Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00324509/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
- 2022/BZP 00335155/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych dla Gminy Miejskiej Rumia (...) wraz z prawem opcji.””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Rumia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586796574
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa Rumia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882472903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dębogórska 148
1.5.2.) Miejscowość: Rumia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586796574
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych dla Gminy Miejskiej Rumia (...) wraz z prawem opcji.””2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e85652f7-277d-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017588/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 „Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych dla Gminy Miejskiej Rumia (...) wraz z prawem opcji.””
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324509/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 740786,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych dla Gminy Miejskiej Rumia wraz z projektem i przebudową sieci wodno-kanalizacyjnej, projektem i budową przyłączy wodno-kanalizacyjnych wraz z prawem opcji”.
2) Zamówienie podstawowe współfinansowane jest w ramach programu: Fundusz dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego (Umowa nr BSK/21/21/0002158 z dnia 29.10.2021 r.).
3) Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych dla Gminy Miejskiej Rumia wraz z projektem i przebudową sieci wodno-kanalizacyjnej, projektem i budową przyłączy wodno-kanalizacyjnych wraz z prawem opcji”, zostało przekazane Urzędowi Publikacji unii Europejskiej w dniu 18.05.2022 r. oraz opublikowane w Dz. Urz. UE: 2022/S 099-272990 w dniu 23.05.2022 r.
4) Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą, finansowaną przez Gminę Miejską Rumia.
5) Przedmiot zamówienia objęty „Opcją” obejmuje usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego z podziemną halą garażową wraz z infrastrukturą, finansowaną przez SIM RUMIA.
6) Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dla zakresu robót Gminy Miejskiej Rumia i dla zakresu robót SIM RUMIA został opisany szczegółowo w:
a) Załączniku A do SWZ - Dokumentacja techniczna wraz z załącznikami,
b) Załączniku B do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
7) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy i warunki realizacji zamówienia określa Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia – załącznik B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 961033,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Budowlane inż. Eugeniusz Gryczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881486346
7.3.3) Ulica: Szkolna
7.3.4) Miejscowość: Bolszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-238
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Nadzory Budowlane - inż. Eugeniusz Gryczewski
jakie przetargi wygrała firma
Nadzory Budowlane - inż. Eugeniusz Gryczewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) wykonanie zamówienia podstawowego: w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2025 r.,
b) wykonanie Opcji: w terminie 18 miesięcy od dnia uruchomienia Opcji.
Termin uruchomienia Opcji uzależniony jest od możliwości finansowych SIM RUMIA.
2. Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy dla zamówienia podstawowego określonego w § 1 ust. 11 Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe brutto, zgodnie ze złożoną ofertą, w wysokości brutto 192 000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100).
3. Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy dla Opcji, określonego w § 1 ust. 12 Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe brutto, zgodnie ze złożoną ofertą, w wysokości 78 000,00 zł, (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100).
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 7 w Rumi : Różne artykuły spożywcze, produkty mleczarskie, produkty mączne, jaja."
- ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENCJI OSOBISTEJ DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ - MIESZKAŃCÓW GMINY MIEJSKIEJ RUMIA
- "Usługa koszenia wybranych ulic z płyt "YOMB" w Rumi w 2025 r.".
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ul. Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
- Świadczenie Usługi Inwestora Zastępczego Kontraktu dla projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynku na terenie Gminy Zagrodno"
- "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" Część I: "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" ; Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze".
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Opaleniskach w trybie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.