Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00303715/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00318320/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Łukowica w 2024r."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łukowica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukowica
1.5.2.) Miejscowość: Łukowica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-606
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lukowica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.malopolska.pl/uglukowica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Łukowica w 2024r."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6600a3d-030a-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028992/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Łukowica w 2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303715
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.rb/5/TP/5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I : Remont drogi gminnej nr 340720 K Łukowica – Zawada VIII w km od 0+000,00 do 0+185,00.1) Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej nr 340720 K Łukowica – Zawada VIII w km od 0+000,00 do 0+185,00 w zakresie, który obejmuje:
• roboty ziemne,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu.
Nadmiar materiału z wykopu należy wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Zamawiający wymaga, aby :
a) roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia prowadzone były w wyznaczonym pasie drogowym, bez naruszania własności osób trzecich (w przypadku naruszenia własności osób trzecich Wykonawca poniesie koszty z tytułu wyrządzonych szkód),
b) nawierzchnia asfaltowa (warstwa ścieralna) była wykonana w ciągu jednolitym,
c) Wykonawca wykonał badania nośności i zagęszczenia wykonanej podbudowy przed położeniem nawierzchni bitumicznej jezdni oraz badania laboratoryjne pobranych próbek wykonanej nawierzchni bitumicznej i innych materiałów wg. wskazań inspektora nadzoru, przy czym wykonanie badań laboratoryjnych powinno się odbyć w jednostce wskazanej przez Zamawiającego lub zaakceptowanej przez Zamawiającego, jeżeli jednostkę badającą wskaże Wykonawca.
3) Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 10 do SWZ – dokumentacji technicznej, szczegółowej specyfikacji technicznej STWiOR (SST) oraz przedmiarze robót (pomocniczo).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 229306,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ II : Remont drogi drogi gminnej nr 340814 K Owieczka – Tyrkiel II w km od 0+000,00 do 0+272,00.1) Zadanie polega na wykonaniu remontu drogi gminnej nr 340814 K Owieczka – Tyrkiel II w km od 0+000,00 do 0+272,00 w zakresie, który obejmuje:
• roboty ziemne,
• ścinanie drzew piłą mechaniczną,
• mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia,
• mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami,
• wykonanie ścieków z elementów betonowych,
• umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi,
• wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
• wykonanie nawierzchni jezdni,
• skropienie nawierzchni asfaltem,
• wykonanie poboczy,
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni,
• plantowanie,
• humusowanie i obsianie skarp,
• porządkowanie terenu.
Nadmiar materiału z wykopu należy wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Zamawiający wymaga, aby :
a) roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia prowadzone były w wyznaczonym pasie drogowym, bez naruszania własności osób trzecich (w przypadku naruszenia własności osób trzecich Wykonawca poniesie koszty z tytułu wyrządzonych szkód),
b) nawierzchnia asfaltowa (warstwa ścieralna) była wykonana w ciągu jednolitym,
c) Wykonawca wykonał badania nośności i zagęszczenia wykonanej podbudowy przed położeniem nawierzchni bitumicznej jezdni oraz badania laboratoryjne pobranych próbek wykonanej nawierzchni bitumicznej i innych materiałów wg. wskazań inspektora nadzoru, przy czym wykonanie badań laboratoryjnych powinno się odbyć w jednostce wskazanej przez Zamawiającego lub zaakceptowanej przez Zamawiającego, jeżeli jednostkę badającą wskaże Wykonawca.
2. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 10 do SWZ – dokumentacji technicznej, szczegółowej specyfikacji technicznej STWiOR (SST) oraz przedmiarze robót (pomocniczo).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 228582,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283387,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁATKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526070157
7.3.4) Miejscowość: Owieczka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-606
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265748,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁATKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526070157
7.3.4) Miejscowość: Owieczka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-606
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŁUKOWICA
więcej: przetargi ŁUKOWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.