Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00348404/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kamer bezpieczeństwa wraz z oprzyrządowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna w Jaworznie
1.3.) Oddział zamawiającego: SanepidJaworzno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000307247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6164058
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.jaworzno@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-jaworzno
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48ccbbd8-35df-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kamer bezpieczeństwa wraz z oprzyrządowaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48ccbbd8-35df-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00342415/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kamer
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno–epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” nr POIS.11.03.00-00-0192/22 realizowany w ramach osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AOK.272.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją zestawu 7 kamer bezpieczeństwa wraz z oprzyrządowaniem dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Jaworznie.
1) Opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry i funkcje) znajduje się w Specyfikacji warunków zamówienia
2) W cenie ofertowej należy uwzględnić dostawę do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem oraz instalację i uruchomienie.
3) Oferowany przedmiot zamówienia
a) ma być fabrycznie nowy, nieużywany, nierefabrykowany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, kompletny i gotowy do pracy.
b) winien pochodzić z oficjalnych kanałów sprzedaży producenta,
c) nie może posiadać wad fizycznych ani wad prawnych
d) rok produkcji nie wcześniej niż 2022
4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt wraz z wszelką dokumentacją dostarczoną przez producenta sprzętu.
5) Zamawiający wymaga, by okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące, wydłużenie tego okresu podlega ocenie w ramach kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10951,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ImpresjaNet s.c. Michał Dudek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ImpresjaNet s.c. Jola Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241302378
7.3.3) Ulica: ul. Czerwonego Krzyża 16/7
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-214
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ImpresjaNet s.c. Michał Dudek i Jola Dudek
jakie przetargi wygrała firma
ImpresjaNet s.c. Michał Dudek i Jola Dudek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Remont ścian, sufitów i posadzek oraz wymiana oświetlenia w pomieszczeniach segmentu "B" w Szkole Podstawowej Nr 7 w Jaworznie przy ul. Ławczanej 12
- Budowa placu zabaw i rozbudowa strefy sportowej Jaworzno - Bory ul. Tetmajera.
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w Jaworznie.
- Kompleksowa obsługa ratownicza kąpieliska o nazwie "Plaża nad Sosiną nr 2" w 2025 roku.
- Wykonanie 25 szt. grobów murowanych dwupoziomowych z płyt prefabrykowanych żelbetowych na Cmentarzu Komunalnym Wilkoszyn w Jaworznie, w 2025 roku.
- Utrzymanie zieleni urządzonej, pielęgnacja zieleni na obszarze Plant oraz pielęgnacja zieleni na obiektach grobownictwa i pomnikach znajdujących się na terenie miasta Jaworzna w 2025 roku (...)
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiedlowy Zielony Zakątek - utworzenie kieszonkowego parku zabaw na os. Nowe Miasto w Zduńskiej Woli
- Rozbudowa monitoringu miejskiego
- Monitoring wizyjny na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Szpitalnej 14 w Chełmie w ramach zadania - Zabezpieczenie obiektów sportowych na teranie Miasta Chełm
więcej: Kamery bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.