eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RusinówBudowa centrum integracyjnego we Władysławowie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa centrum integracyjnego we Władysławowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rusinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Rusinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 6727025

1.5.8.) Numer faksu: 48 6727025 wew. 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rusinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rusinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b585ac28-0b8f-11ef-9b7e-467806a93518

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa centrum integracyjnego we Władysławowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b585ac28-0b8f-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027297/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa centrum integracyjnego we Władysławowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311086

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246424,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy inwestycji:
Obiekt będzie wolnostojący, niepodpiwniczony, parterowy.
Wykonanie płyty fundamentowej pod kontener, montaż kontenera, wykonanie instalacji sanitarnych, tym: instalacji grzewczej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej. Wymiary zewnętrzne budynku - 6,00 m x 10,00 m. Wysokość całkowita budynku – 3,74 m. Konstrukcja budynku stalowa, obudowa ścian i dachu z płyt warstwowych z rdzeniem PIR. Liczba kondygnacji - 1. Powierzchnia użytkowa budynku – 55,48 m2. Pomieszczenia: sala spotkań, pomieszczenie socjalne, toaleta dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie gospodarcze.
W ramach projektu przewidziano również:
➢ miejsca postojowe dla samochodu osoby niepełnosprawnej – szt. 1;
➢ miejsca postojowego dla samochodu osobowego – szt. 1 istniejące
➢ miejsca gromadzenia odpadów stałych istniejące;
➢ chodnik.
Miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej oraz chodnik stanowiący dojście do budynku utwardzone zostaną:
- kostką betonową, gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej 1:4, gr. warstwy 5 cm,
- podbudowie z tłucznia kamiennego gr. 20 cm,
- podsypce piaskowej gr. warstwy 10 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45215222-9 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków społecznych

45262210-6 - Fundamentowanie

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobrekotly.pl Natalia Sztobryn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301593091

7.3.3) Ulica: al. Rzeczypospolitej 101-103 lokal 1A

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace ziemne, przyłącza i utwardzenie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.