eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa opracowania i wdrożenie systemu Cyfrowe Archiwum UPJPII



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa opracowania i wdrożenie systemu Cyfrowe Archiwum UPJPII

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa opracowania i wdrożenie systemu Cyfrowe Archiwum UPJPII

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f2c481c-456b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zintegrowany Plan Rozwoju UPJP2” realizowanego przez Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Priorytet III: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju; Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Umowa Nr POWR.03.05.00-00-Z032/18-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały szczegółowo określone w rozdziale 10) SWZ Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest założyć konto na platformie do komunikacji elektronicznej (zwanej dalej Platformą) pod adresem: platformazakupowa.pl co oznacza konieczność akceptacji regulaminu platformy i zapoznania się z instrukcjami korzystania z konta na platformie.
2. Aktualne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy – wskazane są na stronie internetowej logowania i rejestracji Platformy - pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Sposób przesyłania plików (oferty, oświadczeń, dokumentów, prac konkursowych) za pośrednictwem Platformy oraz potwierdzenia złożenia plików zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy .
4. Oferta lub wniosek składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust 1 oraz ust.2 Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatruje się odpowiednio w odniesieniu do wartości postępowania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
6. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty i oświadczenia lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski
c.d. w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Został zamieszczony w SWZ w rozdziale 39) Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.240.22 - 31

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania i dostawy/stworzenia wraz z wdrożeniem systemu Cyfrowe Archiwum UPJPII (zwanej dalej systemem) składającego się z głównych modułów:

• moduł archiwum administracyjne (zakładowe)
• moduł archiwum dydaktyczne (studenta, doktoranta, postępowań)
• moduł archiwum medialne

obejmującej udzielenie Zamawiającemu licencji do oprogramowania oraz przeniesienie praw autorskich w zakresie utworów wytworzonych na potrzeby niniejszego zamówienia oraz wdrożenie systemu wraz z integracją systemu z innymi systemami informatycznymi i automatyzacja wymiany danych z systemami obecnie funkcjonującymi na UPJPII.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie czasu wdrożenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w pkt 7) SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną oraz zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, że:
2.4.1 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 wdrożenia systemów informatycznych, służącego do przechowywania, przeszukiwania, udostępniania oraz archiwizacji danych cyfrowych o wartości minimum 350 000 zł brutto każdy, przy czym wksazane wdrożenia obejmowały łącznie następujące obszary:
- system archiwum długoterminowego opartego o model OAIS, zintegrowanego z co najmniej jednym zewnętrznym systemem z wykorzystaniem integracyjnej szyny danych ESB,
- moduł wyszukiwania pełnotekstowego dla gromadzonych danych cyfrowych,
Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienione usługi wykonał należycie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
2.4.2 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
2.4.2.1. co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu spełniającą łącznie poniżej określone kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie:
• wykształcenie wyższe;
• co najmniej 5-letnie doświadczenie w doradztwie informatycznym (np. wsparcie inforamtyczne, kierownik projektów informatycznych, programista lub wdrożeniowiec sysytemów informatycznych itp.);
• kwalifikacje w zarządzaniu projektami potwierdzone dwoma z następujących certyfikatów: PRINCE2 Practitioner, certyfikaty przyznawane przez Project Management Institute (PMI) co najmniej na poziomie Project Management Professional (PMP), certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie C, certyfikat Agile Service Projects, Scrum Master Certified, Scrum Developer Certified, Scrum Product Owner Certified, certyfikat M_o_R Foundation Certificate in Risk Management, Certified ISO 31000 Risk Manager, ITIL Expert Certificate in IT Service Management
• brała udział jako kierownik w co najmniej dwóch projektach informatycznych, polegających co najmniej na :
o dostarczaniu i wdrożeniu systemu informatycznego archiwum długoterminowego o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto
o na dostarczaniu i wdrożeniu systemu informatycznego dla uczelni wyższej
2.4.2.2. co najmniej jedną osobą na stanowisku Architekta Systemu spełniającą łącznie poniżej określone kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie:
• wykształcenie wyższe,
• co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania architektury systemów informatycznych;
• brała udział w roli Architekta Systemu w co najmniej dwóch zakończonych projektach informatycznych, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania, charakteru udziału i podmiotów w tym:
o co najmniej w jednym projekcie polegającym na wykonaniu i wdrożeniu systemu informatycznego archiwum długoterminowego pracującego zgodnie z modelem OAIS wraz z integracją, o wartości zamówienia co najmniej 300.000,00 zł brutto,
o co najmniej w jednym projekcie obejmującym dostawę, wdrożenie i utrzymanie integracyjnej szyny danych klasy ESB, o wartości zamówienia co najmniej 100.000,00 zł brutto
2.4.2.3. co najmniej dwoma osobami na stanowisku Programista spełniającymi poniżej określone kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie (każda z osób indywidualnie):
• wykształcenie wyższe;
• wiedzę i doświadczenie w zakresie integracji systemów w oparciu o oferowaną szynę ESB, potwierdzoną certyfikatem lub dyplomem ukończenia kursu obejmującego ten zakres lub udziałem w co najmniej jednym zrealizowanym projekcie obejmującym ten zakres,
• doświadczenie polegające na udziale w co najmniej 1 zakończonym projekcie informatycznych, w charakterze specjalisty ds. integracji obejmującym: stworzenie, dostarczenie, wdrożenie, modyfikację lub utrzymanie systemu informatycznego zawierającego szynę danych ESB lub
• doświadczenie polegające na udziale w co najmniej 1 projekcie obejmującym: stworzenie, dostarczenie, wdrożenie, modyfikację lub utrzymanie systemu informatycznego obejmującego funkcję archiwum cyfrowego, o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto (z wyłączeniem kosztów sprzętu)
2.4.2.4. co najmniej jedną osobą na stanowisku Tester spełniającą poniżej określone kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie:
• brał udział w roli Tester w co najmniej co najmniej 1 zakończonym projekcie informatycznym, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania, charakteru udziału i podmiotów obejmujący: stworzenie, dostarczenie, wdrożenie, modyfikację lub utrzymanie systemu informatycznego obejmującego funkcję archiwum cyfrowego, o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto (z wyłączeniem kosztów sprzętu);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1. oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
2.wykazu usług, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
3. Kopie wymaganych certyfikatów od osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia.
4. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,
o których mowa pkt. 7) ust. 1 i 2 SWZ :

