eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont budowli hydrotechnicznych oraz umocnień betonowych skarp na terenie ZZ Koło



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budowli hydrotechnicznych oraz umocnień betonowych skarp na terenie ZZ Koło

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r13293,Remont-budowli-hydrotechnicznych-oraz-umocnien-betonowych-skarp-na-terenie-ZZ-Ko.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budowli hydrotechnicznych oraz umocnień betonowych skarp na terenie ZZ Koło

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de2a5996-fde8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.90 Remont budowli hydrotechnicznych oraz umocnień betonowych skarp na terenie ZZ Koło

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245940/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2810.50.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 982634,10 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 919634,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 
Zadanie to obejmuje:
I. Remont przepustu z piętrzeniem w km 0+570 Strugi Olszówka w celu zwiększenia zdolności retencyjnej cieku
Element 1 – Remont Przepustu z piętrzeniem w km 0+570 Strugi Olszówka:
1. Czyszczenie powierzchni betonowych strumieniowe wodne wysokociśnieniowe powyżej 600 bar, wraz z ręcznym czyszczeniem umocnień dna i skarp budowli
2. Usunięcie pozostałości po karczowaniu krzaków/młodych drzew kolidujących z umocnieniem skarp wraz z zabudową
3. Naprawa uszkodzonych powierzchni konstrukcji betonowych i umocnień dna i skarp betonem cementowo -polimerowym
4. Roboty remontowe /naprawy/. Zabezpieczenie styków rurociągu
5. Ręczna reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni konstrukcji betonowych zaprawą cementowo - polimerową (hydrofobową) wielkość ubytków 5-40 mm. Wypełnienie ubytków na powierzchniach: konstrukcji betonowych oraz umocnień betonowych skarp
6. Wykonanie palisady drewnianej zabezpieczającej umocnienia skarp i dna budowli
7. Oczyszczenie i zabezpieczenie powłoką antykorozyjną prowadnic zamknięć szandorowych C 80
8. Wykonanie i montaż barierek ochronnych
9. Wykonanie oraz montaż szandorów wraz z wykonaniem zabezpieczenia przed kradzieżą
10. wykonanie grodzy z worków wypełnionych piaskiem z uszczelnieniem, odpompowywaniem napływającej wody wraz z rozebraniem po wykonaniu robót
11. Zagospodarowanie terenu zajętego w związku z wykonaniem robót wraz z obsianiem w ziemi urodzajnej
II. Remont umocnień betonowych skarp i dna budowli piętrzących Strugi Olszówka
Element 1 – Naprawa umocnień betonowych przepustu z piętrzeniem w km 0+120 Strugi Olszówka:
12. Rozbiórka elementów żelbetowych
13. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi z wbudowaniem ziemi w nasyp
14. Zakup żwiru do wykonania podsypki wraz z transportem
15. Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi
16. Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi
17. Wykonanie warstwy separacyjnej z geotkaniny
18. Wykonanie umocnień dna budowli z płyt drogowych żelbetowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą
19. Wykonanie umocnień skarp budowli z płyt drogowych typu YOMB o grubości 12,5 cm z wypełnieniem spoin zaprawą.
20. Wykonanie palisady drewnianej zabezpieczającej umocnienia skarp i dna budowli
21. Wywiezienie gruzu z terenu budowy przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu. Transport samochodem samowyładowczym.
22. Humusowanie z obsianiem przy grub. warstwy humusu 3 cm
23. Wykonanie grodzy z worków wypełnionych piaskiem z uszczelnieniem, odpompowywaniem napływającej wody wraz z rozebraniem po wykonaniu robót

Element 2 – Naprawa umocnień betonowych przepustu z piętrzeniem w km 0+880 Strugi Olszówka:
1. Rozbiórka elementów żelbetowych
2. Karczowanie wraz z usunięciem pozostałości po karczowaniu krzaków/młodych drzew kolidujących z umocnieniem skarp wraz z zabudową
3. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi z wbudowaniem ziemi w nasyp
4. Zakup żwiru do wykonania podsypki wraz z transportem
5. Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi
6. Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi
7. Wykonanie warstwy separacyjnej z geotkaniny
8. Wykonanie umocnień dna budowli z płyt drogowych żelbetowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą
9. Wykonanie umocnień skarp budowli z płyt drogowych typu YOMB o grubości 12,5 cm z wypełnieniem spoin zaprawą.
10. Wykonanie palisady drewnianej zabezpieczającej umocnienia skarp i dna budowli
11. Wywiezienie gruzu z terenu budowy przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu. Transport samochodem samowyładowczym
12. Wykonanie z brzegu podwójnych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm
13. Darniowanie skarp na wysokość 1,0 m
14. Humusowanie z obsianiem przy grub.warstwy humusu 3 cm
15. wykonanie grodzy z worków wypełnionych piaskiem z uszczelnieniem, odpompowywaniem napływającej wody wraz z rozebraniem po wykonaniu robót

