Og³oszenie z dnia 2022-10-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00404964/01 - Wynik z dnia 2022-10-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa nowego autobusu do przewozu dzieci i m³odzie¿y szkolnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miastkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669950
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: £om¿yñska 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miastkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-413
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 217 48 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.miastkowo.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa nowego autobusu do przewozu dzieci i m³odzie¿y szkolnej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c8d30f6e-4562-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00381222
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00033984/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Zakup i dostawa nowego autobusu do przewozu dzieci i m³odzie¿y szkolnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
adres poczty elektronicznej e-mail gmina@miastkowo.pl
adres strony internetowej: https://www.miastkowo.pl/bip/
ePUAP: Gmina Miastkowo, skrytka ePUAP: /2007032/SkrytkaESP
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Drog± komunikacji elektronicznej (w tym przede wszystkim z³o¿enie oferty) przyjêt± przez Zamawiaj±cego jest miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl. Korzystanie z miniPortalu przez Wykonawcê jest bezp³atne. Dodatkowo, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê elektroniczn± poprzez przesy³anie o¶wiadczeñ, korespondencji, zapytañ (za wyj±tkiem z³o¿enia oferty przez Wykonawcê) poprzez pocztê elektroniczn±, adres Zamawiaj±cego: fundusze@miastkowo.pl Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP, dziêki któremu uzyska dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza niezbêdnego do komunikacji. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula RODO
W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (RODO), Wójt Gminy Miastkowo informuje o zasadach oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
I. Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Miastkowo, z siedzib± przy ul. £om¿yñskiej 32, 18-413 Miastkowo.
II. Inspektor ochrony danych
Z inspektorem ochrony danych (IOD) mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ:
1) poczt± tradycyjn± na adres: IOD Urz±d Gminy Miastkowo, ul. £om¿yñska 32, 18-413 Miastkowo,
2) poczt± elektroniczn± na adres e-mail: iod@miastkowo.pl
III. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6. ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie procedur zwi±zanych z udzielaniem zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 1517), dalej „ustawa Pzp”.
IV. Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
V. Okres przechowywania danych
Dane osobowe s± przechowywane przez okres:
1) 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
2) d³u¿szy ni¿ 4 lata, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata; dane osobowe przechowywane s± przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) po okresie, o którym mowa w pkt 1), je¿eli jest to zasadne, do 10 lat.
VI. Prawa i obowi±zki osoby, której dane dotycz± Przys³uguje Pani/Panu prawo:
1) dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
2) do sprostowania (poprawiania) danych,
3) do ograniczenia przetwarzania danych,
4) do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie wykluczenie z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
VII. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGN.271.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego (nieu¿ywanego) autobusu do przewozu uczniów z terenu Gminy Miastkowo. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej czê¶ci SWZ „autobusem”, „pojazdem”.
Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony pojazd:
1) by³ fabrycznie nowy, nieu¿ywany, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w 2021 oraz nie by³ pojazdem demonstracyjnym;
2) znajdowa³ siê w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowy do u¿ytkowania;
3) wyposa¿ony by³ w dodatkowe atestowane pasy bezpieczeñstwa umo¿liwiaj±ce bezpieczne przypiêcie osób poruszaj±cych siê na wózku inwalidzkim zgodnie z norm± ISO 10542-2;
4) posiada³ wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na u¿ytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu;
5) posiada³ dokumenty niezbêdne do rejestracji pojazdów;
6) spe³nia³ wymagania okre¶lone w obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego zgodnie z ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U. z z2016 r. poz. 2022 z pó¼n. zm)
7) posiada³ ¶wiadectwo homologacji czyli dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim;
8) by³ wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz roszczeñ osób trzecich.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia opisano w za³±czniku nr 5 do SWZ oraz we wzorze umowy – za³±cznik nr 4 do SWZ. Wykonawca udziela minimum 24 miesiêcznej gwarancji na ca³y przedmiot zamówienia bez limitu kilometrów liczone od bezusterkowego odbioru.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a Komisja Przetargowa.
2. W odniesieniu do wykonawców, którzy spe³nili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
Opis kryteriów oceny
Cena (C) Waga 100%
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
C = (Co: Cb) x 100 pkt, gdzie:
C - ilo¶æ punktów badanej ceny oferty
Co - oferta z najni¿sz± cen± spo¶ród zaproponowanych w ofertach,
Cb - cena oferty badanej
3. Porównywan± cen± bêdzie cena brutto ogó³em za realizacjê zamówienia obliczona przez Wykonawcê zgodnie z przepisami prawa i podana w „Formularzu ofertowym” w pkt. 1 (Za³±cznik nr 1 do SWZ)
4. Zamawiaj±cy mo¿e przyznaæ wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych
z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania
3) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
a) wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ppkt 4, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów ,
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych wykonawców, wpisuj±c ich dane. Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 4 do SWZ.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci zawartej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania skrytka ePUAP: /2007032/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-12
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych
- Zakup busa do przewozu osób
- Zakup autobusu do przewozu pasa¿erów
- ZAKUP U¯YWANEGO AUTOBUSU NA POTRZEBY ZESPO£U SZKÓ£ CENTRUM KSZTA£CENIA ROLNICZEGO IM. W£ADYS£AWA GRABSKIEGO W SÊDZIEJOWICACH
- Dostawa piêciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w G³ogowie wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk±.
wiêcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.