje dowóz dzieci do szkół i oddziałów przedszkolnych szkół Gminy Brodnica: Szkoły Podstawowej w Gorczenicy, Szkoły Podstawowej w Szabdzie (w tym Karbowo i Mszano),Szkoły Podstawowej w Gortatowie z siedzibą w Szczuce (w tym Gortatowo i Cielęta), oraz ich rozwóz po odbytych zajęciach szkolnych po trasach określonych na mapkach nr 1-16a. Realizując zadanie Przewoźnik jadąc po wyznaczonej trasie ma obowiązek zabierania również uczniów jadących do i ze Szkoły Filialnej w Cielętach, w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. (tj. do dnia zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024).
3. Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy na podstawie biletów miesięcznych, zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 1343).
4. Usługa świadczona będzie w trakcie trwania roku szkolnego 2023/2024 tj. od dnia 04.09.2023 r. do dnia 21.06.2024 r. codziennie w dni nauki szkolnej, bez: ferii zimowych, dni świątecznych oraz dni, gdy nie jest możliwa realizacja umowy z innych przyczyn (np. ogłoszenie pandemii, awarii ogrzewania oraz spadku wymaganej prawem temperatury w pomieszczeniach szkolnych itp.), które spowodowałyby konieczność wprowadzenia zdalnego nauczania.
5. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z harmonogramem ustalonym na dzień odpracowywany.
6. Linie komunikacji muszą być tak zorganizowane, aby umożliwiały bezpieczną, wygodną i zgodną z planem lekcji w poszczególnych szkołach realizację usługi.
7. Każde dziecko powinno być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie o czasie zajęć lekcyjnych i zabierane po ich zakończeniu, bez zbędnego oczekiwania.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział IV SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy krajowe i zagraniczne osób Czapliccy Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7611002262
7.3.3) Ulica: Makowska 108
7.3.4) Miejscowość: Przasnysz
7.3.5) Kod pocztowy: 06-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWOZY KRAJOWE I ZAGRANICZNE OSÓB CZAPLICCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWOZY KRAJOWE I ZAGRANICZNE OSÓB CZAPLICCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" i rozbudowa o bież. (...). 400 m wraz z bież. o dł. 100 m, skocznią do skoku w dal i rzutnią do pchnięcia kulą przy ul. Nowej w Brodnicy
- Roboty budowlane w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1808C na odcinku Brzozie - Janówko - opracowanie dokumentacji technicznej (ZRID)
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2025 r.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027"
- Dowóz i odwóz 31 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 3 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, ul. Gliwicka 366 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wyrach, ul. Bojdoła 3a wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 3 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką nad nimi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.