eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kadzid³oCyfryzacja Urzêdu Gminy w Kadzidle w ramach realizacji projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"



Og³oszenie z dnia 2022-10-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyfryzacja Urzêdu Gminy w Kadzidle w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kadzid³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668195

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Targowa 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kadzid³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297618016

1.5.8.) Numer faksu: 297618016

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kadzidlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kadzidlo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyfryzacja Urzêdu Gminy w Kadzidle w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9344d6d5-44f2-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00381307

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039819/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Cyfryzacja Urzêdu Gminy w Kadzidle w ramach realizacji projektu "Cyfrowa Gmina"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.kadzidlo.samorzady.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej:
1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal;
2) poczty elektronicznej: gmina@kadzidlo.pl ;
- z zastrze¿eniem, i¿ oferta mo¿e zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± formularza udostêpnionego na miniPortalu poprzez ePUAP.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Epuap. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePuap ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. . Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania z miniPortalu jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kadzid³o;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@kadzidlo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SI.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzêtu komputerowego, oprogramowania, centralnego UPSa, systemu do pracy zdalnej, wykonanie nowego Biuletynu Informacji Publicznej, przeprowadzenie szkoleñ dla Urzêdu Gminy w Kadzidle w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 na potrzeby Urzêdu Gminy w Kadzidle
wraz z:

- wniesieniem sprzêtów sk³adaj±cych siê na zadanie do pomieszczeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego w siedzibie Zamawiaj±cego;
- rozmieszczeniem, instalacj±, uruchomieniem, konfiguracj± oraz o ile dotyczy, integracj± zakupionego wyposa¿enia z infrastruktur± urzêdu, np. zintegrowania urz±dzeñ z sieci± LAN oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i konserwacji sprzêtu.
Zakres zamówienia:
1. Biuletyn Informacji Publicznej – 1 sztuka
2. Us³ugi informatyczne w zakresie wdro¿enia, konserwacji i serwisu sprzêtu informatycznego oraz oprogramowania – 1 sztuka
3. Laptopy z systemem operacyjnym, stacj± dokuj±c±, pakietem biurowym i monitorem - 8 sztuk
4. Laptopy z systemem operacyjnym, pakietem biurowym – 5 sztuk
5. System E-Podatki z modu³em p³atno¶ci online – 1 sztuka
6. Centralny UPS – 1 sztuka
7. Switche – 2 sztuki
8. System do pracy zdalnej (kamera, urz±dzenie do nagrywania spotkañ i monitor) – 1 sztuka
9. Szkolenia stacjonarne dla pracowników – 1 sztuka
10. Urz±dzenie UTM – 1 sztuka
11. Serwer NAS – 1 sztuka
12. Oprogramowanie do gromadzenia i analizy logów – 1 sztuka
13. Serwer – 1 sztuka
14. System operacyjny do serwera – 1 sztuka
15. Licencje dostêpowe (CAL) – 1 sztuka
16. Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych – 1 sztuka
17. Oprogramowanie do wirtualizacji serwerów – 1 sztuka
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 9 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

30236200-4 - Urz±dzenia do przetwarzania danych

30234000-8 - No¶niki do przechowywania

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo

30213300-8 - Komputer biurkowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

72810000-1 - Us³ugi audytu komputerowego

32413100-2 - Rutery sieciowe

80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

48820000-2 - Serwery

30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy

48822000-6 - Serwery komputerowe

48821000-9 - Serwery sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%

C = cena najni¿sza brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.
Niniejsze kryterium oceny ofert dotyczy gwarancji na wskazany zakres zamówienia w dziale IV. Opis przedmiotu zamówienia w pkt. 6, 7, 10, 11 i 13. Pozosta³y zakres zamówienia objêty jest okresami gwarancji wskazanymi w za³±czniku nr 9 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
Okres rêkojmi i gwarancji „G” o znaczeniu (wadze) 40%. Oferta z okresem 48 miesiêcy i d³u¿szym (wymagany minimalny okres 24 m-ce) spo¶ród z³o¿onych ofert nieodrzuconych otrzyma 40 pkt., przy czym do poni¿szych obliczeñ w tym przypadku przyjmie siê warto¶æ 48 miesiêcy, a pozosta³e oferty otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów wg wzoru

G = Go/Gn *100 pkt *40%

Go - okres rêkojmi i gwarancji ocenianej oferty
Gn - najd³u¿szy okres rêkojmi i gwarancji z ocenianych ofert (max 48)

W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego ni¿ 24 miesi±ce, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów, obliczon± wed³ug wzoru: P = C + G
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê
C – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „cena oferty”
G – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „okres gwarancji”
Punkty od 0 do 100 zostan± przydzielone z zaokr±gleniem do dwóch miejsc po przecinku.

