Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całoroczne utrzyamnie czystości na drogach i ulicach będących własnością Gminy Łobez
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobez
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685616
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości
1.5.2.) Miejscowość: Łobez
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lobez.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całoroczne utrzyamnie czystości na drogach i ulicach będących własnością Gminy Łobez2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-927e4c6c-37f1-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007042/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Całoroczne utrzymanie czystości na drogaczh i ulicach będących własnością Gminy Łobez
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353589/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina - jako podmiot zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych, która posiada 100% udziałów w spółce Łobeskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, siedziba: ul. Wojska Polskiego 17, 73-150 Łobez. Przedmiotem działalności Spółki jest wykonywanie powierzonych Spółce zadań własnych Gminy Łobez, w zakresie wskazanym przez Gminę oraz innych działalności, a w szczególności: w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków oraz realizacji innych zadań mieszczących się w kategorii użyteczności publicznej Gminy Łobez. Powyżej przedstawiony stan faktyczny wyczerpuje przesłanki przewidziane w art. 214 ust 1 pkt 11) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na podstawie których możliwe jest udzielenie zamówienia publicznego własnej spółce (zamówienia in-house) w trybie wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest wykonanie usługi związanej z całorocznym utrzymaniem czystości na drogach i ulicach gminnych będących własnością Gminy Łobez, która obejmuje:
1) Utrzymanie letnie – obowiązuje w okresie od 01 marca 2023 roku do 31 października 2023 roku. Zakres prac utrzymania letniego obejmuje:
a) zamiatanie, oczyszczanie z zanieczyszczeń, błota, piasku, liści, trawy, odrostów chwastów, papierów, innych stałych odpadów w obrębie pasa drogowego (chodnik, jezdnia, zieleniec, parking), wraz z wywozem urobku, zmiotek na składowisko,
b) sprzątanie przystanków na terenie gminy.
2) Akcja Zimowa – obowiązuje w okresie od 01 listopada 2022 roku do 31 marca 2023 roku. Zakres prac akcji zimowej obejmuje:
a) całodobowa gotowość do akcji zimowej, również w dni wolne i święta,
b) odśnieżanie jezdni ulic (cała szerokość długości ulicy) i nawierzchni chodników (min. 2 metry szerokości chodnika) – tj. zgarnianie śniegu lub błota pośniegowego przy użyciu zestawów odśnieżnych mechanicznych, a w szczególnych wypadkach zgarnianie ręczne,
c) zwalczanie śliskości jezdni ulic (cała szerokość długości ulicy) – tj. gołoledź, zbity śnieg, itp. poprzez mechaniczne posypywanie nawierzchni mieszanką piaskowo-solną lub podobnie działającym środkiem, a w szczególnych wypadkach ręczne,
d) zwalczanie śliskości nawierzchni chodników (minimum 2 metry szerokości chodnika) – tj. gołoledź, zbity śnieg, itp. poprzez mechaniczne posypywanie nawierzchni piaskiem lub podobnie działającym środkiem, a w szczególnych wypadkach ręczne,
e) stałe śledzenie komunikatów meteorologicznych oraz rozeznanie o stanie ulic przewidzianych do zimowego utrzymania – bieżąca koordynacja stanu Akcji Zimowej z Zamawiającym,
f) prowadzenie rejestru pracy sprzętu oraz potwierdzanie go przez Zamawiającego (prace nie potwierdzone przez Zamawiającego nie podlegają zapłacie),
g) Wykonawca zapewnia stałą łączność telefoniczną z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego,
h) Wykonywanie prac, o których mowa w pkt b)–d), odbywać się będzie po wcześniejszej telefonicznej informacji przez Wykonawcę i uzyskaniu zgody na wykonanie prac. od Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464421,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464421,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464421,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łobeskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530350039
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Łobez
7.3.5) Kod pocztowy: 73-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁOBESKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ŁOBESKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464421,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- "Świadczenie usług kompleksowych związanych z utrzymaniem chodników, schodów i rowów na terenie miasta Chełmna w 2025 roku".
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
- "Świadczenie usług zw. z zimowym utrzymaniem czystości na drogach, chodnikach i parkingach w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na terenie gm. Złocieniec w roku w okresie I-III, XI-XII 2025"
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Zimowe i letnie utrzymanie czystości i porządku na drogach i placach stanowiących własność miasta Grajewo w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.