Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00287870/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00310564/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00314655/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00320239/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00326267/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00330980/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00333407/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy modułowej w Komarowie wraz z przyłączami i wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 091 46 98 200
1.5.8.) Numer faksu: 91 46 98 298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy modułowej w Komarowie wraz z przyłączami i wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0448e4d6-1978-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026051/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa świetlicy kontenerowej we wsi Komarowo wraz z niezbędną infrastrukturą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane w ramach poddziałania 19.2 „ Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014-2020 zgodnie z umową o przyznanie pomocy Nr 01218-6935-UM1611863/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.17.2023.ET
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa świetlicy modułowej w Komarowie wraz z przyłączami i wyposażeniem”, w tym wykonanie wszystkich robót prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Lokalizacja inwestycji: działka nr 198/26, obręb Komarowo, gmina Goleniów.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę budynku świetlicy kontenerowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Działka posiada bezpośredni dostęp do drogi na dz. nr 199/1. Budynek prefabrykowany, modułowy, parterowy ma zostać posadowiony na fundamentach. Obsługa komunikacyjna budynku ma się odbywać przez drzwi zewnętrzne. Budynek ma być pokryty dachem płaskim. Dla potrzeb obsługi budynku zrealizowany zostanie parking z 9 miejscami parkingowym dla samochodów osobowych, w tym 1 dla osoby niepełnosprawnej. Nawierzchnie utwardzone pełniące funkcje komunikacji oraz miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych należy wykonać z kostki betonowej, natomiast pozostałe miejsca postojowe z kostki betonowej ażurowej. Przestrzeń́ ażurowa płyt posiadać́ będzie nawierzchnię ziemną urządzoną̨ w sposób zapewniający naturalną wegetację oraz umożliwiającą odprowadzenie wód opadowych. Nawierzchnia biologicznie czynne na terenie inwestycji zostanie obsadzona trawą.
4. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430254,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430254,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROF-BUD INVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 867-225-64-83
7.3.3) Ulica: Trześń, ul. Strażacka 24
7.3.4) Miejscowość: Gorzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-432
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PROF – BUD Profesjonalne Budownictwo Szymon Mierzwa, Trześń, ul. Strażacka 24, 39-432 Gorzyce – podmiot udostępniający zasoby w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych, wykonywanie prac budowlanych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430254,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Termin wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt 1 obejmuje również uzyskanie w imieniu Zamawiajacego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych
- Remont części murów obronnych w Goleniowie
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Dostawa 5 kontenerów biurowo-socjalnych
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Władysława Zamoyskiego w miejscowości Dąbcze
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.