eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoNadzór inwestorski nad zadaniem pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Kłodzko II etap - Termomodernizacja budynku SP w Wojborzu



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Kłodzko II etap – Termomodernizacja budynku SP w Wojborzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłodzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okrzei 8 a

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 64 74 161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklodzko.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Kłodzko II etap – Termomodernizacja budynku SP w Wojborzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c8cacc7-2386-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009899/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kłodzko -II etap -Termomodernizacja budynku SP w Wojborzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „ Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kłodzko – II etap” dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317597/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60484,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kłodzko - II etap – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wojborzu”. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy:
1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji umowy o roboty budowlane oraz projekcie budowlanym i budow-lano – wykonawczym,
2) kontrola techniczna i technologiczna w trakcie realizacji inwestycji na każdym jej etapie , na terenie budowy jak również wytwórniach,
3) kontrola przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy,
4) weryfikowanie „rysunków powykonawczych” sporządzanych przez wykonawcę ro-bót,
5) bieżące dokonywania obmiaru wykonanych robót,
6) dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
7) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
8) poświadczanie usunięcia przez wykonawcę robót wad,
9) przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzanie kompletno-ści
i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do
odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót,
10) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót,
11) zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót,
12) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz
rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy,
13) rozliczanie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,
14) zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wydania przez Zamawiającego wykonawcy robót polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót,
15) w przypadku, gdy w trakcie trwania realizacji projektu zostaną wytworzone odpady
uczestnictwo i kontrola w przygotowaniu protokołu o ich zagospodarowaniu zgodnie
z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
16) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych,
17) Wnioskowanie do Zamawiającego o:
a) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;
b) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależne-go rzeczoznawcę,
c) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie,
d) zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań wykonawcy robót,
e) zlecenie wykonania robót dodatkowych,
18) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Inspektor
Nadzoru jest upoważniony i zobowiązany do:
a) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego,
b) przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji kosztów wykonawcy robót na wykonanie robót dodatkowych; zakres i wartość robót dodatkowych każdorazowo będą podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI PROJEKTOWO-BUDOWLANE Kazimierz Dragan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8831017906

7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 11/3

7.3.4) Miejscowość: Kłodzko

7.3.5) Kod pocztowy: 57-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57810,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.