Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332629/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OPOCZNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700941
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 755 24 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ops.opoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ops.opoczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52f5287f-1752-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52f5287f-1752-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00097374/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332629
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.04.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197984,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n.: Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych,kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2024
w podziale na 2 części:
Część 1 - Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet
i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2024.
5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług zapewniających całodobowe schronienie
w schronisku dla osób bezdomnych skierowanych przez MGOPS w Opocznie. Szczegółowy
opis poniżej:
1. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba osób bezdomnych objętych usługą będzie wynosiła około 16 osób (kobiet i mężczyzn).
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia/zwiększenia ilości osób bezdomnych objętych usługą wskazanych w ust. 1 według faktycznego zapotrzebowania, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (odpowiednio liczby faktycznie wydanych decyzji administracyjnych przyznającej świadczenie), o czym Wykonawca będzie informowany w trybie wskazanym w § 1ust. 13 w projektowanych postanowieniach umowy .
3. Zamawiający wskazuje minimalną wartość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości 35 % wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1 w projektowanych postanowieniach umowy.
4. Każdorazowe umieszczanie osoby bezdomnej w schronisku odbywa się na podstawie decyzji administracyjnej przyznającej schronienie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacją przedmiotu umowy oraz pozostałych zobowiązań wynikających z umowy.
6. Przedmiot zamówienia ma być realizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2023 r. poz. 901 ze zm.) oraz rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896).
7. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w zakresie realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności i zawartych kontraktów socjalnych.
8. Wykonawca zapewnia pomoc mieszkańcom schroniska w sytuacjach zagrażających życiu lub zdrowiu, poprzez umożliwienie pierwszego kontaktu z lekarzem lub placówkami ochrony zdrowia.
9. Wykonawca zapewnia bieżący kontakt między pracownikiem socjalnym schroniska a pracownikiem MGOPS w Opocznie w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku, a we wtorki od godz. 7.30 do godz. 16.30. Bieżący kontakt, o którym mowa w niniejszym punkcie, musi umożliwiać podjęcie natychmiastowych działań w celu sprawdzenia, weryfikacji i przekazania informacji o aktualnej sytuacji danej osoby przebywającej w schronisku.
Zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 128554,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług zapewniających całodobowe schronieniew schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi skierowanych przez MGOPS 2024.
w Opocznie. Szczegółowy opis poniżej:
1. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba osób bezdomnych objętych usługą będzie wynosiła około 4
osób (kobiet i mężczyzn).
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia/zwiększenia ilości osób bezdomnych objętych usługą wskazanych
w ust. 1 według faktycznego zapotrzebowania, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (wg liczby faktycznie
wydanych decyzji administracyjnych przyznającej świadczenie), o czym Wykonawca będzie informowany w trybie
wskazanym w § 1ust. 12 w projektowanych postanowieniach umowy.
3. Zamawiający wskazuje minimalną wartość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszej umowy w wysokości
35 % wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1 w projektowanych postanowieniach umowy .
4. Każdorazowe umieszczanie osoby bezdomnej w schronisku odbywa się na podstawie decyzji administracyjnej
przyznającej schronienie.
5. Zamawiający zastrzega sobie w razie potrzeby przewiezienie osoby bezdomnej z miejsca wskazanego przez
Zamawiającego do schroniska z usługami opiekuńczymi.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacją przedmiotu umowy oraz pozostałych zobowiązań
wynikających z umowy.
7. Przedmiot zamówienia ma być realizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej
(Dz. U. z 2023 r. poz. 901) oraz rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni,
schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r.
poz. 896).
8. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w zakresie realizacji indywidualnych programów
wychodzenia z bezdomności i zawartych kontraktów socjalnych.
9. Wykonawca zapewnia pomoc mieszkańcom schroniska w sytuacjach zagrażających życiu lub zdrowiu, poprzez
umożliwienie pierwszego kontaktu z lekarzem lub placówkami ochrony zdrowia.
Zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 69429,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126592,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126592,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126592,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Innowacji Społecznych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 886 288 23 44
7.3.3) Ulica: Bieganów 72a
7.3.4) Miejscowość: Międzyborów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-316
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA INNOWACJI SPOŁECZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA INNOWACJI SPOŁECZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126592,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68448,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68448,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68448,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Innowacji Społecznych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 886 288 23 44
7.3.3) Ulica: Bieganów 72a
7.3.4) Miejscowość: Międzyborów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-316
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA INNOWACJI SPOŁECZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA INNOWACJI SPOŁECZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68448,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Dostawa na dostawę preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa na dostawę preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Opocznie
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
więcej: przetargi w Opocznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.