Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00249275/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00251264/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Sztum
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sztum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 39
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sztum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sztum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9008111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Sztum2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac95846e-e4fe-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033078/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Bieżące utrzymanie czystości na terenie Miasta i Gminy Sztum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKiB.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 716666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest
a) oczyszczanie poziome i bieżące utrzymanie w czystości pasów drogowych, ulic, chodników, parkingów, zatoczek i przystanków autobusowych, ścieżek pieszo-rowerowych.
b) zbieranie odpadów komunalnych oraz innych m.in. gałęzi, liści, odpadów zielonych etc.
c) opróżnianie koszy ulicznych ustawionych na terenie miasta oraz w pozostałych miejscowościach.
d) sprzątanie ulic, chodników, parkingów, zatoczek i przystanków autobusowych, ścieżek pieszo-rowerowych zanieczyszczonych w następstwie niekorzystnych warunków atmosferycznych (silny wiatr, ulewy, burze, etc.).
e) zbieranie nieczystości na drogach gminnych w pasie drogowym wraz z poboczami oraz rowami przydrożnymi.
f) utrzymanie w czystości i odpowiedniej estetyce słupów oraz tablic informacyjnych na terenie miasta oraz pozostałych miejscowościach w gminie poprzez usuwanie zniszczonych oraz nieaktualnych ogłoszeń, plakatów, etc.
g) sprzątanie i utrzymywanie czystości na całym terenie plaży miejskiej oraz w jej obrębie ze wszystkich odpadów, nieczystości i zanieczyszczeń.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 772501,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 772501,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 772501,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Sztumie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5790006866
7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Sztum
7.3.5) Kod pocztowy: 82-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SZTUMIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SZTUMIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 772501,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów biurowych i plastycznych oraz artykułów artystycznych
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- "Świadczenie usług kompleksowych związanych z utrzymaniem chodników, schodów i rowów na terenie miasta Chełmna w 2025 roku".
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.