Element 3 – Naprawa umocnień betonowych przepustu z piętrzeniem w km 1+550 Strugi Olszówka:
1. Czyszczenie powierzchni betonowych skarp strumieniowe wodne wysokociśnieniowe powyżej 600 bar, wraz z ręcznym czyszczeniem umocnień dna budowli
2. Naprawa uszkodzonych powierzchni konstrukcji betonowych i umocnień dna i skarp betonem cementowo -polimerowym
3. Ręczna reprofilacja (wypełnianie ubytków) powierzchni konstrukcji betonowych zaprawą cementowo - polimerową (hydrofobową) wielkość ubytków 5-40 mm. Wypełnienie ubytków na powierzchniach: umocnień betonowych skarp
4. Wykonanie palisady drewnianej zabezpieczającej umocnienia skarp i dna budowli
5. Humusowanie z obsianiem przy grub.warstwy humusu 3 cm

Element 4 – Naprawa umocnień betonowych przepustu z piętrzeniem w km 2+140 Strugi Olszówka:
1. Rozbiórka elementów żelbetowych
2. Karczowanie wraz z usunięciem pozostałości po karczowaniu krzaków/młodych drzew kolidujących z umocnieniem skarp wraz z zabudową
3. Czyszczenie powierzchni betonowych skarp strumieniowe wodne wysokociśnieniowe powyżej 600 bar, wraz z ręcznym czyszczeniem umocnień dna budowli
4. Naprawa uszkodzonych powierzchni konstrukcji betonowych skarp siatką zbrojeniową
5. Naprawa uszkodzonych powierzchni konstrukcji betonowych skarp betonem cementowo -polimerowym
6. Wykonanie palisady drewnianej zabezpieczającej umocnienia skarp i dna budowli
7. Wywiezienie gruzu z terenu budowy przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu. Transport samochodem samowyładowczym
8. Wykonanie z brzegu podwójnych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm
9. Darniowanie skarp na wysokość 1,0 m
10. Humusowanie z obsianiem przy grub.warstwy humusu 3 cm
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają - dla danej części zamówienia (1-4):
-Opis przedmiotu zamówienia
-Przedmiary robót
-STWiOR

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 105671,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2.
Zadanie obejmuje:
I Remont jazu w km 20+940 na rz. Moskawa

1. Wykucie z muru elementów stalowych – prowadnic.
2. Osadzenie nowych elementów stalowych – prowadnic.
3. Uzupełnienie ubytków betonowych na powierzchni poziomych.
4. Przecieranie cementowego tynku kat. III na ścianach
5. Instalacja pompy przeponowej.
6. Pompowanie wody z wykopu.
7. Demontaż i montaż poręczy ochronnych
8. Demontaż oczyszczanie i malowanie klap szt. 2
9. Demontaż i konserwacja mechanizmu ślimakowego jazu.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają - dla danej części zamówienia (1-4):
-Opis przedmiotu zamówienia
-Przedmiary robót
-STWiOR

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 44700,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3.
Zadanie obejmuje:
I. Remont 2 jazów km 07+828 i 11+140 rz. Teleszyny
W ramach remontu budowli przewiduje się wykonanie następujących robót :
1. Czyszczenie, malowanie zasuw praz prowadnic odnowienie oznakowania.
2. Czyszczenie powierzchni betonowych strumieniowe wodne wysokociśnieniowe powyżej 600 bar, wraz z czyszczeniem umocnień skarp.
3. Naprawa uszkodzonych powierzchni betonowych betonem cementowo-polimerowym.
4. Ręczna reprofilacja powierzchni konstrukcji betonowych zaprawą cementowo-polimerową wielkość ubytków 5-40 mm. Wypełnienie ubytków wielkości 5 mm na powierzchniach konstrukcji betonowych pionowych.
5. Zamknięcie zasuwowe JZD z mechanizmem wyciągowym typu 3.5 MP RZD z zabezpieczeniem oraz montażem ( wykonanie elementów do zabetonowania, wykonanie zasuw, wykonanie mechanizmów wyciągowych, dostarczenie elementów na budowę, montaż mechanizmów, uruchomienie zamknięć)
6. Wykonanie palisady drewnianej zabezpieczającej umocnienie skarp i dna budowli.
7. Wymiana kładki drewnianej.
8. Wykonanie grodzy z worków wypełnionych piaskiem wraz z rozebraniem oraz przepompowaniem napływającej wody.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają - dla danej części zamówienia (1-4):
-Opis przedmiotu zamówienia
-Przedmiary robót
-STWiOR

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 273326,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4.
Zadanie obejmuje:
I. Likwidacja jazu Nr 11 na Czarnej Strudze Defet w km 25+100 gm. Grodziec.

