Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00293076/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa switchy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870529988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 9
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d330e76a-1bd7-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa switchy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d330e76a-1bd7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00503657/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa switchy do serwerowni RDLP w Toruniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 371674 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu do reorganizacji sieci logicznej w biurze Zamawiającego:
• Typ A - 4x switch (przełącznik) wyposażony w 48 portów 100M/1G/2.5G/5GBaseT RJ-45 UPoE (do 60W per port)
• Typ B - 1x switch(przełącznik) wyposażony w 12 portów 1/10/25 Gigabit Ethernet SFP/SFP+/SFP28 oraz 8 aktywnych kabli światłowodowych (AOC) SFP+ 10GEth o długości 10m.
Dostarczone urządzenia, oprogramowanie systemowe oraz licencje muszą być objęte 60-miesięczną (pięcioletnią) gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producenta w wymaganym okresie niezależne od statusu partnerskiego Wykonawcy. Oferowany serwis gwarancyjny musi być zapewniony Zamawiającemu przez cały okres trwania gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457159,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457159,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457159,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Communications Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790034154
7.3.3) Ulica: Swoboda 12
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-391
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VENTUS COMMUNICATIONS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"VENTUS COMMUNICATIONS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457159,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa i montaż instalacji mikroinstalacji OZE w postaci paneli fotowoltaicznych dla budynków mieszkalnych Toruńskiego Towarzystwa Społecznego Sp. z o.o. w Toruniu
- Usługi grupowego ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. Z o.o. w Toruniu oraz członków ich rodzin.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Jabłonna
- Dostawa przyrządów i urządzeń do pobierania i podawania leków
- Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej i sprzętu warsztatowego
- Świadczenie usług prowadzenia księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w okresie 1 maja 2025 roku - 30 kwietnia 2026 roku
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przełączników sieciowych
- "Dostawa systemów serwerowych, serwerów i wyposażenia sieciowego oraz usługa jego wdrożenia" w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Miejska Kowary"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Pielgrzymka
- Zakup sprzętu informatycznego dla Gminy Kurów, część nr 2 - Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu Cyfrowe Lubelskie
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach realizacji projektu ,,Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczny Samorząd - Rozbudowa infrastruktury informatycznej pod kątem cyberbezpieczeństwa
więcej: Przełączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.