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
• Architekturę proponowanego rozwiązania w formie schematu blokowego modułu/komponentu,
• Krótki opis techniczny każdego komponentu ze wskazaniem na użyte technologie
• Krótki opis metadanych pobieranych na każdym z interfejsów integracyjnych
• Link do pobrania z serwerów wykonawcy w postaci maszyny wirtualnej, który spełnia następujące zapisy OPZ: UP-3, UP-22, UP-23, UP-24, UP-45, UP-46, UP-90, UP-91, UP-120, UP-121, UP-122, UP-223.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1. zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy) - Załącznik nr 3 do SWZ;
2. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
3. odpowiednie pełnomocnictwa, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika. zamówienia (o ile dotyczy) - Załącznik nr 4 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zostały określone w rozdziale 9) Wykaz podmiotowych środków dowodowych:

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy jest ona spowodowana:
a) siłą wyższą – rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym;
b) zmiany zakresu prac objętych niniejszą Umową w przypadku zastosowania zmian opisanych w pkt.3-);
c) koniecznością wprowadzenia zmian do Oprogramowania na etapie wdrażania Systemu CAU z przyczyn niezależnych od obu stron lub aktualizacją rozwiązań oprogramowania z uwagi na postęp technologiczny;
d) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
2) kolejności i terminu wykonania etapów Przedmiotu Umowy;
3) Oprogramowania oraz rozwiązań technicznych i technologicznych, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
a) koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji, na podstawie której należy wykonać wdrożenie Systemu CAU, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem albo wadliwym lub nieterminowym wykonaniem przedmiotu Umowy;
b) koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
c) koniecznością usunięcia sprzeczności w Oprogramowaniu i oprogramowaniu i systemach Zamawiającego;
d) zmianami rozwiązań ujętych w dokumentacji na podstawie której należy dokonać wdrożenia Systemu CAU, spowodowanymi koniecznością wprowadzenia modyfikacji w oprogramowaniu Zamawiającego podyktowanymi koniecznością racjonalizacji konkretnych rozwiązań zwiększających walory użytkowe Przedmiotu Umowy, o ile ta modyfikacja nie zmieni parametrów usługi;
4) osób przewidzianych do realizacji przedmiotu Umowy przez Strony pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie osób;
5) zmiana Podwykonawcy, rezygnacja z Podwykonawcy, wprowadzenie nowego Podwykonawcy, powierzenie określonego zakresu Podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych Podwykonawcy – z zachowaniem trybu postępowania opisanego w Umowie;
6) zmiany zakresu Umowy spowodowanej następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z odmową wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, będących następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy;
7) zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść Umowy.
4. Dopuszcza się również możliwość zmiany Umowy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-19 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.