Przedmiot i zakres robót utrzymaniowo-rozbiórkowych

1. Wykoszenie skarp Czarnej Strugi Defet z porostów gęstych twardych. Przyjęto długość odcinka do wykoszenia 500 m , szer. skarp po 4,5 m przy jazie
2. Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m;
3. Mechaniczne udrożnienie cieku o szer. dna do 2,0 m na odcinku 250 mb poniżej 200 mb powyżej likwidowanej budowli.
4. Ręczna rozbiórka konstrukcji żelbetowych o grub. do 20 cm
5. Wykonanie palisady przy śr. kołków 7-9 cm i głębokości wbicia 1,20 m na dł. 5,0 m
6. Wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 15+15 cm na dł. 20 m
7. Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego .

II. Remont 3 szt. zastawek na rzece Powa w m. Gadów, gmina Mycielin

zastawka nr 15 w km 27+580,
zastawka nr 16 w km 28+330,
zastawka nr 17 w km 28+840

Przedmiot i zakres robót remontowych
1. Roboty przygotowawcze dla 3 szt. zastawek
- wykonanie i rozebranie kanałów obiegowych o dł. ca 50 m o parametrach szer. dna 1 m i nachylenie skarp 1:1,5 dla 3 szt. zastawek ;
- wykonanie i rozbiórka dróg dojazdowych z płyt drogowych dla 3 szt. zastawek
- wykucie z muru prowadnic
- cięcie konstrukcji zamknięć i mechanizmów na złom i jego wywiezienie
- rozbiórka mechaniczna elementów betonowych z załadunkiem i wywózką na odl. 25 km
2. Roboty odwodnieniowe dla 3 szt. zastawek
- montaż i demontaż tymczasowych studzienek z kręgów betonowych o fi 1000 i głęb. 1 m z zażwirowanym dnem grub. 50 cm
- pompowanie wody pompami szlamowymi.
3. Roboty konstrukcyjne
- wykop przy odkrywaniu istniejących fundamentów zastawek o głęb. do 1,5 m
- podbetony płyt dennych z betonu C 16/20
- zbrojenie konstrukcji betonowych prętami żebrowymi o śred. 12 mm, 16 mm
- wykonanie płyty dennej żelbet. z betonu C 30/37 XF 3
- pokrycie powierzchni betonowych odpowietrznych i odwodnych środkiem hydroizolacyjnym na bazie dyspersji polimerowej - 2 warstwy;
- izolacja pionowa roztworem asfaltowym z zagruntowaniem 2 warstwy
- Zasypka istniejących ścian zastawek gruntem z wykopów z zagęszczeniem.
4. Roboty konstrukcyjne kładek dla 3 sz.t zastawek
- zbrojenie konstrukcji betonowych kładek prętami żebrowymi o fi 12 mm
- konstrukcje kładki z betonu C 30/37 XF3
- pokrycie powierzchni betonowych odpowietrznych i odwodnych środkiem hydroizolacyjnym na bazie dyspersji polimerowej - 2 warstwy;
5. Prowadnice zamknięć dla 3 szt. zastawek
- Zakup materiałów : kątowników równoramiennych 80x80x8 mm, ceowników „200”,
piaskowników 50x8 mm L=33 cm szt. 24, prętów zbrojeniowych żebrowanych 18G2-b o fi
14mm;
- zespawanie prowadnic zamknięć kątowników 80x80x8 mm z ceownikami oraz kotwy, spawanie łukowe, spoiną pachwinową ciągłą
- montaż prowadnic zamknięć szandorpowych;
- montaż ław zamknięć;
- dwukrotne malowanie elementów zamknięć – kształtowników stalowych farbą antykorozyjną – gruntującą, nawierzchniową – kolor niebieski;
- wykonanie i założenie szandorów z drewna grub. 146 mm
- montaż okuć szandorowych .
6. Umocnienia ponuru i poszuru zastawek
- nasypy pod materace gabionowe na skarpach i dnie rzeki w obrębie każdej z 3 szt. zastawek;
- zagęszczenie nasypów zagęszczarkami;
- zakup pospółki;
- podkład z geowłókniny o gramaturze 325 g/ m2 pod materace gabionowe;
- zakup i ułożenie materacy gabionowych o wymiarach 2,0x1,0x0,23 m
- wypełnienie materacy kamieniem łamanym;
- ręczne ścinanie krzaków gęstych przy budowlach
- rozdrobnienie wyciętych krzaków za pomocy rębaka do gałęzi
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają - dla danej części zamówienia (1-4):
-Opis przedmiotu zamówienia
-Przedmiary robót
-STWiOR

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 495935,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167495,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167495,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167495,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych Marian Gruchot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6660000848

7.3.3) Ulica: Ul. Stefana Żeromskiego 101

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167495,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53061,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77854,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53061,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-LAS SERWIS Andrzej Piętowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820001769

7.3.3) Ulica: ul. L. Staffa 10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-194

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53061,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471304,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471304,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471304,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych Marian Gruchot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6660000848

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 101

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471304,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 81 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 679985,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 713386,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 679985,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUHT Kar-Bet Karol Szafran

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650014702

7.3.3) Ulica: Lisiec Wielki, ul. Długa 70

7.3.4) Miejscowość: Stare Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 62-571

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 679985,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.