eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj - wymiana systemu alarmu pożarowego, alarmu włamaniowego i telewizji dozorowej w Oddziale Błękitny Baranek w Gdańsku przy ul. Chmielnej 53



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj - wymiana systemu alarmu pożarowego, alarmu włamaniowego i telewizji dozorowej w Oddziale Błękitny Baranek w Gdańsku przy ul. Chmielnej 53

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276848

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariacka 25/26

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-833

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583222112

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@archeologia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.archeologia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muzeumarcheologiczne_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj - wymiana systemu alarmu pożarowego, alarmu włamaniowego i telewizji dozorowej w Oddziale Błękitny Baranek w Gdańsku przy ul. Chmielnej 53

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5448170f-27ad-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078008/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana systemu alarmu pożarowego i włamaniowego w Oddziale Błękitny Baranek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320699

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 345400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj - wymiana systemu alarmu pożarowego, alarmu włamaniowego i telewizji dozorowej w Oddziale Błękitny Baranek w Gdańsku przy ul. Chmielnej 53. Do czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy zaprojektowanie oraz kompleksowe wykonanie ww. instalacji wraz z ich uruchomieniem i konfiguracją w miejscu przeznaczenia oraz przeszkolenie pracowników Muzeum.
3.2. Realizacja zadania inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj nastąpi w dwóch etapach:
3.2.1. Etap 1:
a) Wykonanie inwentaryzacji istniejących pomieszczeń, urządzeń i sieci w zakresie potrzebnym dla sporządzenia projektu budowlanego i dokumentacji projektowej.
b) Wykonanie projektu budowlanego i dokumentacji projektowej na wykonanie robót instalacyjnych przeciwpożarowych i przeciwwłamaniowych systemów alarmowych, w tym telewizji dozorowej oraz kosztorysu inwestorskiego, w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy zamawiającego. Projektowanie musi uwzględniać wymogi Rozporządzenia MKiDN z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. poz.1240).
c) Uzyskanie pozytywnej opinii NIMOZ dla projektu budowlanego i dokumentacji projektowej, zgodnie z §12 Rozporządzenia MKiDN z dnia 2 września 2014 r.
d) Uzgodnienie projektu budowlanego i dokumentacji projektowej (w części dotyczącej systemu pożarowego) z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, zgodnie z § 3.1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719 z późn. zmianami).
e) Uzyskanie akceptacji kosztorysu inwestorskiego przez Zamawiającego.
f) Uzyskanie decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatorem Zabytków pozwalającej na prowadzenie robót.
g) Uzyskanie pozwolenia na budowę.
h) Wykonanie projektu wykonawczego.
3.2.2. Etap 2:
a) Wykonanie robót instalacyjnych przeciwpożarowych i przeciwwłamaniowych systemów alarmowych, w tym telewizji dozorowej, zgodnie z projektem budowlanym i dokumentacją projektową.
b) Uruchomienie i konfiguracja ww. systemów próbna eksploatacja ww. systemów.
c) Przeszkolenie pracowników Muzeum w zakresie obsługi ww. systemów.
d) Przekazanie Muzeum dokumentacji powykonawczej oraz książki eksploatacji i konserwacji zabezpieczeń elektronicznych.
e) Odbiór ww. systemów na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, zawierającego potwierdzenie prawidłowości ich działania, ustalonej na podstawie przeprowadzonych prób i badań.
3.3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik do SWZ.
3.4. Ze względu na zapewnienie poufności dla części dokumentacji zachodzą przesłanki odstąpienia od użycia środków komunikacji elektronicznej w stosunku do tych dokumentów, zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
3.4.1 Działając na podstawie art. 131 ust. 2 pkt 2 Ustawy PZP, ponieważ jest to konieczne ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę następujących dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego:
a) Wykonana na rzutach obiektu, aktualna inwentaryzacja wszystkich istniejących elementów systemów alarmowych z zaznaczeniem urządzeń do demontażu, przeniesienia oraz urządzeń nowych w nowych lokalizacjach.
b) System Sygnalizacji Pożaru: Projekt Techniczny wykonany przez firmę Systemy Alarmowe KOLEKTOR Spółka z o.o. pt.: „Instalacje automatycznej sygnalizacji pożaru” z czerwca 2004 r. Dokumentacja powykonawcza z września 2005 r.
c) System Sygnalizacji Włamania: Projekt powykonawczy wykonany przez firmę INTER CONTROL SYSTEMS pt.: „Instalacje teletechniczne i elektryczne. Instalacja systemu alarmowego” z czerwca 2008 r.
d) System Telewizji Dozorowej: Projekt powykonawczy wykonany przez firmę INTER CONTROL SYSTEMS pt.: „Instalacje teletechniczne i elektryczne. Instalacja systemu monitoringu wizyjnego” z czerwca 2008 r.
3.4.2 Wymieniona w punkcie poprzednim dokumentacja zostanie udostępniona osobie :
a) która reprezentuje Wykonawcę posiadającego Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na: montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania,
b) która posiada dokument potwierdzający wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony zabezpieczenia technicznego.
Powyższe kopie dokumentów należy przedstawić przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu.
3.4.3 Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.

Szczegółowy opis zamówienia zawiera punkt 3 SWZ oraz załącznik 10 i 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420660 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420660 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420660 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO Elektronik Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833443267

7.3.3) Ulica: Profesorska 3

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-856

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420660 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.