Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00305405/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
- 2022/BZP 00307795/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) w budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu przy ul. Sikorskiego 19/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Grudziądzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 19/23
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@grudziadz.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65b0012a-1a2c-11ed-acbd-46d0480cd9c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sąd
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) w budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu przy ul. Sikorskiego 19/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65b0012a-1a2c-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062917/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) w budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu przy ul. Sikorskiego 19/23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305405/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.351/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 407098,7 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na dostawie i montażu urządzeń oraz skonfigurowaniu i uruchomieniu Systemu Kontroli Dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu przy ul. Sikorskiego 19/23. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1. montaż kontrolerów SKD,
2. montaż czytników SKD,
3. montaż zwór z czujnikiem otwarcia ,
4. położenie okablowania sieciowego dedykowanego dla SKD,
5. konfiguracja oprogramowania, konfiguracja integratora z RCP Sądu,
6. integracja z depozytorem kluczy,
7. integracja z windą,
8. uruchomienie systemu kontroli dostępu,
9. podłączenie systemu do istniejącej sieci LAN,
10. tynkowanie, szpachlowanie oraz malowanie ścian uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót instalacyjnych.
11. wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu (pomieszczeń), na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); b) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu (pomieszczeń), na którym prowadzone będą roboty, w tym sąsiednich posesji i pomieszczeń zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
c) przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
42961100-1 - System kontroli dostępu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790890 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842010,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 842010,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Maxto Technology spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maxto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130262994
7.3.3) Ulica: Willowa 87
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 842010,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remonty sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową w technologii rękawa termoutwardzalnego na terenie Grudziądza
- Remont dachu w Domu Matki i Dziecka w Zakładzie Karnym Nr 1 w Grudziądzu
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia drogowego na terenie Grudziądza w ramach zadania pn. Budowa i modernizacja oświetlenia drogowego w granicach administracyjnych miasta.
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Remont odcinków dróg powiatowych metodą nakładki asfaltowej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa 8-oddziałowego Przedszkola nr 148 przy ul. Rogowskiej 18A we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Budowa łącznika pomiędzy budynkiem głównym Urzędu Gminy Pobiedziska, a rotundą
- Rozbudowa drogi ul. Słowackiego w Głuchołazach
- Dostawa i montaż węzła cieplnego zasilanego z sieci ciepłowniczej P.K. "Therma" Sp. z o.o. w budynku przy ul. Jana Sobieskiego 21 w Bielsku-Białej
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.