Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315652/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00331374/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Toszek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Toszek
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umtoszek@toszek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.toszek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/toszek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 62000252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc919cb9-0d34-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050177/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZRP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8000000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.:
„Przebudowa dróg gminnych „ Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmana 6200045, ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025.
Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 z póź. zmianami i objęte jest wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych nr Edycja 8/2023/7688/PolskiLad. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace projektowe i roboty budowlane, których szczegółowy zakres określony jest w treści umowy.
2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie (na podstawie przedłożonego programu funcjonalno - użytkowego w postępowaniu o zamówienie publiczne) przebudowy oraz budowy dróg oraz innych robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego o nazwie „Przebudowa dróg gminnych„ : Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmana 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025.:
Wymagania jakościowe dla głównych elementów przedmiotu zamówienia:
1) W ramach etapu A wykonanie dokumentacji projektowej,
2) W ramach etapu B wykonanie obiektów i robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
Przedmiot Umowy obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie następujących charakterystycznych obiektów i robót budowlanych:
1) Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmana 6200045
2) Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165
3) Toszek ul. Polna 6200315
4) Toszek ul. Boczna 6200025
5) Roboty pomiarowe związane z wytyczeniem sytuacyjno- wysokościowym obiektu,
6) Wycinka istniejącego drzewostanu kolidującego z przewidzianym zakresem robót,
7) Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej na poszerzeniach korpusu drogowego,
8) Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni,
9) Rozbiórka istniejących zjazdów do posesji,
10) Rozbiórka lub przebudowa kolidującego uzbrojenia: sieć gazowa, sieć teletechniczna, sieć
elektroenergetyczna,
11) Zabezpieczenie istniejących sieci poprzez założenie rur ochronnych,
12) Wykopy pod wykonanie pełnej konstrukcji nawierzchni – korytowanie,
13) Wykonanie nasypów dla poszerzenia korpusu drogi,
14) Odwodnienie drogi,
15) Wykonanie odwodnienia powierzchniowego w postaci czyszczenia i regulacji istniejących
rowów przydrożnych wraz z wyposażeniem (uzupełnienie rur przepustowych pod
zjazdami),
16) Budowa nowej konstrukcji nawierzchni jezdni,
17) Budowa nowych zjazdów do posesji oraz odtworzenie zjazdów już istniejących,
18) Roboty wykończeniowe,
19) Wykonanie oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu wraz z elementami zabezpieczenia
ruchu BRD,
20) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu,
21) Wykonanie projektów architektoniczno- budowlanych dla każdej z branż,
22) Wykonanie projektów technicznych dla każdej z branż,
23) Wystąpienie o niezbędne uzgodnienia i decyzje do projektu budowlanego,
24) Przygotowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach oraz uzyskanie decyzji w imieniu Zamawiającego,
25) Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i jej wprowadzenie,
26) Przygotowanie dokumentów do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego
o zakończeniu budowy, zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu
budowy wraz z uzyskaniem potwierdzenia uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia
użytkowania obiektów (o ile będzie wymagane),
27 )Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres prac projektowych i robót budowlanych objętych Umową określony jest dokumentacją PFU, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi, uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji Umowy oraz złożoną przez Wykonawcę ofertą.
Przedmiot umowy obejmuje wykonanie:
1) W ramach etapu A:
a) Wykonanie koncepcji proponowanych rozwiązań technologicznych, uzyskanie pisemnej klauzuli zatwierdzającej przed kontynuowaniem dalszych prac projektowych,
b) Wykonanie projektu budowlanego wraz z wszelkimi uzgodnieniami i uzyskanie pozwolenia na budowę, ( jeżeli będzie wymagane),
c) Wykonanie projektu wykonawczo - technicznego wraz z wszelkimi uzgodnieniami,
d) Wykonanie przedmiarów i kosztorysów szczegółowych wszystkich branż,
e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
f) Przygotowanie kompletnych wniosków i uzyskanie w imieniu inwestora stosownych pism, postanowień i decyzji uprawniających do prowadzenia robót budowlanych,
2) W ramach etapu B:
a) Przebudowa i budowa dróg wraz z instalacjami i urządzeniami towarzyszącymi niezbędnymi do ich funkcjonowania i robót budowlanych towarzyszących, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej,
b) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7870892,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9790800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7870892,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUCZ sp. z o.o., Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243065652
7.3.3) Ulica: Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7870892,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-30INNE PRZETARGI TOSZEK
- Dostawa ryb i konserw rybnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Dostawa artykułów spożywczych, przypraw i podobnych produktów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
więcej: przetargi TOSZEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowę w formule zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia zewnętrznego LED terenów przy ul. Zagójskiej w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.