Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czyszczenie jednokrotne wpustów ulicznych i przykanalików wraz z wywiezieniem i utylizacją urobku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618593430
1.5.8.) Numer faksu: 618593429
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Czyszczenie jednokrotne wpustów ulicznych i przykanalików wraz z wywiezieniem i utylizacją urobku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd8a7f21-32c0-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031090/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Czyszczenie jednokrotne wpustów ulicznych i przykanalików wraz z wywiezieniem i utylizacją urobku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki dotychczasowym Wykonawcom usług firmie:
1) EKOSERVICE Sp. z o.o. Usługi Sp. k. pl. Kilińskiego 2 , 35-005 Rzeszów
2) Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sławomir Koperianow ul. Kołobrzeska 13/10 , 85-704 Bydgoszcz.
Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 2023/BZP 00212723/01z dnia 2023-05-12 , jest zgodne z jego przedmiotem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na jednokrotnym oczyszczeniu wpustów ulicznych i przykanalików na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Komorniki, Stęszew w ilości 1622 sztuki.4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 91643,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na jednokrotnym oczyszczeniu wpustów ulicznych i przykanalików, krawężnikowego kanału monolitycznego na terenie gmin: Tarnowo Podgórne, Rokietnica, Suchy Las , w ilości 1197 sztuk oraz 119mb kanału4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 71063,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na jednokrotnym oczyszczeniu wpustów ulicznych i przykanalików, na terenie gmin: Murowana Goślina, Czerwonak w ilości 214 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 12091,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na jednokrotnym oczyszczeniu wpustów ulicznych i przykanalików,na terenie gmin: Kostrzyn, Pobiedziska, Swarzędz, Kleszczewo w ilości 1275sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 72037,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na jednokrotnym oczyszczeniu wpustów ulicznych i przykanalików, na terenie gmin: Kórnik, Mosina w ilości 624 sztuki.4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 35256,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113864,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113864,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113864,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSERVICE Sp. zo.o. USŁUGI Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170388201
7.3.3) Ulica: pl. Jana Kilińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-005
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOSERVICE SP. Z O.O. USŁUGI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKOSERVICE SP. Z O.O. USŁUGI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113864,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86672,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86672,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86672,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSERVICE Sp. zo.o. USŁUGI Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170388201
7.3.3) Ulica: pl. Jana Kilińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-005
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOSERVICE SP. Z O.O. USŁUGI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKOSERVICE SP. Z O.O. USŁUGI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84672,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15022,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15022,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15022,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSERVICE Sp. zo.o. USŁUGI Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170388201
7.3.3) Ulica: pl. Jana Kilińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-005
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOSERVICE SP. Z O.O. USŁUGI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKOSERVICE SP. Z O.O. USŁUGI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15022,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75735,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75735,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75735,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Sławomir Koperianow w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541030765
7.3.3) Ulica: ul. Kołobrzeska 13/10
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-704
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE Sławomir Koperianow w spadku
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE Sławomir Koperianow w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75735,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37065,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37065,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37065,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Sławomir Koperianow w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541030765
7.3.3) Ulica: ul. Kołobrzeska 13/10
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-704
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE Sławomir Koperianow w spadku
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE Sławomir Koperianow w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37065,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrażnianie i czyszczenie sieci kanalizacji oraz czyszczenie przepompowni ścieków na terenie gminy Herby w roku 2025 - 2 postępowanie
- ŚWIADCZENIE USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH W JW NR 2286
więcej: Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.