Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262493/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Lubin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Lubin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ce49d02-ec28-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010213/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Lubin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262493
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8245268,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
Zadanie nr 1 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem działki nr 117/1 wraz z budową oświetlenia w miejscowości Czerniec”, które swoim zakresem obejmuje wykonanie między innymi: konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 4,00 m i długości 250,40m, zjazdów indywidualnych dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, przebudowę zjazdu z drogi powiatowej nr 1231D, przebudowę skrzyżowania z drogą wewnętrzną zlokalizowaną na działce nr 93, wykonanie odwodnienia drogowego poprzez budowę poboczy o zwiększonej retencji oraz przepuszczalnej nawierzchni jezdni z kostki ekologicznej, budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 257,5m obejmującej 8 słupów, humusowanie poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw.
Zadanie nr 2 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem działki nr 36 ul. Modrzewiowej w Karczowiskach”, które swoim zakresem obejmuje wykonanie między innymi: konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej ażurowej o szerokości 3,5 m i długości 138m, zjazdów indywidualnych dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, wykonanie odwodnienia drogowego poprzez budowę poboczy o zwiększonej retencji oraz przepuszczalnej nawierzchni jezdni z kostki ekologicznej, humusowanie poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw.
Zadanie nr 3 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem działki nr 239/2 i 210/1 wraz z budową oświetlenia w Gogołowicach”, które swoim zakresem obejmuje wykonanie między innymi: konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 3,5m i długości 304m oraz szerokości 3,0m i długości 103m, zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, utwardzenia poboczy kostką betonową, przebudowy przepustu pod drogą, budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 380m obejmującej 12 słupów, humusowanie poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw.
Zadanie nr 4 pn. „Przebudowa drogi gminnej dz. nr 1/1 w miejscowości Czerniec”, które swoim zakresem obejmuje wykonanie między innymi: konstrukcji jezdni o nawierzchni asfaltowej szerokości 5,0m i długości 110m, zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, profilowanie rowu i skarp, dostarczenie i montaż lamp solarnych – 2szt., aktualizacje organizacji ruchu, humusowanie poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw.
Zadanie nr 5 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem działki nr 101/29 ul. Jesiennej w miejscowości Miroszowice”, które swoim zakresem obejmuje wykonanie między innymi: konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 5,00 m i długości 260m, zjazdów indywidualnych dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, wykonanie odwodnienia drogowego poprzez budowę poboczy o zwiększonej retencji oraz przepuszczalnej nawierzchni sięgaczy z kostki ekologicznej, humusowanie poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw.
Zadanie nr 6 pn. „Przebudowa drogi biegnącej śladem działek 30/8 i 31/7 wraz z budową oświetlenia ul. Liliowej w miejscowości Osiek”, które swoim zakresem obejmuje wykonanie między innymi: konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej ekologicznej szerokości 5,0m i długości 130m oraz szerokości 3,0m i długości 14m, zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 150m obejmującej 5 słupów, humusowanie poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw.
Zadanie nr 7 pn. „Przebudowa drogi biegnącej śladem działki 27/2 w miejscowości Ustronie”, które swoim zakresem obejmuje wykonanie między innymi: konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 3,5m i długości 85m, zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, humusowanie poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw.
Zadanie nr 8 pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 103047D w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej z infrastruktura towarzyszącą”, które swoim zakresem obejmuje wykonanie między innymi: konstrukcji chodnika o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 2,0m i długości 822,5m, konstrukcji drogi dla rowerów z masy asfaltowej o szerokości 2,5m i długości 739m, konstrukcji drogi pieszo – rowerowej o nawierzchni asfaltowej szerokości 3,0m i długości 1.315,5m, zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym, rozbudowa kanału technologicznego, budowę kablowej linii oświetleniowej o długości 150m obejmującej 5 słupów, budowę rowów odwadniających oraz studni chłonnych, humusowanie poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższych zadań stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w tym m. in. projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót.
Wymagane cechy robót budowlanych zamawiający określił w ww. dokumentach.
Wykonawca ma obowiązek wziąć pod uwagę, iż na terenie powiatu Lubin odbyła się zmiana geodezyjnego układu wysokościowego. Wcześniej obowiązywał układ Kronsztad, a obecnie obowiązuje układ wysokościowy Amsterdam. Każdorazowo należy skoordynować materiały geodezyjne zawarte w dokumentacji z materiałami dostępnymi w Powiatowym ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubinie i dokonać ich dostosowania do stanu aktualnego.
Przedmiotowe zadanie będzie realizowane zgodnie z otrzymaną Wstępną Promesą Nr Edycja8/2023/6633/PolskiLad z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r., oraz nr 205/2022 z dnia 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dostępnymi na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza#c21554 w związku z powyższym Wykonawca zapewni finansowanie realizacji inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
W przypadku, gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania skutkującego wyborem Wykonawcy robót, Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli ww. środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9445624,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9445624,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9445624,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992507768
7.3.3) Ulica: ul. Gajowa 23/14
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-519
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża elektryczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-BUDOWLANE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9445624,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Odwodnienie ul. Wierzbie w Żuradzie - odcinek 1.
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.