Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00359218/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im.
marszałka Józefa Piłsudskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Psarach w okresie od 11.09.2023r. do 14.06.2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Psarach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386476195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 32
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 322672142
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp.psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp.psary.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16a9cf25-3dbb-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im.marszałka Józefa Piłsudskiego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Psarach w okresie od 11.09.2023r. do 14.06.2024r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16a9cf25-3dbb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00311423/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i wychowanków Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Psarach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359218
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP3.26.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla ok. 90 uczniów w wieku 7-15 lat, które będą uczęszczać do Szkoły Podstawowej w Psarach przy ZSP nr 3 w Psarach .
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie obiadu, tj. zupy, drugiego dania i kompotu dla ok. 90 uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej zając Catering
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6251426403
7.3.3) Ulica: Kaościuszki 2
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-11 do 2024-06-14SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto,
2) istotnej zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, rozumianą jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów jak i ich obniżenie względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie Wykonawcy.
INNE PRZETARGI PSARY
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Modernizacja remizy OSP w Preczowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn: "Budowa ul. Promiennej w Malinowicach".
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa obiadów dietetycznych do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tarnobrzegu
- Usługi przygotowywania i wydawania w lokalu gastronomicznym Wykonawcy gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach-Osiedle w okresie od dnia 01.04. 2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Usługa organizacji wydarzenia pn. Festiwal Kariery
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.