4. Do porównania ofert bêdzie brana pod uwagê cena ca³kowita (rycza³towa) brutto zamówienia.
5. Je¿eli Zamawiaj±cy nie mo¿e dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert uzyska tak± sam± ³±czn± liczbê punktów, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±.
6. W przypadku nie wype³nienia przez wykonawcê w druku formularza oferty pola okre¶laj±cego d³ugo¶æ okresu gwarancji, bêdzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 miesiêcy.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem by³a dostawa sprzêtu komputerowego o warto¶ci minimalnej 40 000,00 z³ brutto (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100).
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej trzy szkolenia z zakresu cyberbezpieczeñstwa.
c) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osob± co najmniej jednego trenera-wyk³adowcy posiadaj±cego minimum dwuletnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleñ informatycznych z zakresu cyberbezpieczeñstwa.
d) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej trzy us³ugi polegaj±ce na dostawie i wdro¿eniu sprzêtu serwerowego (informatycznego), oprogramowania oraz innych akcesoriów komputerowych b±d¼ us³ug informatycznych w zakresie systemu bezpieczeñstwa sieci (UTM) o warto¶ci minimum 5 000,00 z³ brutto (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100) ³±cznie.
e) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. co najmniej dwoma in¿ynierami z aktualnymi certyfikatami producenta oferowanego rozwi±zania (je¿eli producent oferowanego rozwi±zania stosuje stopniowy system certyfikacji, to co najmniej jeden z in¿ynierów musi posiadaæ najwy¿szy stopieñ certyfikacji) oraz ISO 9001 w zakresie serwisowania urz±dzeñ informatycznych.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1, pkt 4 Zmawiaj±cy pobierze samodzielnie odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 125 ust.1 ustawy pzp, - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument.
Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument dotycz±cy podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 125 ust.1.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie – w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument.
6. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 5, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,.
7. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 7 do SWZ;
2) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1 pkt. 5, 7 p.z.p.; wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
3) wykazu dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; - za³±cznik nr 4 do SWZ;
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dowód wniesienia wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce i 00/100 z³otych);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Kadzidle Nr konta 32 8916 0002 0000 0912 2000 0040.z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Kadzid³o
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, oraz innych zmian, w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci, o ile bêd± mia³y wp³yw na zmianê terminu lub zwiêkszenie wynagrodzenia:
1) dzia³ania si³y wy¿szej, za któr± uwa¿a siê zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, wystêpuj±ce po zawarciu umowy, a których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemo¿liwiaj± wykonanie umowy zgodnie z jej tre¶ci± np. przed³u¿aj±ce siê stany epidemiczne, dzia³ania militarne,
2) dzia³ania osób trzecich niezale¿ne od stron umowy uniemo¿liwiaj±ce lub znacznie utrudniaj±ce wykonanie umowy we wskazanym terminie,
3) mo¿liwo¶æ dostarczenia przez wykonawcê innego asortymentu ani¿eli zaoferowanego w ofercie (np. w sytuacji zaprzestania produkcji, przerwania ³añcucha dostaw lub innych okoliczno¶ci) - pod warunkiem, ¿e asortyment ten posiada parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze ni¿ zaoferowano i nie spowoduje zwiêkszenia wynagrodzenia,
4) inne nieokre¶lone w ust. 1 uniemo¿liwiaj±ce wykonania w terminie przedmiotu umowy.
2. Wykonawca wnioskuj±c o zmianê umowy zobowi±zany jest do przekazania zamawiaj±cemu pisemnego wniosku wraz ze szczegó³owym opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci, stanu faktycznego i prawnego stanowi±cych podstawê ¿±dania. Okoliczno¶æ wskazana w ust. 1 pkt 3 nie wymaga sporz±dzenia aneksu.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest ni¿sza ni¿ 20% warto¶ci pierwotnej umowy a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
4. Niedopuszczalne s± istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy. Zmiana umowy jest istotna, je¿eli powoduje, ¿e charakter umowy zmienia siê w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, w szczególno¶ci je¿eli zmiana:
1) wprowadza warunki, które gdyby zosta³y zastosowane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, to wziêliby w nim udzia³ lub mogliby wzi±æ udzia³ inni wykonawcy lub przyjête zosta³yby oferty innej tre¶ci;
2) narusza równowagê ekonomiczn± stron umowy na korzy¶æ wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w pierwotnej umowie;
3) w sposób znaczny rozszerza albo zmniejsza zakres ¶wiadczeñ i zobowi±zañ wynikaj±cy z umowy;
5. Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia.
6. Wszelkie zmiany umowy w tym wynagrodzenia wymagaj± zgody zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta mo¿e zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± formularza udostêpnionego na miniPortalu poprzez ePUAP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-14 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.